Poslednji poziv korisnicima Google+ da sačuvaju podatke pre nego što budu obrisani

Društvene mreže, 19.03.2019, 12:00 PM

Poslednji poziv korisnicima Google+ da sačuvaju podatke pre nego što budu obrisani

Google je počeo da šalje nove poruke upozorenja korisnicima da moraju da naprave kopiju svojih podataka sa Google+ pre nego što 2. aprila 2019. njihovi podaci budu izbrisani.

U oktobru 2018. Google je najavio da će ugasiti svoju društvenu mrežu Google+ za korisnike avgusta 2019. godine zbog toga što nikada nije uspela da pridobije korisnike, ali i zbog baga u API-ju za koji se saznalo kada je otkriveno curenje korisničkih informacija. Nakon što je još jedan bag otkriven u decembru 2018. godine, Google je odlučio da pomeri termin gašenja platforme za 2. april 2019. godine.

Juče je Google počeo da šalje emailove korisnicima Google+ koji imaju podatke sačuvane na platformi i obaveštava ih da ih preuzmu pre nego što budu izbrisani.

„Primili ste ovu poruku zato što imate sadržaj na Google+ za svoj lični nalog ili Google+ stranicu kojom upravljate.

Ovo je podsetnik da 2. aprila 2019. gasimo korisnički Google+ i da ćemo početi da brišemo sadržaj sa korisničkih Google+ naloga. Fotografije i video snimci iz Google+ arhive albuma i vaših Google+ stranica takođe će biti izbrisane."

U emailu se dalje kaže da to neće uticati ni na jedan drugi Google proizvod, kao što je Gmail, Google fotografije, Google disk ili YouTube.

Oni koji žele da sačuvaju svoje Google+ podatke, treba da slede ove korake:

- Idite na stranicu za preuzimanje Google+ podataka.

- Izaberite sve kategorije podataka koje želite da sačuvate.

- Kliknite na Next Step.

- Na sledećoj stranici navedite kako želite da preuzmete svoju arhivu - preko linka koji se šalje emailom ili ćete je sačuvati na Google disku, Dropboxu, OneDriveu ili Boxu. Takođe možete da konfigurišete tip arhive i kolike veličine treba da bude svaki fajl.

- Kada završite, kliknite na dugme Kreiraj arhivu i Google će početi da priprema arhivu za vas. Ako nemate mnogo podataka, to bi trebalo da bude urađeno vrlo brzo.

Kada završite, biće vam predstavljena arhiva koja sadrži sve vaše tekstualne sadržaje sačuvane u HTML fajlovima i vaše fotografije sačuvane kao pojedinačne slike.

U emailu se dalje navodi da bi trebalo preuzeti podatke pre 31. marta 2019. godine, jer je za sve ovo potrebno određeno vreme.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

TikTok kažnjen sa 530 miliona evra zbog prenosa podataka evropskih korisnika u Kinu

Irska Komisija za zaštitu podataka (DPC) objavila je da je kaznila evropsku filijalu TikToka sa 530 miliona evra nakon istrage o transferu podataka k... Dalje

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakeri tvrde da su ukrali lozinke 972.000 korisnika TikToka i sada prete da će ih objaviti

Hakerska grupa koja sebe naziva R00TK1T ISC CYBER TEAM tvrdi da je ukrala 972.000 lozinki korisnika TikToka. Hakeri su zapretili objavljivanjem lozink... Dalje

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja otkriva naloge dece koja su se registrovala kao odrasle osobe

Meta testira novu AI tehnologiju koja može da identifikuje korisnike Instagrama mlađe od 16 godina, a zatim ih automatski prebacuje na tinejdžerske... Dalje

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Podaci 2,8 milijardi X (Twitter) profila objavljeni na poznatom hakerskom forumu

Na zloglasnim Breach forumima procurili su podaci 2,87 milijardi X (Twitter) profila. Prema objavi korisnika foruma ThinkingOne, iza curenja podataka ... Dalje

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Zbog lažne Metine tehničke podrške korisnici ostaju bez naloga

Meta ima više od 10 miliona aktivnih oglašivača na svojim platformama, a mnoga preduzeća zavise od oglasa na društvenim mrežama. Zato je razuml... Dalje