ZoneAlarm na meti kritika zbog nekorektnog marketinškog trika
Vesti, 21.09.2010, 00:43 AM

ZoneAlarm se našao na udaru kritika svojih korisnika zbog korišćenja taktike zastrašivanja kao marketinškog trika. Naime, reč je pop-up prozorima kojima se korisnici besplatne verzije ZoneAlarm firewall upozoravaju na nepostojeću opasnost od virusa “ZeuS.Zbot.aoaq” sa linkom koji upućuje korisnika na antivirusni softver, Check Point, koji se naravno plaća i kojeg prodaje ZoneAlarm. Inače, ZeuS.Zbot.aoaq je Trojanac koji krade lozinke bankarskih računa i finansijske podatke bankarskih naloga.
Korisnici su na forumu za podršku ZoneAlarm-a izrazili svoje negodovanje zbog marketinškog poteza koji liči na scareware kampanje (vidi u Rečniku: scareware) prevaranata, a manji broj korisnika se odlučio na radikalniji potez deinstalacije programa.
Moderatori foruma se pravdaju da je namera bila informisanje korisnika o novom malicioznom programu.
Slično kao korisnici razmišlja i konkurencija. Naime, drugi proizvođači antivirusnog softvera su ozlojeđeni zbog kampanje ZoneAlarm-a zbog toga što se korisnicima sugeriše da ih jedino Check Point štiti od Trojanca o kome je reč, a kojeg navodno drugi antivirusni programi ne blokiraju.
Izvor

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade