Neobičan bag proglasio brojne korisnike Facebooka mrtvim
Društvene mreže, 14.11.2016, 01:00 AM
Neobičan bag u petak je nakratko mnoge korisnike Facebooka proglasio mrtvim. Na profilima brojnih korisnika zbog greške se pojavio memorijalni baner zbog čega su mnogi objavili statuse u kojima su uveravali svoje prijatelje i članove porodice da su živi i da su dobro.
"To je bila užasna greška koju smo sada ispravili", rekao je portparol Facebooka. "Izvinjavamo se zbog toga."
Poruka koja je namenjena preminulim korisnicima društvene mreže pojavila se i na profilu direktora Facebooka, Marka Zakerberga.
"Nadamo se da će ljudi koje vole Marka naći utehu u onome što drugi dele u sećanje i slavu njegovog života", pisalo je na profilu Marka Zakerberga.
Ovaj incident imao je i smešnu stranu - posle toga su se na internetu pojavili brojni šaljivi komentari korisnika društvene mreže, ali i novinara.
"Zašto Facebook kaže da sam mrtva?" pitala se novinarka Njujork Tajmsa Kejti Rodžers. "Najpre sam bila ogorčena. Definitivno nisam mrtva. Onda sam pomislila da sam hakovana. Zatim sam pitala nekoliko mojih kolega koji su takođe bili mrtvi."
"Facebook je krunisao jednu od najdužih nedelja u američkoj istoriji govoreći svima da su mrtvi", našalio se tehnološki web sajt Verge, aludirajući na epilog predsedničkih izbora.
Facebook je uveo memorijalne profile prošle godine jer je sve više slučajeva kada porodice žele pristup nalozima svojih preminulih.
Korisnik može da odluči da se njegov profil pretvori u memorijalnu stranicu posle njegove smrti, na kojoj njegovi prijatelji sa mreže mogu ostavljati poruke i deliti uspomene.
Oni koji to ne žele mogu odabrati opciju brisanja naloga posle smrti.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade