Zoom desktop i mobilne aplikacije sada omogućavaju dvofaktornu autentifikaciju

Vesti, 14.09.2020, 08:00 AM

Zoom desktop i mobilne aplikacije sada omogućavaju dvofaktornu autentifikaciju

Zoom uvodi podršku za dvofaktornu potvrdu identiteta (2FA) svojim aplikacijama za desktop i mobilne uređaje, čime će obezbediti korisnicima dodatni nivo zaštite na svoje naloge, pored standardne zaštite lozinkom. Kompanija je na svom blogu objasnila da korisnici mogu da aktiviraju ovu dodatnu zaštitu preko Zoom Dashboarda.

Ovo nije prvi put da Zoom nudi podršku za 2FA, ali ranije je to bila zaštita samo za veb, ali ne i za aplikacije za računare i mobilne uređaje. Zoom je potvrdio da će svi korisnici moći da pristupe novoj bezbednosnoj funkciji, uključujući i one koji Zoom koriste besplatno.

Pored uvođenja 2FA na više platformi, Zoom korisnicima nudi i više načina da dobiju svoje jednokratne kodove za prijavu. Ranije je postojala samo mogućnost korišćenja aplikacije kao što je Google Authenticator, Microsoft Authenticator i FreeOTP, za generisanje koda, ali sada možete da izaberete da kodove primate putem SMS-a ili telefonskog poziva. Međutim, SMS se obično smatra manje sigurnim od korišćenja aplikacije na uređaju, jer je moguće presretanje kodova.

Zoom je takođe dodao podršku za kodove za vraćanje naloga, pomoću kojih možete povratiti pristup nalogu ako izgubite mobilni uređaj.

Ovo su samo najnovije u nizu bezbednosnih funkcija koje je Zoom dodao ove godine nakon što se suočio sa kritikama zbog manjkavosti koje su primećene kada je reč o privatnosti i bezbednosti servisa, nakon što je Zoom postao planetarno popularan zbog pandemije COVID-19. U junu je kompanija najavila podršku za end-to-end šifrovanje za korisnike koji besplatno koriste Zoom, a takođe je uvela i neke promene u pokušaju da spreči neovlašćeni pristup sastancima.

Kompletan vodič o tome kako da omogućite dvofaktorsku autentifikaciju da biste zaštitili svoj Zoom nalog možete pronaći ovde.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje