YouTube objavio rat pedofilima u komentarima pošto su poznati brendovi povukli svoje reklame sa platforme

Vesti, 01.03.2019, 09:00 AM

YouTube objavio rat pedofilima u komentarima pošto su poznati brendovi povukli svoje reklame sa platforme

YouTube je saopštio da se komentari na video snimke sa mlađim maloletnicima onemogućavaju na celoj platformi, sa samo nekoliko izuzetaka gde će YouTubeov tim sarađivati sa kanalima kako bi aktivno moderisao komentare.

Samo prošle nedelje, YouTube je suspendovao na stotine naloga posle odluke više kompanija, među kojima su Disney, Nestle, Epic Games, Hasbro i AT&T, da povuku svoje reklame sa platforme nakon što je Wired objavio da se pedofili okupljaju na YouTubeu, gde ostavljaju neprikladne komentare ispod video snimaka dece sa stotinama hiljada ili milionima pogleda. Pedofili na taj način koriste sistem za komentarisanje YouTubea za komunikaciju i razmenu linkova ka dečjoj pornografiji.

Prema politici YouTubea koja je na snazi od novembra 2017. godine, YouTube onemogućava komentarisanje videa ako su komentari neprikladni. Međutim, Wired je otkrio da ima mnogo video snimaka dece koji praćeni neprikladnim komentarima a na koje nisu primenjena ova pravila.

Pošto je izveštaj Wireda izazvao loše reakcije javnosti, YouTube je objavio da je njegov tim “onemogućio komentare za desetine miliona videa koji bi mogli biti predmet predatorskog ponašanja. Ovi napori su usmereni na videe sa mlađim maloletnicima i mi ćemo nastaviti da identifikujemo videe koji su u riziku u narednih nekoliko meseci.”

Ovo bi moglo da utiče i na sadržaj sa starijim maloletnicima koji takođe mogu biti meta pedofila.

Međutim, YouTube će i dalje dozvoliti nekim kanalima da imaju aktivnu sekciju komentara ako su voljni da moderišu komentare.

“Mali broj kreatora moći će da zadrži komentare na ovim tipovima videa. Ovi kanali će morati aktivno da moderišu svoje komentare, a ne samo da koriste naše alate za moderisanje, i da pokažu nizak rizik kada je u pitanju predatorsko ponašanje. Mi ćemo raditi direktno sa njima a naš cilj je da taj broj povećamo tokom vremena kako se bude poboljšavala naša sposobnost da otkrijemo nasilne komentare.”

Iz YouTubea kažu da su razvili i efikasniji klasifikator komentara osmišljen tako da precizno odredi komentare koji krše YouTubeovu politiku, pored klasifikatora koji već radi na identifikaciji i uklanjanju neprikladnih komentara videa.

"Ubrzali smo njegovo pokretanje i sada imamo novi klasifikator komentara koji je sveobuhvatniji, i koji otkriva i uklanja dvostruko veći broj pojedinačnih komentara", rekao je YouTubeov tim.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zoom ima bag koji ugrožava samo korisnike Windows 7

Zoom ima bag koji ugrožava samo korisnike Windows 7

Istraživači iz firme 0patch otkrili su ranjivost u Zoomu za Windows, a kako kažu, ugroženi su samo sistemi na kojima je instaliran Windows 7. 0pat... Dalje

Štitite li svoju privatnost poklopcem ili lepljivom trakom preko kamere? Apple upozorava da ne radite to

Štitite li svoju privatnost poklopcem ili lepljivom trakom preko kamere? Apple upozorava da ne radite to

Stavljanje lepljive trake preko kamere na laptopu jedna je od prvih stvari koje radimo kada nabavimo novi računar, jer je, na kraju krajeva, ovo najb... Dalje

LinkedIn tužen zbog špijuniranja korisnika koje je otkrila nova funkcija u iOS 14

LinkedIn tužen zbog špijuniranja korisnika koje je otkrila nova funkcija u iOS 14

Jedna od funkcija koju je Apple predstavio u iOS 14 koja poboljšava privatnost korisnika obaveštava korisnika kad god neka aplikacija pristupa clipb... Dalje

Google zabranjuje oglase za programe za praćenje supružnika

Google zabranjuje oglase za programe za praćenje supružnika

Google je najavio da planira da zabrani reklame koje promovišu stalkerware, špijunski softver i druge oblike tehnologije nadzora koji se mogu korist... Dalje

Na hakerskim forumima prodaju se lozinke za 15 milijardi naloga

Na hakerskim forumima prodaju se lozinke za 15 milijardi naloga

Na internet forumima prodaju se korisnička imena i lozinke za preko 15 milijardi naloga, uključujući i naloge administratora mreža, bankovne rač... Dalje