LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro

Društvene mreže, 10.02.2014, 06:03 AM

LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro

LinkedIn gasi Intro, nedavno pokrenuti mobilni servis za povezivanje korisnika LinkedIn-a preko emaila koji je od momenta kada je počeo sa radom izazvao veliku zabrinutost zbog bezbednosnih rizika.

LinkedIn je predstavio Intro u oktobru prošle godine. Servis je bio namenjen korisnicima iPhone uređaja i dizajniran tako da uzme informacije sa profila LinkedIn korisnika i ubaci ih u emailove koji će biti primljeni i pregledani na telefonima. Intro prikazuje informacije o pošiljaocu korisniku na čiju je adresu poslat email, pod uslovom da je i pošiljalac takođe na LinkedIn-u.

Ideja je bila da se emailovima doda profesionalan kontekst i korisnici privuku na LinkedIn. Ako korisnik dobije email od nepoznate osobe koja izražava želju za saradnjom, moguće je da će ga je ignorisati ili otpisati kao spam. Intro istu email poruku čini drugačijom jer pruža korisniku uvid u informacije sa LinkedIn profila pošiljaoca, pa tako korisnik može videti kako on/ona izgleda, gde živi, šta radi, gde se školovao, zajedničke kontakte i drugo.

Međutim, na samom početku stručnjaci za bezbednost izražavali su zabrinutost zbog načina na koji servis prenosi emailove preko LinkedIn-ovih servera. Oni su tvrdili da je servis dobroćudni rođak hakerskih "man-in-the-middle" napada, predviđajući da je samo pitanje vremena kada će servis biti iskorišćen za fišing napade.

LinkedIn je odluku o gašenju servisa objavio u petak, ali iz kompanije nisu spominjali bezbednost kao razlog za ovu odluku. Umesto toga, objašnjenje koje je dala kompanija bilo je u vezi “fokusa”. Iz LinkedIn-a su rekli da trenutno imaju velike, dugoročne investicije u nekoliko projekata, i da im je potrebno da se koncentrišu na to.

Intro će se ugasiti 7. marta.

Iz kompanije nisu rekli šta će se dogoditi sa email podacima korisnika servisa koji su sačuvani na serverima.

Čak i stručnjaci koji su kritikovali ideju o ovom servisu, smatraju da je malo verovatno da LinkedIn gasi servis samo zbog bezbednosti. Objašnjenje može biti i činjenica da tehnološki proizvodi sada imaju kratak vek trajanja.

Kakvi god su bili motivi kompanije da ugasi servis, ova aplikacija je dokaz zašto je važno obratiti pažnju na privatnost i bezbednost kada se instaliraju novi servisi, bez obzira koliko će dugo potrajati.

Iz LinkedIn-a najavljuju gašenje i nekih drugih servisa. To će se desiti i Slidecast-u 30. aprila, a 18. februara podrška za LinkedIn iPad aplikaciju na iOS verzijama pre 6.0 će takođe biti obustavljena.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Zbog skandala sa Cambridge Analyticom, Facebook još jednom kažnjen sa 1,6 milijardi dolara

Zbog skandala sa Cambridge Analyticom, Facebook još jednom kažnjen sa 1,6 milijardi dolara

Skandal sa Cambridge Analyticom i dalje je noćna mora za Facebook. Kompanija je u više navrata kažnjena velikim novčanim kaznama zbog svog zanemar... Dalje

Posle napada na ljude koji boluju od epilepsije, Twitter zabranio animirane PNG fajlove na platformi

Posle napada na ljude koji boluju od epilepsije, Twitter zabranio animirane PNG fajlove na platformi

Twitter više neće dozvoljavati animirane PNG fajlove nakon što je prošlog meseca grupa napadača objavila više animacija sa svetlosnim efektima z... Dalje

Procureli podaci najmanje 267 miliona korisnika Facebooka

Procureli podaci najmanje 267 miliona korisnika Facebooka

Podaci više od 267 miliona korisnika Facebooka procurili su na internetu i sada se mogu preuzeti sa jednog hakerskog foruma, upozorili su kompanija C... Dalje

Facebook najavio da će prestati da koristi telefonske brojeve korisnika uzete za zaštitu naloga za predlaganje prijatelja

Facebook najavio da će prestati da koristi telefonske brojeve korisnika uzete za zaštitu naloga za predlaganje prijatelja

Facebook je najavio da će prestati sa praksom korišćenja telefonskih brojeva koje su korisnici dali kompaniji zbog zaštite naloga dvofaktornom au... Dalje

Facebook tužio firmu iz Hong Konga zbog hakovanja stotina hiljada naloga

Facebook tužio firmu iz Hong Konga zbog hakovanja stotina hiljada naloga

Facebook je pokrenuo još jednu tužbu, ovog puta protiv marketing kompanije iz Hong Konga i dvojice kineskih državljana zbog navodnog zloupotrebe nj... Dalje