Facebook testira novi servis za slanje plaćenih poruka

Društvene mreže, 21.12.2012, 06:53 AM

Facebook testira novi servis za slanje plaćenih poruka

Facebook testira servis koji će garantovati korisnicima da će njihove poruke poslate ljudima sa kojima nisu povezani preko društvene mreže stići u inbox-ove umesto da, kao što je to inače slučaj, završe u folderu „Other“ koji većina korisnika ignoriše. Ova usluga će vas, ukoliko se odlučite da je koristite, koštati 1 dolar.

Folder „Other“ promovisan je prošle godine kao mesto na kome možete naći poruke koje su upućene vama ali koje Facebook proceni kao manje bitne za vas. Iako nemaju status spam poruka, u ovom folderu se uglavnom nalaze one poruke koje su vam poslali ljudi za koje Facebook proceni da ih verovatno ne poznajete. Većina korisnika ignoriše ovaj folder tako da ako još uvek niste dobili odgovor na poruku koju ste davno poslali nekom sa Facebook-a ko vam nije prijatelj na mreži, možete biti sigurni da je ostala nepročitana u folderu „Other“.

Ono što Facebook sada testira je mogućnost da platite 1 dolar kako biste bili sigurni da će vaše poruke stići do ljudi sa kojima niste povezani na Facebook-u. Iz kompanije kažu da trenutno testiraju ovu uslugu na malom broju korisnika u SAD.

Primera radi, ako želite da pošaljete važnu poruku nekom ko nije vaš prijatelj na Facebook-u u vezi nečega što je vam je važno, možete koristiti ovaj servis.

U Facebook-u tvrde da bi naplaćivanje poruka moglo biti destimulativno za spamere.

Iako će vas prilikom registracije ili prijavljivanja na sajt Facebook dočekati sa porukom da je korišćenje društvene mreže besplatno i da će uvek biti besplatno, ovo nije prva usluga koju Facebook naplaćuje korisnicima. U oktobru je Facebook promovisao još jednu uslugu koja omogućava korisnicima da plaćanjem obezbede bolju vidljivost statusnih objava. Za 7 dolara vaša objava biće vidljiva svim vašim prijateljima.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika

Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika

Instagram je pokrenuo novu kampanju protiv seksualne iznude namenjenu tinejdžerima u kojoj će učestovati popularni kreatori sadržaja a cilj je pom... Dalje

Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju

Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju

Najviši evropski sud, Sud pravde Evropske unije, doneo je presudu prema kojoj će Meta morati da ograniči upotrebu ličnih podataka prikupljenih sa ... Dalje

Sajber kriminalci ljuti zbog promena na Telegramu, najavljuju napuštanje platforme

Sajber kriminalci ljuti zbog promena na Telegramu, najavljuju napuštanje platforme

Hapšenje vlasnika Telegrama Pavela Durova krajem avgusta izazvalo je promene politike platforme koje omogućavaju da se podaci predaju vlastima kada... Dalje

Meta kažnjena sa 91 miliona evra zbog čuvanja lozinki miliona korisnika Facebooka i Instagrama u čitljivom formatu

Meta kažnjena sa 91 miliona evra zbog čuvanja lozinki miliona korisnika Facebooka i Instagrama u čitljivom formatu

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu sa 91 milion evra zbog čuvanja lozinki stotina miliona korisnika u otvorenom tekstu. To je ... Dalje

Instagram uvodi promene za maloletne korisnike

Instagram uvodi promene za maloletne korisnike

Instagram je najavio da će napraviti velike promene u načinu na koji tinejdžeri koriste platformu, tvrdeći da će nove mere mladima dati više ... Dalje