Twitter najavio da će SMS dvofaktorsku autentifikaciju moći da koriste samo Twitter Blue pretplatnici

Društvene mreže, 20.02.2023, 08:00 AM

Twitter najavio da će SMS dvofaktorsku autentifikaciju moći da koriste samo Twitter Blue pretplatnici

Twitter je objavio da će ograničiti upotrebu dvofaktorne autentifikacije (2FA) bazirane na SMS-u (2FA) na Twitter Blue pretplatnike.

2FA je metod zaštite naloga koji od korisnika zahteva da prilikom prijave osim lozinke unesu i kod ili koriste sigurnosni ključ. Ovaj dodatni korak vam omogućava da budete sigurni da samo vi možete da pristupite svom nalogu.

Do sada, Twitter je nudio tri metode 2FA: SMS, aplikaciju za autentifikaciju ili sigurnosni ključ.

„Iako je istorijski popularan oblik 2FA, nažalost, videli smo da je 2FA bazirana na telefonskim brojevima korišćena i zloupotrebljena od strane loših aktera“, saopštila je kompanija. „Više nećemo dozvoliti nalozima da se prijave za SMS metodu 2FA osim ako nisu pretplatnici na Twitter Blue.“

Korisnici Twittera koji se nisu pretplatili na Twitter Blue a koji su se prijavili za 2FA baziranu na SMS-u imaju vremena do 20. marta 2023. da pređu na alternativni metod kao što je aplikacija za autentifikaciju ili hardverski sigurnosni ključ. Nakon ovog datuma, onima koji nisu pretplatnici biće onemogućena ova opcija.

Alternativne metode „zahtevaju da fizički posedujete metod autentifikacije i odličan su način da osigurate da je vaš nalog siguran“, rekla je kompanija.

S obzirom da je SMS najmanje bezbedan oblik 2FA, ovo će verovatno primorati ljude da se okrenu sigurnijim oblicima autentifikacije.

Prema podacima Twittera, samo 2,6% svih aktivnih naloga je omogućilo bar jedan oblik 2FA. SMS čini 74,4%, a slede aplikacije za autentifikaciju (28,9%) i bezbednosni ključevi (0,5%).


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Hakeri šire opasni malver preko SVG slika na Facebook-u

Većina ljudi je upoznata sa standardnim formatima slika poput JPG ili PNG. To su obične slike, bez skrivenih funkcija. SVG, ili skalabilna vektorsk... Dalje

Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike

Telegram krenuo u obračun sa prevarantima na plaformi koji ucenjuju korisnike

Pavel Durov, direktor i osnivač Telegrama, izjavio je da je ove nedelje platforma krenula u obračun sa prevarantima nakon što je kompanija primila ... Dalje

Posao iz snova? Kako prevaranti koriste lažne poslove i veštačku inteligenciju da vas prevare

Posao iz snova? Kako prevaranti koriste lažne poslove i veštačku inteligenciju da vas prevare

U vreme sve veće ekonomske nesigurnosti, prevaranti svakodnevno pokušavaju da iskoriste lakovernost ljudi nudeći im „brzu zaradu“, &bdq... Dalje

ClickTok: Nova prevara se širi TikTokom

ClickTok: Nova prevara se širi TikTokom

Korisnici TikTok Shop-a meta su nove globalne prevare nazvane ClickTok. Više od 15.000 lažnih veb sajtova i mobilnih aplikacija i sadržaj generisan... Dalje

Instagram uvodi nove bezbednosne mere za zaštitu dece

Instagram uvodi nove bezbednosne mere za zaštitu dece

Meta uvodi nove bezbednosne funkcije na Instagramu kako bi zaštitila decu od štetnog sadržaja, posebno na nalozima kojima upravljaju odrasli koji b... Dalje