Mask potvrdio da Twitter uvodi šifrovanje direktnih poruka (DM)
Društvene mreže, 28.11.2022, 10:30 AM
Novi vlasnik Twittera Ilon Mask potvrdio je da kompanija planira da uvede end-to-end enkripciju (E2EE) za direktne poruke na platformi.
Ova funkcija je deo Maskove vizije za Twitter 2.0, za koji se očekuje da bude „aplikacija za sve“. Druge funkcionalnosti uključuju dugačke tvitove i plaćanja, sudeći prema slajdovima koji je Mask podelio za vikend.
Planovi kompanije o šifrovanim porukama prvi put su izašli na videlo sredinom novembra 2022. godine, kada je istraživač Džejn Mančun Vong primetila promene izvornog koda u Twitterovoj Android aplikaciji koje se odnose na E2EE za DM.
Vredi napomenuti da razne druge platforme za slanje poruka, kao što su Signal, Threema, WhatsApp, iMessage, Wire, Tok i Keybase, već neko vreme podržavaju šifrovanje poruka.
Google, koji već ima E2EE za razgovore jedan na jedan u svojoj aplikaciji Messages za Android, trenutno testira istu opciju za grupna ćaskanja. Facebook je, takođe, prošlog avgusta počeo podrazumevano da omogućava E2EE na Messengeru za odabrane korisnike.
Mask je takođe rekao da su registracije novih korisnika na platformi na „najvišem nivou“, u proseku više od dva miliona dnevno u poslednjih sedam dana, od 16. novembra, što je 66% više u poređenju sa istom nedeljom 2021. Twitter ima preko 253,8 miliona dnevno aktivnih korisnika.
Slajdovi koje je objavio Mask otkrivaju i da je prijavljeno lažno predstavljanje na platformi poraslo ranije ovog meseca, pre i nakon pokretanja Twitter Blue pretplate.
Novi pokušaj uvođenja pretplate je najavljen za 2. decembar 2022. godine, sa višebojnim sistemom verifikacije pa će kompanije moći da dobiju zlatnu, vlade sivu a pojedinci plavu kvačicu.
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade