Twitter podržava 'Do not track' opciju
Društvene mreže, 18.05.2012, 11:06 AM

Nije tajna da je prikupljanje podataka korisnika jedan od glavnih razloga zbog kojih kompanija Facebook vredi 100 milijardi dolara. I Twitter prati svoje korisnike, iako ne na tako agresivan način kao Facebook. Ipak, Twitter je rešio da ide drugim putem pa je u četvrtak objavljeno da se kompanija pridružila Mozilla-i, proizvođaču brauzera Firefox, omogućivši svojim korisnicima da se izjasne da li žele da budu praćeni.
Federalna trgovinska komisija (FTC) saopštila je juče da se Twitter pridružio kompanijama, među kojima se nalaze Yahoo, Google i AOL, koje podržavaju Do Not Track (DNT) funkciju koja omogućava veću kontrolu korisnika nad tim ko nadgleda njihove aktivnosti dok koriste određeni servis.
Korisnici Windows-a uključuju ovu opciju u Firefox-u u okviru menija Options --> Privacy --> “Tell websites I do not want to be tracked”. Mac korisnici istu opciju treba da potraže u Preferences --> Privacy.
Iz Mozilla su pozdravili odluku Twitter-a da se pridruži onima koji su već implementirali Do Not Track. Kompanija je iznela nove statističke podatke koji govore da Do Not Track koristi 8,6% korisnika desktop računara i 19% korisnika mobilnih uređaja.
Za razliku od kompanija koje podržavaju Do Not Track opciju, Facebook ne omogućava ovakav izbor svojim korisnicima, prateći korisnike čak i onda kada nisu prijavljeni na Facebook.
Ipak, oni koji osporavaju Do Not Track kažu da čak i kada je ova opcija uključena u brauzeru, jedini način da ona funkcioniše je da veb sajt koga korisnik posećuje podržava ovu tehnologiju. Zagovornici Do Not Track opcije ističu da je sve veći broj veb sajtova koji podržavaju pravo korisnika da odluči ko nadzire njegove aktivnosti na internetu.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade