Twitter najavio da će SMS dvofaktorsku autentifikaciju moći da koriste samo Twitter Blue pretplatnici
Društvene mreže, 20.02.2023, 08:00 AM
Twitter je objavio da će ograničiti upotrebu dvofaktorne autentifikacije (2FA) bazirane na SMS-u (2FA) na Twitter Blue pretplatnike.
2FA je metod zaštite naloga koji od korisnika zahteva da prilikom prijave osim lozinke unesu i kod ili koriste sigurnosni ključ. Ovaj dodatni korak vam omogućava da budete sigurni da samo vi možete da pristupite svom nalogu.
Do sada, Twitter je nudio tri metode 2FA: SMS, aplikaciju za autentifikaciju ili sigurnosni ključ.
„Iako je istorijski popularan oblik 2FA, nažalost, videli smo da je 2FA bazirana na telefonskim brojevima korišćena i zloupotrebljena od strane loših aktera“, saopštila je kompanija. „Više nećemo dozvoliti nalozima da se prijave za SMS metodu 2FA osim ako nisu pretplatnici na Twitter Blue.“
Korisnici Twittera koji se nisu pretplatili na Twitter Blue a koji su se prijavili za 2FA baziranu na SMS-u imaju vremena do 20. marta 2023. da pređu na alternativni metod kao što je aplikacija za autentifikaciju ili hardverski sigurnosni ključ. Nakon ovog datuma, onima koji nisu pretplatnici biće onemogućena ova opcija.
Alternativne metode „zahtevaju da fizički posedujete metod autentifikacije i odličan su način da osigurate da je vaš nalog siguran“, rekla je kompanija.
S obzirom da je SMS najmanje bezbedan oblik 2FA, ovo će verovatno primorati ljude da se okrenu sigurnijim oblicima autentifikacije.
Prema podacima Twittera, samo 2,6% svih aktivnih naloga je omogućilo bar jedan oblik 2FA. SMS čini 74,4%, a slede aplikacije za autentifikaciju (28,9%) i bezbednosni ključevi (0,5%).
Izdvojeno
Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika
Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Pratite nas
Nagrade