Facebook više ne prikazuje rezultate pretrage sa Microsoftovog Binga
Društvene mreže, 14.12.2014, 23:51 PM

Facebook je pre nekog vremena prestao da prikazuje rezultate pretrage Microsoftovog pretraživača Bing na svom sajtu, ali izgleda da to niko nije primetio do prošle nedelje kada su mediji izvestili o prekidu ove saradnje.
Portparol Facebooka potvrdio je da se na sajtu društvene mreže više ne prikazuju rezultati pretrage sa Binga. Kompanija je prethodnih nekoliko godina koristila Bing u situacijama kada nije mogla da pruži svoje rezultate, ali joj sada kada je razvila sopostveni alat za pretragu takvo partnerstvo više nije neophodno.
“Trenutno ne prikazujemo rezultate web pretrage u Facebook pretrazi zato što smo fokusirani na to da pomognemo ljudima da pronađu ono što se sa njima deli na Facebooku”, kaže se u saopštenju kompanije.
Pitanje je koliko je partnerstvo Facebooka sa Microsoftom i ranije bilo neophodno s obzirom da korisnici nemaju potrebe da pretražuju web na Facebooku kada im browseri omogućavaju brz pristup pretraživačima koje sami izaberu.
Izgleda da su i u Facebooku najzad to shvatili, pa su se umesto toga fokusirali na to da ponude korisnicima alate za pronalaženje ljudi, objava i vesti. Pretraga u kojoj se pojavljuju smisleni rezultati je način da se korisnici zadrže na društvenoj mreži. Ako na njihove upite Facebook može da odgovori, korisnici ne moraju da napuštaju sajt, što je upravo ono čemu Facebook teži.
Iz Facebooka su rekli da nastavljaju saradnju sa Microsoftom na mnogim drugim poljima. Facebook i Microsoft imaju dugogodišnju saradnju, koja traje od 2007. godine kada je Micorosft uložio 240 miliona dolara u Facebook čime je dobio 1,6% vlasničkog udela u kompaniji.
Direktor kompanije Facebook je julu ove godine izjavio da je pretraga jedna od ključnih inicijativa za rast kompanije, navodeći da Facebook dnevno ima više od milijardu upita svojih korisnika i da veliki deo informacija koje korisnici dele na društvenoj mreži može zameniti potrebu za pretragom weba u traženju odgovora na određena pitanja.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade