YouTube objavio rat pedofilima u komentarima pošto su poznati brendovi povukli svoje reklame sa platforme

Vesti, 01.03.2019, 09:00 AM

YouTube objavio rat pedofilima u komentarima pošto su poznati brendovi povukli svoje reklame sa platforme

YouTube je saopštio da se komentari na video snimke sa mlađim maloletnicima onemogućavaju na celoj platformi, sa samo nekoliko izuzetaka gde će YouTubeov tim sarađivati sa kanalima kako bi aktivno moderisao komentare.

Samo prošle nedelje, YouTube je suspendovao na stotine naloga posle odluke više kompanija, među kojima su Disney, Nestle, Epic Games, Hasbro i AT&T, da povuku svoje reklame sa platforme nakon što je Wired objavio da se pedofili okupljaju na YouTubeu, gde ostavljaju neprikladne komentare ispod video snimaka dece sa stotinama hiljada ili milionima pogleda. Pedofili na taj način koriste sistem za komentarisanje YouTubea za komunikaciju i razmenu linkova ka dečjoj pornografiji.

Prema politici YouTubea koja je na snazi od novembra 2017. godine, YouTube onemogućava komentarisanje videa ako su komentari neprikladni. Međutim, Wired je otkrio da ima mnogo video snimaka dece koji praćeni neprikladnim komentarima a na koje nisu primenjena ova pravila.

Pošto je izveštaj Wireda izazvao loše reakcije javnosti, YouTube je objavio da je njegov tim “onemogućio komentare za desetine miliona videa koji bi mogli biti predmet predatorskog ponašanja. Ovi napori su usmereni na videe sa mlađim maloletnicima i mi ćemo nastaviti da identifikujemo videe koji su u riziku u narednih nekoliko meseci.”

Ovo bi moglo da utiče i na sadržaj sa starijim maloletnicima koji takođe mogu biti meta pedofila.

Međutim, YouTube će i dalje dozvoliti nekim kanalima da imaju aktivnu sekciju komentara ako su voljni da moderišu komentare.

“Mali broj kreatora moći će da zadrži komentare na ovim tipovima videa. Ovi kanali će morati aktivno da moderišu svoje komentare, a ne samo da koriste naše alate za moderisanje, i da pokažu nizak rizik kada je u pitanju predatorsko ponašanje. Mi ćemo raditi direktno sa njima a naš cilj je da taj broj povećamo tokom vremena kako se bude poboljšavala naša sposobnost da otkrijemo nasilne komentare.”

Iz YouTubea kažu da su razvili i efikasniji klasifikator komentara osmišljen tako da precizno odredi komentare koji krše YouTubeovu politiku, pored klasifikatora koji već radi na identifikaciji i uklanjanju neprikladnih komentara videa.

"Ubrzali smo njegovo pokretanje i sada imamo novi klasifikator komentara koji je sveobuhvatniji, i koji otkriva i uklanja dvostruko veći broj pojedinačnih komentara", rekao je YouTubeov tim.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Microsoft povukao Huawei uređaje iz svoje online prodavnice

Microsoft  povukao Huawei uređaje iz svoje online prodavnice

Microsoft je još jedna od američkih kompanija za koju se očekuje da će prekinuti svoje veze sa Huaweijem nakon što je prošle nedelje američki ... Dalje

Procurela baza podataka sa informacijama o milionima korisnika Instagrama

Procurela baza podataka sa informacijama o milionima korisnika Instagrama

Istraživač Anurag Sen otkrio je ogromnu bazu podataka koja sadrži privatne kontakt informacije, uključujući brojeve telefona i email adrese oko ... Dalje

Za 11 godina stari laptop zaražen čuvenim malverima na aukciji ponuđeno skoro 1,3 miliona dolara

Za 11 godina stari laptop zaražen čuvenim malverima na aukciji ponuđeno skoro 1,3 miliona dolara

Laptop koji je namerno zaražen sa šest ozloglašenih malvera, uključujući čuvene malvere WannaCry i ILoveIou, prodaje se na aukciji u SAD kao um... Dalje

Sankcije protiv kompanije Huawei suspendovane na 90 dana, osnivač kompanije kaže da ih SAD potcenjuju

Sankcije protiv kompanije Huawei suspendovane na 90 dana, osnivač kompanije kaže da ih SAD potcenjuju

Osnivač kompanije Huawei, Ren Žengfej, komentarišući najnoviji potez američke administracije usmeren protiv kineske kompanije, rekao je da SAD "p... Dalje

Google priznao da je od 2005. deo lozinki korisnika G Suite čuvao u običnom tekstu

Google priznao da je od 2005. deo lozinki korisnika G Suite čuvao u običnom tekstu

Facebook nije jedina velika tehnološka kompanija koja čuva lozinke u obliku običnog teksta. Google je upozorio korisnike G Suite da je zbog "grešk... Dalje