Ne dopada vam se Timeline? Niste jedini

Društvene mreže, 06.02.2012, 01:44 AM

Ne dopada vam se Timeline? Niste jedini

Ne dopada vam se novi izgled Facebook profila osvežen Timeline funkcijom? Ne brinite, niste jedini.

Prema istraživanju sajta SodaHead 70% anketiranih izjavilo je da im se ne dopada Timeline. Samo 20% onih koji su bili obuhvaćeni anketom sajta ima pozitivno mišljenje o Timeline-u, a 10% anketiranih je izjavilo da ne koristi uopšte Facebook.

Moglo se i pretpostaviti - mlađi korisnici lakše prihvataju promene, mada ni u ovoj starosnoj grupi ova konkretna promena nije dočekana sa oduševljenjem. Trideset posto korisnika uzrasta između 18 i 24 godine kaže da im se sviđa Timeline, dok se na isti način izjasnilo svega 10% ispitanika starijih od 65 godina. Kada je reč o polovima, ovoga puta razlike među njima su pomirene, pa nema velikih odstupanja u procentima ženskih i muških korisnika koji su izrazili negativan stav prema Timeline-u - 77% i jednih i drugih ne vole novi izgled svojih profila.

Kada je reč o geografskoj distribuciji korisnika postoje odstupanja. Timeline posebno ne vole američki korisnici društvene mreže (svega 23% anketiranih američkih korisnika je izrazilo pozitivan stav) dok u zemljama kao što su Indija ili Brazil nešto veći procenat korisnika ima pozitivno mišljenje o Timeline-u (32%).

U seriji promena koje nam je Facebook priredio tokom prošle godine, Timeline je nesumnjivo najdramatičnija promena bar kada je reč o načinu i formi prikaza sadržaja profila. Umesto uobičajenog prikaza najnovijih objava u jednoj koloni, Timeline je doneo prikaz objava, fotografija i drugih podataka profila u dve kolone, sa mogućnošću pregleda sadržaja profila kroz vreme unazad, po mesecima i godinama, sve do trenutka kada ste se priključili društvenoj mreži.

Timeline je kao opciona funkcija dostupan još od decembra prošle godine, i oni koji su rešili da ga među prvima isprobaju nisu imali mogućnost povratka na stari izgled profila pošto bi jednom uključili Timeline. Od 10. februara i svi ostali korisnici društvene mreže više neće imati tu mogućnost - Timeline će postati jedina opcija za sve korisnike.

Problem sa Timeline-om je i u tome što on prikazuje ono što ste vi zaboravili ili biste želeli da zaboravite. Međutim, taj problem je rešiv ali zahteva prilično uloženog truda i vremena. Ukoliko niste sigurni kakav je sadržaj vašeg Timeline-a, ostaje vam da ga pregledate, mesec po mesec, sve do prve objave kojom ste pozdravili korisnike na mreži. Svaku od objava možete ukloniti sa Timline-a ili je u obrisati u potpunosti koristeći Edit dugme.

Timeline nije jedina novina koju su korisnici dočekali sa neodobravanjem. Tradicionalno negodovanje korisnika je često samo stvar navike, zato nam ne preostaje ništa drugo nego da, sviđao nam se ili ne, prihvatimo novi izgled Facebook profila.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje