Twitter najavio da bi mogao biti kažnjen sa 250 miliona dolara zbog zloupotrebe podataka korisnika

Društvene mreže, 04.08.2020, 09:30 AM

Twitter najavio da bi mogao biti kažnjen sa 250 miliona dolara zbog zloupotrebe podataka korisnika

Twitter je najavio da će ga Federalna komisija za trgovinu (FTC) možda uskoro kazniti novčanam kaznom u iznosu do 250 miliona dolara zbog neadekvatnog korišćenja telefonskih brojeva i email adresa korisnika. Potencijalna novčana kazna mogla bi biti izrečena kompaniji zbog kršenja Twitterovog sporazuma sa Federalnom komisijom za trgovinu iz 2011. godine, da više ne dovodi u zabludu korisnike u vezi sa tim kako štiti njihove lične podatke.

U periodu od 2013. do 2019. godine, Twitter je u svrhu ciljanog oglašavanja koristio telefonske brojeve i email adrese koje su korisnici naveli kako bi zaštitili svoje naloge. Twitter je tu praksu otkrio u oktobru prošle godine, rekavši da je to činjeno “nenamerno”, i nazvao je “greškom”. FTC očigledno veruje da je Twitter doveo u zabludu korisnike tako što nije otkrio da su njihovi podaci možda upotrebljeni na ovaj način.

U kvartalnom izveštaju koji je kompanija poslala američkoj Komisiji za hartije od vrednosti i berze, Twitter je rekao da ovo pitanje ostaje nerešeno, kao i da se ne može sa sigurnošću reći kakav će biti krajnji ishod ni kada bi eventualna kazna mogla biti izrečena. U tom dokumentu Twitter je izneo procenu da bi mogao biti kažnjen novčanom kaznom u rasponu od 150 do 250 miliona dolara.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok pod istragom zbog privatnosti korisnika

TikTok je pod istragom Irske komisije za zaštitu podataka (DPC), vodećeg regulatornog tela u Evropske unije, zbog dva pitanja vezana za privatnost.... Dalje

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Twitter uvodi oznake za bot naloge

Tviter je najavio uvođenje oznaka za automatizovane (bot) naloge, tačnije funkciju koja omogućava da se nalozi označe kao bot nalozi, kako bi lju... Dalje