Facebook menja News Feed, prioritet daje bliskim prijateljima i relevantnim linkovima
Društvene mreže, 17.05.2019, 11:00 AM

Facebook ponovo menja News Feed. Kompanija je u četvrtak objavila dva ažuriranja algoritma koji pokreće News Feed. Jedan od njih će prednost u novostima na Facebooku dati najbližim prijateljima korisnika, a drugi linkovima koji su za korisnika najrelevantniji.
Ovo je samo još jedna u nizu promena koje smo videli poslednjih meseci. Facebook je tokom tog perioda ažurirao novosti u smislu rangiranja video snimaka, uveo nove alate za detekciju clickbaita i i niže rangirao u novostima web sajtove ispunjene oglasima.
Najnovije izmene bazirane su na rezultatima anketa koje je Facebook sproveo početkom prošle godine, izjavio je portparol Facebooka. Promene će se odvijati postepeno pa ih korisnici neće odmah primetiti.
Najavljujući ove promene, kompanija je saopštila da je anketirala stotine hiljada ljudi i da je njihov zaključak da, kada je reč o bliskim prijateljima i linkovima, nema opšteg trenda u ljudskom ponašanju.
"Ono što čini objavu vrednom nečijeg vremena, ili to ko je nekome blizak, jedinstveno je za svaku osobu. Zato je anketiranje korisnika i izgradnja ovog modela toliko važna, jer nam daje novi signal da uhvatimo ono što može biti korisno za ljude na individualnijem, granularnijem nivou”, rekao je Facebookov portparol.
Facebook je rekao da je počeo da traži od korisnika da nabroje ljude sa kojima su najbliži. To je zanimljiv potez, s obzirom da Facebook godinama zna ove informacije. Formula koju Facebook koristi da bi pogodio vaše najbliže veze je tajna i neprestano se razvija, ali se uglavnom oslanja na ljude čije se fotografije najviše pojavljuju u novostima, ili na čije postove najviše reagujete ili ih komentarišete. Međutim, ovaj potez pokazuje da Facebook sada umesto nagađanja traži od korisnika ove informacije. Ova promena ne mora nužno značiti više sadržaja od prijatelja, već samo od vaših najbližih prijatelja.
"Ovo ne znači da će News Feed biti ograničen na objave samo određenih ljudi, i ne znači da ćete obavezno videti više sadržaja prijatelja. Umesto toga, verovatno ćete videti objave onih sa kojima imate bliske odnose u vrhu News Feeda“, kažu iz Facebooka.
Facebook je takođe promenio vrstu linkova koje ćete videti u vašem feedu, na osnovu rezultata anketa koje je pokrenuo u aprilu. Ankete su od korisnika tražile da opišu vrstu linkova koje su smatrali najrelevantnijim. Facebook kaže da je u stanju da identifikuje ono što link čini korisnim za vas i da ove faktore iskombinuje sa informacijama koje imaju o objavi.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade