Google + drugi po broju korisnika, Facebook i dalje najveća društvena mreža

Društvene mreže, 29.01.2013, 09:34 AM

Google + drugi po broju korisnika, Facebook i dalje najveća društvena mreža

Verovali ili ne, Google + je sada po broju korisnika druga najveća društvena mreža na svetu, odmah posle Facebook-a a ispred Twitter-a koji je zauzeo četvrto mesto na listi koju je objavio Global Web Index. Ali i Google+ i Twitter su daleko iza Facebook-a, koji je i dalje najpopularnija i najveća svetska društvena mreža.

Podaci iz poslednjeg kvartala 2012. godine pokazuju da Facebook ima oko 693 miliona aktivnih korisnika, Google+ 343 miliona, dok Twitter ima 288 miliona korisnika. Treće mesto po broju korisnika zauzeo je YouTube koga je Global Web Index takođe srvrstao u društvene mreže.

Podaci iz izveštaja Global Web Index-a pokazuju koliki broj aktivnih korisnika imaju društvene mreže na mesečnom nivou a ne ukupan broj korisnika.

Global Web Index prati 31 svetsko tržište, odnosno 90% ukupnog broja korisnika interneta. Preko 50% korisnika interneta su i korisnici Facebook-a, dok 25% korisnika interneta koristi Google+, a Twitter 21% korisnika interneta. Sve tri društvene mreže zabeležile su porast broja korisnika, i to Facebook 33%, Twitter 40% a Google+ 27%.

Podatak koji je u oktorbu objavio Mark Zuckerberg, direktor Facebook-a, da društvena mreža ima milijardu aktivnih korisnika mesečno, razlikuje se od brojeva iz izveštaja Global Web Index-a delom i zbog toga što njihovim istraživanjem nisu obuhvaćeni svi internet korisnici.

I broj korisnika Google+ je iznenađenje, s obzirom da mnogi ovu mrežu nazivaju virtuelnim gradom duhova. Iz Global Web Index-a to objašnjavaju time da Google uporno radi na rešavanju tog problema i da Google+ ima sve veći udeo u Google pretrazi, ali i da je povezan sa drugim Google-ovim servisima čime se može objasniti ovako veliki broj mesečno aktivnih korisnika ove društvene mreže.

Ekspanzija globalnih društvenih mreža kao što su Facebook, Google+ i Twitter ima i neke negativne efekte kada je reč o lokalnim društvenim mrežama koje su nekada bile veoma popularne ali sada beleže značajan gubitak korisnika jer je tržište prezasićeno.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje