YouTube upozorio kreatore sadržaja na novu prevaru i otimanje kanala
Vesti, 05.03.2025, 10:30 AM

YouTube je upozorio kreatore sadržaja na platformi na novu phishing prevaru sa video snimkom izvršnog direktora YouTubea Nila Mohana generisanog veštačkom inteligencijom. Lažni video se privatno deli sa korisnicima. Na snimku Mohan govori da YouTube menja svoju politiku monetizacije, međutim, istina je da je ovde reč o pokušaju krađe podataka za prijavu na nalog.
„YouTube i njegovi zaposleni nikada neće pokušati da vas kontaktiraju ili podele informacije putem privatnog videa“, navodi se u saopštenju YouTubea.
Poslednjih nedelja, po Redditu su se pojavili izveštaji o prevarama sličnim ovoj na koju upozorava YouTube. Jedan korisnik je rekao da je primio imejl u kome se kaže da je nalog pod nazivom „Notification for YouTube Creators“ podelio privatni video, sa uputstvom za preuzimanje zlonamernog fajla. Drugi korisnik je rekao da su dobili privatni video sa „Channel for Creators“, koji traži da se saglase sa novom politikom monetizacije na lažnom sajtu DocuSign. U oba ova slučaja, imejl je stigao sa [email protected].
„Mnogi prevaranti (fišeri) aktivno ciljaju kreatore pokušavajući da pronađu načine da se lažno predstavljaju na YouTubeu iskorišćavanjem funkcije platforme za povezivanje sa zlonamernim sadržajem“, dodaje YouTube.
Ova vrsta prevare nije potpuno nova, jer kako je jedan korisnik Reddita primetio, lažni video Mohana cirkuliše na platformi od 2023.
Ako primite neki takav lažni video snimak, možete ga prijaviti na sajtu YouTube.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade