Fišing: Lažni Twitter sajt nudi verifikaciju naloga i ako niste slavni
Društvene mreže, 16.06.2014, 21:45 PM
Da bi se sprečile zloupotrebe imena poznatih ličnosti i brendova, Twitter nudi mogućnost verifikacije naloga plavim bedžom koji potvrđuje pratiocima naloga autentičnost profila. Da biste dobili Twitterov plavi bedž, morali biste pripadati kategoriji uticajnih ljudi i kompanija, jer Twitter ne prihvata zahteve “običnih” korisnika.
Računajući sa tim da će privući određeni broj korisnika koji nisu kandidati za plavi bedž a želeli bi da ga imaju pored svog Twitter imena, sajber kriminalci su napravili lažni Twitterov web sajt na kome se korisnicima obećava da mogu dobiti svoj bedž, bez obzira da li su slavni ili ne.
Stručnjaci Malwarebytes koji su otkrili ovaj web sajt upozoravaju da sve slike i linkovi na web sajtu vode do legitimnih stranica koje se hostuju na Twitterovom domenu. Ova taktika očigledno je u funkciji uveravanja korisnika da se nalaze na legitimnom sajtu Twittera.
Od korisnika se traži da unese korisničko ime i lozinku u polja predviđena za to. Podaci se naravno šalju kriminalcima, i sve se to dešava u pozadini, a ono što žrtva ustvari vidi jeste da je usmerena na zvaničnu Twitterovu stranicu sa najčešće postavljanim pitanjima u vezi verifikovanih naloga.
Lažna Twitter stranica u ovom trenutku više ne postoji, ali korisnicima se savetuje da budu oprezni kada se od njih traži korisničko ime i lozinka i da se informišu o uslugama koje neka kompanija pruža na zvaničnom sajtu pre nego što prihvate ovakve ponude.
Izdvojeno
Evropol i šefovi evropskih policija zabrinuti zbog enkripcije na platformama društvenih mreža
Šefovi evropskih policija pozvali su i industriju i vlade na hitnu akciju kako bi se zaštitila javna bezbednost na platformama društvenih mreža, i... Dalje
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Pratite nas
Nagrade