LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro
Društvene mreže, 10.02.2014, 06:03 AM

LinkedIn gasi Intro, nedavno pokrenuti mobilni servis za povezivanje korisnika LinkedIn-a preko emaila koji je od momenta kada je počeo sa radom izazvao veliku zabrinutost zbog bezbednosnih rizika.
LinkedIn je predstavio Intro u oktobru prošle godine. Servis je bio namenjen korisnicima iPhone uređaja i dizajniran tako da uzme informacije sa profila LinkedIn korisnika i ubaci ih u emailove koji će biti primljeni i pregledani na telefonima. Intro prikazuje informacije o pošiljaocu korisniku na čiju je adresu poslat email, pod uslovom da je i pošiljalac takođe na LinkedIn-u.
Ideja je bila da se emailovima doda profesionalan kontekst i korisnici privuku na LinkedIn. Ako korisnik dobije email od nepoznate osobe koja izražava želju za saradnjom, moguće je da će ga je ignorisati ili otpisati kao spam. Intro istu email poruku čini drugačijom jer pruža korisniku uvid u informacije sa LinkedIn profila pošiljaoca, pa tako korisnik može videti kako on/ona izgleda, gde živi, šta radi, gde se školovao, zajedničke kontakte i drugo.
Međutim, na samom početku stručnjaci za bezbednost izražavali su zabrinutost zbog načina na koji servis prenosi emailove preko LinkedIn-ovih servera. Oni su tvrdili da je servis dobroćudni rođak hakerskih "man-in-the-middle" napada, predviđajući da je samo pitanje vremena kada će servis biti iskorišćen za fišing napade.
LinkedIn je odluku o gašenju servisa objavio u petak, ali iz kompanije nisu spominjali bezbednost kao razlog za ovu odluku. Umesto toga, objašnjenje koje je dala kompanija bilo je u vezi “fokusa”. Iz LinkedIn-a su rekli da trenutno imaju velike, dugoročne investicije u nekoliko projekata, i da im je potrebno da se koncentrišu na to.
Intro će se ugasiti 7. marta.
Iz kompanije nisu rekli šta će se dogoditi sa email podacima korisnika servisa koji su sačuvani na serverima.
Čak i stručnjaci koji su kritikovali ideju o ovom servisu, smatraju da je malo verovatno da LinkedIn gasi servis samo zbog bezbednosti. Objašnjenje može biti i činjenica da tehnološki proizvodi sada imaju kratak vek trajanja.
Kakvi god su bili motivi kompanije da ugasi servis, ova aplikacija je dokaz zašto je važno obratiti pažnju na privatnost i bezbednost kada se instaliraju novi servisi, bez obzira koliko će dugo potrajati.
Iz LinkedIn-a najavljuju gašenje i nekih drugih servisa. To će se desiti i Slidecast-u 30. aprila, a 18. februara podrška za LinkedIn iPad aplikaciju na iOS verzijama pre 6.0 će takođe biti obustavljena.

Izdvojeno
TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje
Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje
Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje
Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje
Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga
.jpg)
Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje
Pratite nas
Nagrade