Facebook pokreće svoju prodavnicu aplikacija za sve uređaje i platforme
Društvene mreže, 10.05.2012, 09:31 AM

Facebook je najavio pokretanje Centra za aplikacije (App Center) kao mesta na kome će 900 miliona korisnika ove društvene mreže moći da pronađu najbolje iOS aplikacije, aplikacije za Android, veb aplikacije, mobilne veb aplikacije pa čak i aplikacije za desktop.
“Cilj je rešiti problem pronalaženja aplikacija na osnovu toga šta vi i vaši prijatelji volite,” kažu iz Facebook-a.
Facebook-ov Centar za aplikacije će ponuditi besplatne aplikacije kao i one čije se korišćenje plaća. U kompaniji očekuju da će njihov centar biti izvor prihoda za programere aplikacija ali i veoma zanimljiva poslovna prilika kako za programere aplikacija tako i za samu kompaniju Facebook.
Centar će biti personalizovan, odnosno prilagođen korisniku kao što je to slučaj i sa samim Facebook-om. Facebook će prikupljati podatke korisnika kao i podatke o tome koliko se često korisnici vraćaju određenoj aplikaciji i koliko dugo se zadržavaju na njoj. Sve ove informacije će odlučivati o kvalitetu aplikacije. Ovo bi trebalo da pomogne programerima aplikacija da unaprede svoje programe.
Ambicije Facebook-a su da Centar za aplikacije postane omiljeno odredište za programere aplikacija posebno kada je reč o mobilnim veb aplikacijama.
Iz kompanije kažu da njihov centar nije konkurencija Apple-i i Google-u. Šta više, App Center će usmeravati saobraćaj ka iOS i Android platformama. Primera radi, ako pretražujete Facebook-ov Centar za aplikacije i odaberete aplikaciju za Android, klik će vas odvesti na stranicu aplikacije na Google Play.
Internet adresa Centra za aplikacije će biti facebook.com/appcenter, ali ta stranica još uvek nije u funkciji tako da će vas dočekati poruka o grešci (“Tražena strana nije pronađena”). Pokretanje centra se očekuje u narednih nekoliko nedelja.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade