Facebook testira novi servis za slanje plaćenih poruka
Društvene mreže, 21.12.2012, 06:53 AM

Facebook testira servis koji će garantovati korisnicima da će njihove poruke poslate ljudima sa kojima nisu povezani preko društvene mreže stići u inbox-ove umesto da, kao što je to inače slučaj, završe u folderu „Other“ koji većina korisnika ignoriše. Ova usluga će vas, ukoliko se odlučite da je koristite, koštati 1 dolar.
Folder „Other“ promovisan je prošle godine kao mesto na kome možete naći poruke koje su upućene vama ali koje Facebook proceni kao manje bitne za vas. Iako nemaju status spam poruka, u ovom folderu se uglavnom nalaze one poruke koje su vam poslali ljudi za koje Facebook proceni da ih verovatno ne poznajete. Većina korisnika ignoriše ovaj folder tako da ako još uvek niste dobili odgovor na poruku koju ste davno poslali nekom sa Facebook-a ko vam nije prijatelj na mreži, možete biti sigurni da je ostala nepročitana u folderu „Other“.
Ono što Facebook sada testira je mogućnost da platite 1 dolar kako biste bili sigurni da će vaše poruke stići do ljudi sa kojima niste povezani na Facebook-u. Iz kompanije kažu da trenutno testiraju ovu uslugu na malom broju korisnika u SAD.
Primera radi, ako želite da pošaljete važnu poruku nekom ko nije vaš prijatelj na Facebook-u u vezi nečega što je vam je važno, možete koristiti ovaj servis.
U Facebook-u tvrde da bi naplaćivanje poruka moglo biti destimulativno za spamere.
Iako će vas prilikom registracije ili prijavljivanja na sajt Facebook dočekati sa porukom da je korišćenje društvene mreže besplatno i da će uvek biti besplatno, ovo nije prva usluga koju Facebook naplaćuje korisnicima. U oktobru je Facebook promovisao još jednu uslugu koja omogućava korisnicima da plaćanjem obezbede bolju vidljivost statusnih objava. Za 7 dolara vaša objava biće vidljiva svim vašim prijateljima.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade