Twitter najavio da će SMS dvofaktorsku autentifikaciju moći da koriste samo Twitter Blue pretplatnici

Društvene mreže, 20.02.2023, 08:00 AM

Twitter najavio da će SMS dvofaktorsku autentifikaciju moći da koriste samo Twitter Blue pretplatnici

Twitter je objavio da će ograničiti upotrebu dvofaktorne autentifikacije (2FA) bazirane na SMS-u (2FA) na Twitter Blue pretplatnike.

2FA je metod zaštite naloga koji od korisnika zahteva da prilikom prijave osim lozinke unesu i kod ili koriste sigurnosni ključ. Ovaj dodatni korak vam omogućava da budete sigurni da samo vi možete da pristupite svom nalogu.

Do sada, Twitter je nudio tri metode 2FA: SMS, aplikaciju za autentifikaciju ili sigurnosni ključ.

„Iako je istorijski popularan oblik 2FA, nažalost, videli smo da je 2FA bazirana na telefonskim brojevima korišćena i zloupotrebljena od strane loših aktera“, saopštila je kompanija. „Više nećemo dozvoliti nalozima da se prijave za SMS metodu 2FA osim ako nisu pretplatnici na Twitter Blue.“

Korisnici Twittera koji se nisu pretplatili na Twitter Blue a koji su se prijavili za 2FA baziranu na SMS-u imaju vremena do 20. marta 2023. da pređu na alternativni metod kao što je aplikacija za autentifikaciju ili hardverski sigurnosni ključ. Nakon ovog datuma, onima koji nisu pretplatnici biće onemogućena ova opcija.

Alternativne metode „zahtevaju da fizički posedujete metod autentifikacije i odličan su način da osigurate da je vaš nalog siguran“, rekla je kompanija.

S obzirom da je SMS najmanje bezbedan oblik 2FA, ovo će verovatno primorati ljude da se okrenu sigurnijim oblicima autentifikacije.

Prema podacima Twittera, samo 2,6% svih aktivnih naloga je omogućilo bar jedan oblik 2FA. SMS čini 74,4%, a slede aplikacije za autentifikaciju (28,9%) i bezbednosni ključevi (0,5%).


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta je obrisala 63.000 Instagram naloga iz Nigerije koji su bili umešani u prevare i seksualne ucene, među kojima i mrežu od 2.500 naloga povezani... Dalje

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meta je dobila rok do 1. septembra da odgovori na pitanja Evropske komisije u vezi sa svojim novim modelom oglašavanja koji primorava korisnike da bi... Dalje

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Sajber kriminalci koriste poslovne Facebook stranice i oglase za reklamiranje lažnih Windows tema, piratskih igara i softvera Sora AI, 3D image creat... Dalje

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Evropska komisija je u petak zvanično rekla da veruje da je X (bivši Twitter) prekršio tehnološke propise EU i da bi mogao da se suoči sa kaznom ... Dalje

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Evropska komisija je obavestila Metu da njen model „plati ili pristani“ krši zakon EU jer ne dozvoljava korisnicima da bez prisile odluč... Dalje