LinkedIn tvrdi da je privatni program za nagrađivanje bagova bolji od javnog

Društvene mreže, 19.06.2015, 00:30 AM

LinkedIn tvrdi da je privatni program za nagrađivanje bagova bolji od javnog

Programi nagrađivanja istraživača za odgovorno prijavljivanje propusta u programima su postali veoma popularni među kompanijama koje drže do svoje i reputacije svojih proizvoda kao bezbednih i pouzdanih. Dok se većina tehnoloških kompanija opredelila za javne programe, kompanija LinkedIn je odlučila da njen program nagrada za prijavljene bagove i dalje bude privatni.

LinkedIn je počeo da nagrađuje istraživače u oktobru prošle godine, i do sada je kompaniji prijavljeno 65 bagova, koji su nagrađeni sa 65000 dolara.

Iz kompanije kažu da se tokom višegodišnje saradnje sa istraživačima, izdvojila grupa onih čiji su izveštaji uvek bili odlični, sa kojima je bilo zadovoljstvo raditi i koji su pokazivali iskreno interesovanje da se smanji rizik koji predstavljaju ranjivosti koje su otkrili.

Tako je LinkedIn napravio privatni program za nagrađivanje bagova imajući na umu upravo ove istraživače, ljude koji su posvećeni koordinisanom objavljivanju bagova.

Međutim, i drugi istraživači mogu prijavljivati bagove koji utiču na LinkedIn i/ili njegove korisnike. Oni svoje izveštaje mogu slati na email adresu [email protected], ali moraju imati na umu da je program nagrada namenjen onim koji su se već dokazali.

Razlog zbog čega LinkedIn nagrađuje samo one koji su pozvani na osnovu ugleda koji uživaju i prethodnog rada je taj što se u kompaniji tako mogu skoncentrisati na kvalitetnije izveštaje.

LinkedInov tim direktno sarađuje sva svakim istraživačem koji prijavi bag, od početka do kraja procesa ispravke baga. Na taj način, oni koji su deo ovog programa imaju priliku da iskuse kako je biti deo LinkedInovog tima koji radi sa bagovima.

Mnoge tehnološke kompanije, kao što su Google, Yahoo i Facebook, takođe imaju programe za nagrađivanje istraživača koji srazmerno proceni internih timova kompanija o ozbiljnosti prijavljenog baga bivaju nagrađeni.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje