LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro

Društvene mreže, 10.02.2014, 06:03 AM

LinkedIn posle samo tri meseca gasi kontroverzni email servis Intro

LinkedIn gasi Intro, nedavno pokrenuti mobilni servis za povezivanje korisnika LinkedIn-a preko emaila koji je od momenta kada je počeo sa radom izazvao veliku zabrinutost zbog bezbednosnih rizika.

LinkedIn je predstavio Intro u oktobru prošle godine. Servis je bio namenjen korisnicima iPhone uređaja i dizajniran tako da uzme informacije sa profila LinkedIn korisnika i ubaci ih u emailove koji će biti primljeni i pregledani na telefonima. Intro prikazuje informacije o pošiljaocu korisniku na čiju je adresu poslat email, pod uslovom da je i pošiljalac takođe na LinkedIn-u.

Ideja je bila da se emailovima doda profesionalan kontekst i korisnici privuku na LinkedIn. Ako korisnik dobije email od nepoznate osobe koja izražava želju za saradnjom, moguće je da će ga je ignorisati ili otpisati kao spam. Intro istu email poruku čini drugačijom jer pruža korisniku uvid u informacije sa LinkedIn profila pošiljaoca, pa tako korisnik može videti kako on/ona izgleda, gde živi, šta radi, gde se školovao, zajedničke kontakte i drugo.

Međutim, na samom početku stručnjaci za bezbednost izražavali su zabrinutost zbog načina na koji servis prenosi emailove preko LinkedIn-ovih servera. Oni su tvrdili da je servis dobroćudni rođak hakerskih "man-in-the-middle" napada, predviđajući da je samo pitanje vremena kada će servis biti iskorišćen za fišing napade.

LinkedIn je odluku o gašenju servisa objavio u petak, ali iz kompanije nisu spominjali bezbednost kao razlog za ovu odluku. Umesto toga, objašnjenje koje je dala kompanija bilo je u vezi “fokusa”. Iz LinkedIn-a su rekli da trenutno imaju velike, dugoročne investicije u nekoliko projekata, i da im je potrebno da se koncentrišu na to.

Intro će se ugasiti 7. marta.

Iz kompanije nisu rekli šta će se dogoditi sa email podacima korisnika servisa koji su sačuvani na serverima.

Čak i stručnjaci koji su kritikovali ideju o ovom servisu, smatraju da je malo verovatno da LinkedIn gasi servis samo zbog bezbednosti. Objašnjenje može biti i činjenica da tehnološki proizvodi sada imaju kratak vek trajanja.

Kakvi god su bili motivi kompanije da ugasi servis, ova aplikacija je dokaz zašto je važno obratiti pažnju na privatnost i bezbednost kada se instaliraju novi servisi, bez obzira koliko će dugo potrajati.

Iz LinkedIn-a najavljuju gašenje i nekih drugih servisa. To će se desiti i Slidecast-u 30. aprila, a 18. februara podrška za LinkedIn iPad aplikaciju na iOS verzijama pre 6.0 će takođe biti obustavljena.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje