LinkedIn tvrdi da je privatni program za nagrađivanje bagova bolji od javnog
Društvene mreže, 19.06.2015, 00:30 AM

Programi nagrađivanja istraživača za odgovorno prijavljivanje propusta u programima su postali veoma popularni među kompanijama koje drže do svoje i reputacije svojih proizvoda kao bezbednih i pouzdanih. Dok se većina tehnoloških kompanija opredelila za javne programe, kompanija LinkedIn je odlučila da njen program nagrada za prijavljene bagove i dalje bude privatni.
LinkedIn je počeo da nagrađuje istraživače u oktobru prošle godine, i do sada je kompaniji prijavljeno 65 bagova, koji su nagrađeni sa 65000 dolara.
Iz kompanije kažu da se tokom višegodišnje saradnje sa istraživačima, izdvojila grupa onih čiji su izveštaji uvek bili odlični, sa kojima je bilo zadovoljstvo raditi i koji su pokazivali iskreno interesovanje da se smanji rizik koji predstavljaju ranjivosti koje su otkrili.
Tako je LinkedIn napravio privatni program za nagrađivanje bagova imajući na umu upravo ove istraživače, ljude koji su posvećeni koordinisanom objavljivanju bagova.
Međutim, i drugi istraživači mogu prijavljivati bagove koji utiču na LinkedIn i/ili njegove korisnike. Oni svoje izveštaje mogu slati na email adresu [email protected], ali moraju imati na umu da je program nagrada namenjen onim koji su se već dokazali.
Razlog zbog čega LinkedIn nagrađuje samo one koji su pozvani na osnovu ugleda koji uživaju i prethodnog rada je taj što se u kompaniji tako mogu skoncentrisati na kvalitetnije izveštaje.
LinkedInov tim direktno sarađuje sva svakim istraživačem koji prijavi bag, od početka do kraja procesa ispravke baga. Na taj način, oni koji su deo ovog programa imaju priliku da iskuse kako je biti deo LinkedInovog tima koji radi sa bagovima.
Mnoge tehnološke kompanije, kao što su Google, Yahoo i Facebook, takođe imaju programe za nagrađivanje istraživača koji srazmerno proceni internih timova kompanija o ozbiljnosti prijavljenog baga bivaju nagrađeni.

Izdvojeno
Lažna „Meta Verified“ ekstenzija na Facebooku krade naloge

Istraživači Bitdefendera upozoravaju kreatore sadržaja i vlasnike preduzeća na novu kampanju na platformi Meta (Facebook), gde zlonamerni oglasi n... Dalje
Zbog porasta prevara LinkedIn uvodi strože provere za regrutere, rukovodioce i kompanije

LinkedIn je najavio novi set mera usmerenih na proveru identiteta korisnika i kompanija, sa ciljem da profesionalno umrežavanje učini sigurnijim. Ko... Dalje
Grokking: Kako prevaranti zloupotrebljavaju X-ov AI Grok za širenje malicioznih linkova
.jpg)
Istraživači iz Guardio Labsa otkrili su novu tehniku zloupotrebe Groka, AI asistenta na društvenoj mreži X (Twitter). Napadači koriste Grok da za... Dalje
Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje
Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike
.jpg)
Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje
Pratite nas
Nagrade