Facebook započinje verifikaciju profila i fan stranica poznatih ličnosti i brendova

Društvene mreže, 30.05.2013, 08:26 AM

Facebook započinje verifikaciju profila i fan stranica poznatih ličnosti i brendova

Facebook je u sredu saopštio da će započeti proveru profila poznatih ličnosti kako bi mogao da garantuje korisnicima društvene mreže da su profili autentični. Isti postupak biće uskoro primenjen i za fan stranice.

Kompanija će ove nedelje započeti proveru stranica nakon čega će onim autentičnim biti dodeljene bele i plave markice, slične onoj koju imaju Twitter nalozi poznatih ličnosti i kompanija.

Iz kompanije kažu da neće prihvatati prijave ili zahteve za verifikaciju, i da su trenutno samo profili i stranice male grupe istaknutih ličnosti predmet provere. Među verifikovanim stranicama nalaze se stranice američkog predsednika Baraka Obame, Džastina Bibera, Selene Gomez i drugih. Iako ne možete poslati zahtev za verifikaciju svog naloga ili stranice, možete prijaviti lažni nalog.

Verifikovani nalozi su korisno sredstvo u borbi protiv prevara u kojima se koriste tehnike društvenog inženjeringa. Poznatim korisnicima Twitter-a već dugo je na raspolaganju ova mogućnost.

Poznatim ličnostima verifikovani nalozi omogućavaju da razdvoje oficijalne profile i fan stranice od onih koje otvaraju fanovi, ali i garantuju autentičnost vesti i objava na Facebook-u.

Iz kompanije su rekli da će ovu uslugu omogućiti i brendovima.

I korisnici će imati korist od toga, jer će biti sigurni da prate autentične naloge poznatih ličnosti i da nema mogućih bezbednosnih rizika, kao što se često dešavalo u prošlosti sa spamom ili linkovima za druge sajtove na kojima se ponekad mogu naći malveri.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta je obrisala 63.000 Instagram naloga iz Nigerije koji su bili umešani u prevare i seksualne ucene, među kojima i mrežu od 2.500 naloga povezani... Dalje

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meta je dobila rok do 1. septembra da odgovori na pitanja Evropske komisije u vezi sa svojim novim modelom oglašavanja koji primorava korisnike da bi... Dalje

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Sajber kriminalci koriste poslovne Facebook stranice i oglase za reklamiranje lažnih Windows tema, piratskih igara i softvera Sora AI, 3D image creat... Dalje

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Evropska komisija je u petak zvanično rekla da veruje da je X (bivši Twitter) prekršio tehnološke propise EU i da bi mogao da se suoči sa kaznom ... Dalje

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Evropska komisija je obavestila Metu da njen model „plati ili pristani“ krši zakon EU jer ne dozvoljava korisnicima da bez prisile odluč... Dalje