Kako će Facebook zaštititi tinejdžere u novoj pretrazi
Društvene mreže, 18.02.2013, 06:31 AM
Rezultati nove Facebook pretrage imaće ograničenja i to kada je reč o tinejdžerima uzrasta od 13 do 17 godina. Rezultati pretrage koji bi mogli otkriti godine ili lokaciju tinejdžera biće prikazivani samo prijateljima i prijateljima prijatelja iz iste starosne grupe.
Primera radi, ako odrasla osoba traži slobodne 17-ogodišnje devojke, rezultati pretrage neće biti prikazani tom korisniku.
Iz kompanije kažu da će pravila koja se odnose na uzrast korisnika biti strogo poštovana.
Objave svih korisnika koji su mlađi od 17 godina neće moći da budu javne, a svi servisi za identifikaciju lokacije korisnika biće isključeni u podrazumevanom podešavanju profila, osim ukoliko mladi korisnik ne odluči da bude drugačije.
Ukoliko se posumnja da je korisnik mlađi ili stariji od onoga što je navedeno u profilu, nalog će biti suspendovan a ponovna aktivacija biće moguća samo uz neki zvanični dokument kojim starost korisnika može biti potvrđena.
Facebook je u januaru započeo testiranje svoje nove „social graph“ pretrage koja je trenutno dostupna samo korisnicima koji su odabrali engleski jezik za korišćenje Facebook-a. Nova pretraga je izazvala reakcije zabrinutih za privatnost, jer novi alat može biti iskorišćen i za pretragu koja bi otkrila neke neugodne podatke o korisnicima.
Facebook je prilikom pokretanja nove pretrage obećao da će preduzeti korake za zaštitu mladih korisnika. Ovo ograničenje je jedna od obećanih mera zaštite.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade