Meta uvodi novo ograničenje za oglase koji se na Facebooku i Instagramu prikazuju maloletnim korisnicima

Društvene mreže, 12.01.2023, 12:30 PM

Meta uvodi novo ograničenje za oglase koji se na Facebooku i Instagramu prikazuju maloletnim korisnicima

Meta, u čijem su vlasništvu Facebook i Instagram, već je ukinula opciju da oglašivači mogu prikazivati tinejdžerima oglase na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti, a od februara, tinejdžerima će biti prikazivani oglasi samo na osnovu godina i lokacije. Meta je rekla da želi da „tinejdžeri vide oglase koji su namenjeni njihovom uzrastu i proizvode i usluge koji su dostupni tamo gde žive“, navodi se u saopštenju objavljenom na blogu kompanije.

Uklanjanje pola kao opcije ciljanja prati ranije promene u načinu na koji oglašivači mogu da dopru do maloletne publike, uključujući i uklanjanje mogućnosti ciljanja tinejdžera na osnovu njihovih interesovanja i aktivnosti.

Meta je takođe rekla da prethodne objave i lajkovi na Instagramu i Facebooku neće informisati o tome koje vrste oglasa tinejdžeri gledaju.

Kompanija je rekla da će tinejdžeri od marta imati na raspolaganju kontrole i resurse „specifične za tinejdžere“, uključujući opciju da označe vrste oglasa koje radije ne bi da vide i da saznaju više o tome kako funkcioniše oglašavanje u Metinim aplikacijama, saopštila je kompanija.

Standardi o oglašavanju Mete već zabranjuju oglase za alkoholna pića ili proizvode za mršavaljenje za mlađe od 18 godina, a u nekim zemljama ta starosna granica je i viša.

Meta je rekla da tinejdžeri nisu u stanju da kao odrasli donose odluke o tome kako se njihovi onlajn podaci koriste za oglašavanje, posebno kada je u pitanju pokazivanje proizvoda koji se mogu kupiti.

Kompanija je godinama kritikovana da nije učinila dovoljno da zaštiti tinejdžere koji koriste njene aplikacije.

Naslovna fotografija: Meta


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece

Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje