Facebook razvija aplikaciju za anonimnu interakciju i komunikaciju korisnika
Društvene mreže, 08.10.2014, 09:14 AM
Facebook razvija samostalnu aplikaciju koja će omogućiti njegovim korisnicima anonimnu interakciju i komunikaciju. Ako se ispostavi da je vest o ovoj aplikaciji istinita, to će biti ogromno odstupanje od tradicionalnog pristupa kompanije kada je povezivanje ljudi u pitanju, imajući u vidu Facebookovo insistiranje da korisnici društvene mreže koriste pravo ime i identitet.
Nova Facebookova mobilna aplikacija omogućiće korisnicima interakciju bez korišćenja pravih imena, saznaje New York Times od izvora iz kompanije koji su insistirali na anonimnosti jer nisu ovlašćeni da govore o ovom projektu.
Očekuje se da aplikacija bude objavljena u narednim nedeljama.
Aplikacija bi trebalo da omoogući korisnicima da koriste različite pseudonime sa kojima mogu učestvovati u diskusijama o različitim temamama u kojima možda ne bi učestvovali ili bi se osećali nelagodno kada bi morali da koriste svoja prava imena.
U ovom trenutku veoma se malo zna o novoj Facebookovoj aplikaciji. Ne zna se kako će se zvati, kao ni kakva će biti interakcija nove aplikacije sa glavnim Facebooovim sajtom. Nepoznato je i da li će nova aplikacija omogućiti anonimno deljenje fotografija, kao ni kako će prijateljske interakcije i postojeće prijateljske veze funkcionisati.
Nije jasno ni kako će Facebook zaštititi korisnike od spamera i trolova koji će pokušati da iskoriste novi servis. Faceboook godinama insistira na politici koja obavezuje korisnike da koriste prava imena kako bi sprečio zloupotrebe društvene mreže.
Ono što se zna je da projektom razvoja aplikacije rukovodi Džos Miler, menadžer proizvoda u Facebooku koji se pridružio kompaniji kada je Facebook kupio Branch, njegov startup koji je fokusiran na male, online grupe za diskusiju.
Portparol Facebooka je rekao da njegova kompanija ne komentariše glasine i nagađanja, a Miler nije odgovorio na zahtev za komentar koji mu je uputio New York Times.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade