Twitter će uskoro omogućiti korišćenje sigurnosnog ključa kao jedinog metoda 2FA autentifikacije

Društvene mreže, 16.03.2021, 10:00 AM

Twitter će uskoro omogućiti korišćenje sigurnosnog ključa kao jedinog metoda 2FA autentifikacije

Twitter planira ažuriranje koje će omogućiti korisnicima naloga sa omogućenom dvofaktornom autentifikacijom da koriste sigurnosne ključeve kao jedini način autentifikacije, saopštila je kompanija u ponedeljak. Trenutno možete da koristite sigurnosni ključ za prijavu na svoj Twitter nalog, ali morate da omogućite još jedan 2FA metod, poput aplikacije za autentifikaciju ili SMS kodova.

Iako su aplikacije za potvrdu identiteta, kao što su Google Authenticator ili Authy, sigurnije od upotrebe SMS kodova za 2FA, sigurnosni ključevi - fizički ključevi koji se povezuju sa računarom putem USB-a ili Bluetootha, najsigurniji su način zaštite naloga. Korisnici ne moraju da ukucaju kod koji bi hakeri mogli da presretnu.

Još jedna prednost korišćenja sigurnosnog ključa je da korisnici ne moraju da daju Twitteru nikakve dodatne lične podatke, kao što je telefonski broj, da bi se mogli prijaviti na svoje naloge.

Twitter je takođe rekao da će omogućiti više sigurnosnih ključeva na jednom nalogu. Do sada je dozvoljavao samo jedan ključ po nalogu, pored ostalih 2FA metoda. U decembru je Twitter objavio da dodaje podršku za sigurnosne ključeve za naloge sa omogućenom 2FA kada se korisnici prijavljuju na njegove mobilne aplikacije.

Portparol Twittera rekao je u ponedeljak da ne postoji vremenski rok kada će ovo početi da se primenjuje.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje