Facebook najavio alat Safety Check za komunikaciju korisnika posle prirodnih katastrofa

Društvene mreže, 17.10.2014, 09:30 AM

Facebook najavio alat Safety Check za komunikaciju korisnika posle prirodnih katastrofa

Facebook je najavio da će korisnicima uskoro biti dostupan alat “Safety Check” koji će biti od pomoći u situacijama kao što su prirodne katastrofe i druge krizne situacije. Safety Check će omogućiti korisnicima da na jednostavan i lak način jave drugima da su dobro i da provere šta se desilo sa drugima.

Tokom takvih situacija, Safety Check će pomoći korisnicima da jave prijateljima i porodici da su dobro, da provere šta se dešava sa ostalima na pogođenom području i da označe prijatelje koji su dobro kao bezbedne. Samo prijatelji će videti takve statuse i komentare ispod njih.

Alat će se aktivirati posle prirodne katastrofe, i ako se proceni da bi korisnik mogao biti u pogođenom području, on će dobiti od Facebooka obaveštenje sa pitanjem da li je dobro. Ako je korisnik dobro, može odabrati “I'm Safe” i obaveštenje i objava o tome će se automatski pojaviti u News Feedu. Korisnik takođe može označiti i svoje prijatelje koji su bezbedni.

S druge strane, to će biti od koristi onima koji čekaju informacije o članovima porodice i prijateljima koji se nalaze na području koje je zadesila prirodna katastrofa, jer će oni zahvaljujući ovom alatu dobijati obaveštenja o onima koji označe sebe kao bezbedne. Klikom na obaveštenje oni će moći da vide listu njihovih objava.

Iz Facebooka kažu da je alat rezultat potrebe ljudi koji se u kriznim situacijama i situacijama prirodnih katastrofa okreću Facebooku kako bi saznali šta je sa njihovim voljenima. U tim trenucima komunikacija je najvažnija i za ljude u pogođenim područjima i za njihove prijatelje i porodice koji zabrinuto čekaju na vesti.

Ideja o ovom alatu rodila se posle zemljotresa i cunamija 2011. u Japanu, kada je prema podacima japanskog Crvenog krsta 12,5 miliona ljudi bilo pogođeno ovom prirodnom katastrofom, a 400000 ljudi evakuisano iz svojih domova. Facebook se tada pokazao kao delotovoran alat za povezivanje članova porodica i prijatelja koji su putem društvene mreže obaveštavali jedni druge da su bezbedni.

Facebookovi inženjeri u Japanu su posle toga započeli razvoj proizvoda da bi poboljšali iskustvo povezivanja ljudi posle takvih katastrofa. Oni su napravili alat za lakšu komunikaciju koji je testiran godinu dana kasnije i koji naišao na dobar prijem.

Katastrofe se događaju često, zbog čega je Facebook, poučen iskustvom iz prošlosti o tome kako ljudi koriste društvenu mrežu u takvim situacijama, nastavio sa razvojem projekta čiji je rezultat alat Safety Check koji će uskoro biti dostupan korisnicima u celom svetu na desktop, Android i iOS uređajima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje