Facebook testira novi servis za slanje plaćenih poruka
Društvene mreže, 21.12.2012, 06:53 AM

Facebook testira servis koji će garantovati korisnicima da će njihove poruke poslate ljudima sa kojima nisu povezani preko društvene mreže stići u inbox-ove umesto da, kao što je to inače slučaj, završe u folderu „Other“ koji većina korisnika ignoriše. Ova usluga će vas, ukoliko se odlučite da je koristite, koštati 1 dolar.
Folder „Other“ promovisan je prošle godine kao mesto na kome možete naći poruke koje su upućene vama ali koje Facebook proceni kao manje bitne za vas. Iako nemaju status spam poruka, u ovom folderu se uglavnom nalaze one poruke koje su vam poslali ljudi za koje Facebook proceni da ih verovatno ne poznajete. Većina korisnika ignoriše ovaj folder tako da ako još uvek niste dobili odgovor na poruku koju ste davno poslali nekom sa Facebook-a ko vam nije prijatelj na mreži, možete biti sigurni da je ostala nepročitana u folderu „Other“.
Ono što Facebook sada testira je mogućnost da platite 1 dolar kako biste bili sigurni da će vaše poruke stići do ljudi sa kojima niste povezani na Facebook-u. Iz kompanije kažu da trenutno testiraju ovu uslugu na malom broju korisnika u SAD.
Primera radi, ako želite da pošaljete važnu poruku nekom ko nije vaš prijatelj na Facebook-u u vezi nečega što je vam je važno, možete koristiti ovaj servis.
U Facebook-u tvrde da bi naplaćivanje poruka moglo biti destimulativno za spamere.
Iako će vas prilikom registracije ili prijavljivanja na sajt Facebook dočekati sa porukom da je korišćenje društvene mreže besplatno i da će uvek biti besplatno, ovo nije prva usluga koju Facebook naplaćuje korisnicima. U oktobru je Facebook promovisao još jednu uslugu koja omogućava korisnicima da plaćanjem obezbede bolju vidljivost statusnih objava. Za 7 dolara vaša objava biće vidljiva svim vašim prijateljima.

Izdvojeno
Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku
.jpg)
TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje
TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje
Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje
EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje
Facebook i Instagram tuženi zbog svesnog nanošenja štete mentalnom zdravlju dece

Desetine američkih država tužile su Meta Platforms, navodeći da kompanija u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, svesno obmanjuje javnost o... Dalje
Pratite nas
Nagrade