Facebook testira novi servis za slanje plaćenih poruka
Društvene mreže, 21.12.2012, 06:53 AM
Facebook testira servis koji će garantovati korisnicima da će njihove poruke poslate ljudima sa kojima nisu povezani preko društvene mreže stići u inbox-ove umesto da, kao što je to inače slučaj, završe u folderu „Other“ koji većina korisnika ignoriše. Ova usluga će vas, ukoliko se odlučite da je koristite, koštati 1 dolar.
Folder „Other“ promovisan je prošle godine kao mesto na kome možete naći poruke koje su upućene vama ali koje Facebook proceni kao manje bitne za vas. Iako nemaju status spam poruka, u ovom folderu se uglavnom nalaze one poruke koje su vam poslali ljudi za koje Facebook proceni da ih verovatno ne poznajete. Većina korisnika ignoriše ovaj folder tako da ako još uvek niste dobili odgovor na poruku koju ste davno poslali nekom sa Facebook-a ko vam nije prijatelj na mreži, možete biti sigurni da je ostala nepročitana u folderu „Other“.
Ono što Facebook sada testira je mogućnost da platite 1 dolar kako biste bili sigurni da će vaše poruke stići do ljudi sa kojima niste povezani na Facebook-u. Iz kompanije kažu da trenutno testiraju ovu uslugu na malom broju korisnika u SAD.
Primera radi, ako želite da pošaljete važnu poruku nekom ko nije vaš prijatelj na Facebook-u u vezi nečega što je vam je važno, možete koristiti ovaj servis.
U Facebook-u tvrde da bi naplaćivanje poruka moglo biti destimulativno za spamere.
Iako će vas prilikom registracije ili prijavljivanja na sajt Facebook dočekati sa porukom da je korišćenje društvene mreže besplatno i da će uvek biti besplatno, ovo nije prva usluga koju Facebook naplaćuje korisnicima. U oktobru je Facebook promovisao još jednu uslugu koja omogućava korisnicima da plaćanjem obezbede bolju vidljivost statusnih objava. Za 7 dolara vaša objava biće vidljiva svim vašim prijateljima.
Izdvojeno
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Pratite nas
Nagrade