Facebook i Twitter - protokoli za preminule korisnike

Društvene mreže, 12.08.2010, 00:15 AM

Facebook i Twitter - protokoli za preminule korisnike

Twitter nedavno je objavio protokol namenjen porodicama i prijateljima preminulih korisnika. U uputstvu naslovljenom sa “Kako kontaktirati Twitter u vezi preminulog korisnika” koje se nalazi na strani za podršku korisnicima od zainteresovane strane se zahteva da pošalje svoje kontakt podatke (ime i prezime, email adresu) i da se izjasni u kom je odnosu sa preminulim korisnikom. Takođe, treba poslati korisničko ime i link ka stranici Twitter profila i najzad dokaz da je korisnik zaista preminuo (umrlicu ili članak iz novina).

Na zahtev zainteresovane strane, kompananija može dostaviti backup javnih tweet-ova preminulog ili potpuno obrisati nalog.

Facebook već ima protokol za preminule korisnike koji se može naći ovde. Facebook omogućava da profil preminulog korisnika bude uklonjen ili pak da postane neka vrsta virtuelnog spomenika koji će biti dostupan samo određenim korisnicima koji će moći da ga vide ili nađu u pretrazi. Tako članovi porodice i prijatelji mogu na zidu Facebook profila preminulog odavati poštu.

Nekim našim čitaocima će sve ovo izgledati kao preterivanje, ali ovo jeste realnost imajući u vidu činjenicu da društvene mreže imaju sve više korisnika starije životne dobi. Svaki četvrti stanovnik Srbije ima Facebook profil. Jasno je da se ne radi uvek o tinejdžerima. Čak i ako internet profili nisu prva briga ožalošćenih, pre ili kasnije i oni dođu na red. S obzirom da većina ljudi misli da je u takvim slučajevima potrebno znati lozinku za pristup profilu preminulog kako bi se nalog ugasio ili zaključao, ovo samo znači da ne moramo, za svaki slučaj, testamentom ostavljati svoje login podatke sa društvenih mreža.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje