YouTube upozorio kreatore sadržaja na novu prevaru i otimanje kanala
Vesti, 05.03.2025, 10:30 AM
YouTube je upozorio kreatore sadržaja na platformi na novu phishing prevaru sa video snimkom izvršnog direktora YouTubea Nila Mohana generisanog veštačkom inteligencijom. Lažni video se privatno deli sa korisnicima. Na snimku Mohan govori da YouTube menja svoju politiku monetizacije, međutim, istina je da je ovde reč o pokušaju krađe podataka za prijavu na nalog.
„YouTube i njegovi zaposleni nikada neće pokušati da vas kontaktiraju ili podele informacije putem privatnog videa“, navodi se u saopštenju YouTubea.
Poslednjih nedelja, po Redditu su se pojavili izveštaji o prevarama sličnim ovoj na koju upozorava YouTube. Jedan korisnik je rekao da je primio imejl u kome se kaže da je nalog pod nazivom „Notification for YouTube Creators“ podelio privatni video, sa uputstvom za preuzimanje zlonamernog fajla. Drugi korisnik je rekao da su dobili privatni video sa „Channel for Creators“, koji traži da se saglase sa novom politikom monetizacije na lažnom sajtu DocuSign. U oba ova slučaja, imejl je stigao sa [email protected].
„Mnogi prevaranti (fišeri) aktivno ciljaju kreatore pokušavajući da pronađu načine da se lažno predstavljaju na YouTubeu iskorišćavanjem funkcije platforme za povezivanje sa zlonamernim sadržajem“, dodaje YouTube.
Ova vrsta prevare nije potpuno nova, jer kako je jedan korisnik Reddita primetio, lažni video Mohana cirkuliše na platformi od 2023.
Ako primite neki takav lažni video snimak, možete ga prijaviti na sajtu YouTube.
Izdvojeno
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





