Stručnjaci savetuju: Zaštitite privatnost na Facebook-u, uključite opcije Profile Review i Tag Review

Društvene mreže, 13.09.2011, 11:04 AM

Stručnjaci savetuju: Zaštitite privatnost na Facebook-u, uključite opcije Profile Review i Tag Review

Facebook je nedavno još jednom uveo novine u podešavanjima privatnosti a a naročito zanimljive su one koje se koje se odnose na pregled profila i pregled oznaka (tagova).

Pregled profila (Profile Review) vam omogućava da se fotografije i objave koje nose oznaku sa vašim imenom ne mogu pojaviti na vašem profilu bez prethodnog odobrenja. Pregled oznaka (Tag Review) vam pruža mogućnost da kontrolišete oznake koje su dodate slikama ili objavama.

Pregled profila se aktivira na sledeći način: u okviru opcije Privacy Settings nalazi se opcija “How Tags Work” - kliknite na link “Edit Settings”. U prozoru “How Tags Work” kliknite na link “Off” pored “Profile Review”. U prozoru koji će se potom pojaviti uključite pregled profila klikom na “Turn on Profile Review”.

Ovim ste omogućili sebi potpunu kontrolu nad fotografijama i objavama kojima se dodaju oznake sa vašim imenom, pa će ubuduće biti neophodno da najpe date odobrenje pre nego što se označene fotografije i objave pojave na zidu vašeg profila. Označene objave i fotografije će se na vašem profilu sada pojavljivati u novom odeljku nazvanom “Pending post.”

Bez obzira na razloge zbog kojih bar jednom niste bili najsrećniji kada se neka fotografija na kojoj ste tagovani pojavila na zidu vašeg profila, sada imate mogućnost da izbegnete takvu neprijatnost.

Ipak, fotografije i objave koje nose oznaku sa vašim imenom će se pojavljivati na zidovima profila vaših prijatelja kao i u News Feed-u zajedičkih prijatelja, tako da će ih ovi potonji moći da vide. Facebook pruža mogućnost da pitate prijatelja da označene ukloni fotografije koje vam se ne dopadaju. Ukoliko takav zahtev bude odbijen, uvek vam preostaje opcija blokiranja prijatelja.

Pregled oznaka (Tag Review) vam omogućava kontolu nad oznakama koje vaši prijatelji dodaju slikama ili fotografijama. Facebook će ubuduće dozvoljavati da svaki korisnik može označiti svakog bez obzira da li je prijatelj ili ne sa osobom koju taguje. Dobra okolnost je da će od vas biti zatraženo odobrenje oznake osobe koja bije vaš prijatelj pre nego što se fotografija ili objava pojave na zidu i u News Feed-u.

Pregled oznaka (Tag Review) se uključuje takođe u okviru opcije “Privacy Settings”, klikom na link “Edit settings” pored “How Tag Work”. Sve što treba da uradite je da kliknete na “Turn on Tag Review”.

Savet stručnjaka je da bez odlaganja uključite ove opcije na način kako je opisano.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje