Facebook će dati SZO besplatne reklame, kompanija najavljuje da će uklanjati laži i teorije zavere o korona virusu

Društvene mreže, 05.03.2020, 03:00 AM

Facebook će dati SZO besplatne reklame, kompanija najavljuje da će uklanjati laži i teorije zavere o korona virusu

Facebook će besplatno prikazivati reklame Svetske zdravstvene organizacije koje su u vezi korona virusa, što je deo plana kompanije da zaustavi širenje dezinformacija.

Direktor Facebooka otkrio je najnoviji odgovor kompanije na širenje laži i glasina, koje su postale veoma popularne na Facebooku, WhatsAppu i drugim platformama kako raste zabrinutost zbog korona virusa.

“SZO dajemo onoliko besplatnih reklama koliko im je potrebno za njihov odgovor na korona virus, kao i drugu podršku", napisao je Zakerberg u postu na Facebooku izlažući plan kompanije.

Korisnici koji na Facebooku pretražuju objave o virusu videće sada iskačući prozor koji ih usmerava na SZO ili lokalnu zdravstvenu organizaciju gde mogu dobiti najnovije informacije, izjavio je Zakerberg.

On je takođe obećao da će kompanija ukloniti laži i teorije zavere koje su kao takve označile vodeće svetske zdravstvene organizacije, kako bi pomogla u borbi protiv dezinformacija o korona virusu.

Facebook će sarađivati sa svetskim stručnjacima za zdravstvo i pružiti im podršku, a osim SZO, daće i drugim organizacijama milione u oglasima na društvenoj mreži.

U februaru je kompanija saopštila da će zabraniti reklamiranje proizvoda koji obećavaju izlečenje ili prevenciju infekcije korona virusom i ali i reklama koje stvaraju osećaj hitnosti u vezi ove situacije.

Bolest za koju se smatra da se pojavila prvi put u kineskom gradu Vuhan, proširila se svetom, i do 3. marta virus je zarazio gotovo 93000 ljudi širom sveta.

Druge društvene mreže preduzimaju korake da poboljšaju svoju pokrivenost informacijama o virusu. Primera radi, pretraživanja na Pinterestu za "coronavirus" vode korisnike na web stranicu na kojoj se nalaze linkovi za sajtove Centra za kontolu i prevenciju bolesti, SZO i Američke pedijatrijske akademije, a SZO je prošle nedelje pokrenula i svoj nalog u aplikaciji TikTok.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje