Lažna tehnička podrška zastrašuje korisnike Facebooka da su im nalozi hakovani

Društvene mreže, 19.11.2018, 10:30 AM

Lažna tehnička podrška zastrašuje korisnike Facebooka da su im nalozi hakovani

Aktuelna je nova prevara sa tehničkom podrškom, u kojoj se koristi Facebookov dijalog Sharer kako bi se korisnici uplašili i naveli na pomisao da je njihov Facebook nalog možda hakovan. Prevaranti se nadaju da će se korisnici biti uplašeni u toj meri da će pozvati navedene brojeve telefona.

Dijalog Sharer je stranica na Facebooku koju obično koriste vlasnici web sajtova za deljenje svog sadržaja na Facebooku. Oni to rade tako što kreiraju URL adresu https://www.facebook.com/sharer/sharer.php sa stranicom koju žele da podele. Ova veza se zatim dodeljuje dugmetu ili linku na sajtu izdavača. Ako posetilac sajta klikne na ovo dugme, od njega će biće zatraženo da podeli stranicu na Facebooku.

Prevaranti sada koriste niskokvalitetne oglasne mreže, koje obično koriste adware i neželjeni softver, za preusmeravanje posetilaca na Facebook Sharer stranicu. Ako je korisnik prijavljen na Facebook, prikazaće se dijalog Share on Facebook sa upozorenjem "Facebookovog tima za podršku" u kome se navodi da su "registrovali sumnjivu aktivnost na vašoj stranici”. “Vaš nalog je možda hakovan. Molimo vas da pozovete Facebookov tim za podršku za vraćanje pristupa vašem nalogu."

Ovo upozorenje se pokazuje kako bi uplašilo korisnike da pomisle da nešto nije u redu sa njihovim nalogom, i da pozovu navedene telefonske brojeve.

Kada pozovete navedeni broj telefona, javiće se neko ko tvrdi da govori u ime Facebookove podrške i ko će pokušati da vam proda nepotrebne usluge i softver.

Zato pre nego što posegnete za telefonom, razmislite dva puta.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram testira nove metode za vraćanje hakovanih naloga

Posle brojnih žalbi korisnika, Instagram je juče saopštio da testira nove metode koje bi korisnicima olakšale da ponovo dobiju pristup nalozima ko... Dalje

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo plaćati korisnicima da bi pratio šta rade na svojim telefonima

Facebook će ponovo početi da plaća ljudima da bi pratio kako koriste svoj telefon preko nove aplikacije koja je nazvana Study. Aplikacija će, i... Dalje

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Twitter pojednostavio svoja pravila o bezbednosti i privatnosti

Kako bi olakšao razumevanje pravila svoje platforme, Twitter je juče objavio da pojednostavljuje svoja pravila koja su sada napisana jednostavnim, j... Dalje

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Propao pokušaj da se Zakerberg natera na povlačenje sa mesta predsednika Facebooka

Pokušaj da se osnivač Facebooka Mark Zakerberg natera da se povuče sa mesta predsednika kompanije nije uspeo. Na godišnjoj generalnoj skupštini k... Dalje

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook će vam olakšati da prijavite grešku na sajtu, potrebno je samo da protresete telefon

Facebook želi da pojednostavi i olakša korisnicima prijavljivanje grešaka na sajtu društvene mreže. Zahvaljujući novoj funkciji, kada naiđete ... Dalje