Google + drugi po broju korisnika, Facebook i dalje najveća društvena mreža
Društvene mreže, 29.01.2013, 09:34 AM

Verovali ili ne, Google + je sada po broju korisnika druga najveća društvena mreža na svetu, odmah posle Facebook-a a ispred Twitter-a koji je zauzeo četvrto mesto na listi koju je objavio Global Web Index. Ali i Google+ i Twitter su daleko iza Facebook-a, koji je i dalje najpopularnija i najveća svetska društvena mreža.
Podaci iz poslednjeg kvartala 2012. godine pokazuju da Facebook ima oko 693 miliona aktivnih korisnika, Google+ 343 miliona, dok Twitter ima 288 miliona korisnika. Treće mesto po broju korisnika zauzeo je YouTube koga je Global Web Index takođe srvrstao u društvene mreže.
Podaci iz izveštaja Global Web Index-a pokazuju koliki broj aktivnih korisnika imaju društvene mreže na mesečnom nivou a ne ukupan broj korisnika.
Global Web Index prati 31 svetsko tržište, odnosno 90% ukupnog broja korisnika interneta. Preko 50% korisnika interneta su i korisnici Facebook-a, dok 25% korisnika interneta koristi Google+, a Twitter 21% korisnika interneta. Sve tri društvene mreže zabeležile su porast broja korisnika, i to Facebook 33%, Twitter 40% a Google+ 27%.
Podatak koji je u oktorbu objavio Mark Zuckerberg, direktor Facebook-a, da društvena mreža ima milijardu aktivnih korisnika mesečno, razlikuje se od brojeva iz izveštaja Global Web Index-a delom i zbog toga što njihovim istraživanjem nisu obuhvaćeni svi internet korisnici.
I broj korisnika Google+ je iznenađenje, s obzirom da mnogi ovu mrežu nazivaju virtuelnim gradom duhova. Iz Global Web Index-a to objašnjavaju time da Google uporno radi na rešavanju tog problema i da Google+ ima sve veći udeo u Google pretrazi, ali i da je povezan sa drugim Google-ovim servisima čime se može objasniti ovako veliki broj mesečno aktivnih korisnika ove društvene mreže.
Ekspanzija globalnih društvenih mreža kao što su Facebook, Google+ i Twitter ima i neke negativne efekte kada je reč o lokalnim društvenim mrežama koje su nekada bile veoma popularne ali sada beleže značajan gubitak korisnika jer je tržište prezasićeno.

Izdvojeno
Prevaranti otimaju Facebook naloge pomoću lažnih upozorenja o kršenju autorskih prava
.jpg)
Check Point Research (CPR) je upozorio na novu phishing kampanju, koja je počela otprilike 20. decembra 2024., a koja je prvenstveno fokusirana na ko... Dalje
Korisnici tuže LinkedIn zbog obučavanja AI modela njihovim privatnim porukama bez pristanka korisnika

Korisnici LinkedIn Premium iz SAD tužili su platformu zato što je navodno delila njihove privatne poruke bez njihovog pristanka kako bi obučila mod... Dalje
Zbog lažnih slika Breda Pita koje je generisala veštačka inteligencija, žena ostala bez skoro milion evra

Za En, Francuskinju u svojim pedesetim, 2023. je počela neobično. Dizajnerka enterijera, koja nije imala iskustva sa društvenim mrežama, otvorila ... Dalje
Meti kažnjena sa 251 miliona evra zbog povrede podataka 29 miliona korisnika Facebooka 2018. godine

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu, matičnu kompaniju Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, sa 251 miliona evra zbog kršenja Op... Dalje
Jutjuberi na meti hakera: više od 200.000 jutjubera dobilo lažne ponude za ugovore sa poznatim brendovima

Više od 200.000 jutjubera dobilo je ponude za partnerstva i promocije, a iza ove kampanje koja je u toku, a koju su otkrili istraživači platforme z... Dalje
Pratite nas
Nagrade