Facebook i Twitter - protokoli za preminule korisnike

Društvene mreže, 12.08.2010, 00:15 AM

Facebook i Twitter - protokoli za preminule korisnike

Twitter nedavno je objavio protokol namenjen porodicama i prijateljima preminulih korisnika. U uputstvu naslovljenom sa “Kako kontaktirati Twitter u vezi preminulog korisnika” koje se nalazi na strani za podršku korisnicima od zainteresovane strane se zahteva da pošalje svoje kontakt podatke (ime i prezime, email adresu) i da se izjasni u kom je odnosu sa preminulim korisnikom. Takođe, treba poslati korisničko ime i link ka stranici Twitter profila i najzad dokaz da je korisnik zaista preminuo (umrlicu ili članak iz novina).

Na zahtev zainteresovane strane, kompananija može dostaviti backup javnih tweet-ova preminulog ili potpuno obrisati nalog.

Facebook već ima protokol za preminule korisnike koji se može naći ovde. Facebook omogućava da profil preminulog korisnika bude uklonjen ili pak da postane neka vrsta virtuelnog spomenika koji će biti dostupan samo određenim korisnicima koji će moći da ga vide ili nađu u pretrazi. Tako članovi porodice i prijatelji mogu na zidu Facebook profila preminulog odavati poštu.

Nekim našim čitaocima će sve ovo izgledati kao preterivanje, ali ovo jeste realnost imajući u vidu činjenicu da društvene mreže imaju sve više korisnika starije životne dobi. Svaki četvrti stanovnik Srbije ima Facebook profil. Jasno je da se ne radi uvek o tinejdžerima. Čak i ako internet profili nisu prva briga ožalošćenih, pre ili kasnije i oni dođu na red. S obzirom da većina ljudi misli da je u takvim slučajevima potrebno znati lozinku za pristup profilu preminulog kako bi se nalog ugasio ili zaključao, ovo samo znači da ne moramo, za svaki slučaj, testamentom ostavljati svoje login podatke sa društvenih mreža.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram je juče saopštio da testira nove metode koje bi korisnicima olakšale da ponovo dobiju pristup nalozima ko... Dalje

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo početi da plaća ljudima da bi pratio kako koriste svoj telefon preko nove aplikacije koja je nazvana Study. Aplikacija će, i... Dalje

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Kako bi olakšao razumevanje pravila svoje platforme, Twitter je juče objavio da pojednostavljuje svoja pravila koja su sada napisana jednostavnim, j... Dalje

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Pokušaj da se osnivač Facebooka Mark Zakerberg natera da se povuče sa mesta predsednika kompanije nije uspeo. Na godišnjoj generalnoj skupštini k... Dalje

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook želi da pojednostavi i olakša korisnicima prijavljivanje grešaka na sajtu društvene mreže. Zahvaljujući novoj funkciji, kada naiđete ... Dalje