Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

Društvene mreže, 30.08.2018, 10:00 AM

Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

"Who to Follow" je dobro poznata funkcija Twittera čiji softver automatski preporučuje naloge za koje misli da bi možda želeli da ih zapratite, uzimajući u obzir naloge koje već pratite i sa kojima imate interakciju.

Twitter sada testira funkciju koja predlaže naloge koje biste možda želeli da otpratite. Twitter je ovo potvrdio u izjavi za Slate:

"Znamo da ljudi žele relevatnu vremensku liniju na Twitteru. Jedan od načina da se to uradi jeste da se ljudi koji se ne angažuju redovno (na Twitteru) otprate", rekli su iz kompanije objašnjavajući da su testirali novu funkciju kako bi videli da li korisnici žele da otprate naloge koji nisu redovno aktivni na društvenoj mreži.

Test je trajao samo nekoliko dana, bio je vidljiv malom broju korisnika, nakon čega je okončan, rekao je portparol kompanije. Kompanija je odbila da komentariše da li smatraju da je test bio uspešan i da li bi ova funkcija možda mogla da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti.

Twitter je potvrdio da testira novu funkciju kada je nekoliko korisnika objavilo snimke ekrana u sredu popodne, a među njima i Met Navara iz The Next Weba.

Ideja da se predlažu ljudi koje bi korisnici možda voleli da otprate, na prvi pogled, izgleda riskantno. Ljudi verovatno neće biti oduševljeni kad saznaju da softver platforme preporučuje drugima da ih otprate.

Ali iz Twittera kažu da ova funkcija nije namenjena da daje sud o vrednosti nekog naloga. Umesto toga, namera je da vam se pomogne da pročistite spisak naloga koje pratite tako što će vam skrenuti pažnju na neke naloge sa kojima niste mnogo komunicirali.

Izgleda da je test deo aktuelnih napora Twittera da poveća angažman i zadovoljstvo korisnika pomoću softvera za personalizaciju njihovih feedova.

U teoriji, predlozi koga možda treba otpratiti imaju smisla kao dodatak algoritmu vremenske linije, jer vam daju veću kontrolu u smislu toga šta ćete videti na svom feedu, iako zapravo algoritam donosi svoje odluke na osnovu vašeg ponašanja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika

Instagram pokrenuo kampanju sa influenserima protiv seksualne iznude maloletnih korisnika

Instagram je pokrenuo novu kampanju protiv seksualne iznude namenjenu tinejdžerima u kojoj će učestovati popularni kreatori sadržaja a cilj je pom... Dalje

Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju

Evropski sud ograničio upotrebu podataka korisnika Facebooka u ciljanom oglašavanju

Najviši evropski sud, Sud pravde Evropske unije, doneo je presudu prema kojoj će Meta morati da ograniči upotrebu ličnih podataka prikupljenih sa ... Dalje

Sajber kriminalci ljuti zbog promena na Telegramu, najavljuju napuštanje platforme

Sajber kriminalci ljuti zbog promena na Telegramu, najavljuju napuštanje platforme

Hapšenje vlasnika Telegrama Pavela Durova krajem avgusta izazvalo je promene politike platforme koje omogućavaju da se podaci predaju vlastima kada... Dalje

Meta kažnjena sa 91 miliona evra zbog čuvanja lozinki miliona korisnika Facebooka i Instagrama u čitljivom formatu

Meta kažnjena sa 91 miliona evra zbog čuvanja lozinki miliona korisnika Facebooka i Instagrama u čitljivom formatu

Irska komisija za zaštitu podataka (DPC) kaznila je Metu sa 91 milion evra zbog čuvanja lozinki stotina miliona korisnika u otvorenom tekstu. To je ... Dalje

Instagram uvodi promene za maloletne korisnike

Instagram uvodi promene za maloletne korisnike

Instagram je najavio da će napraviti velike promene u načinu na koji tinejdžeri koriste platformu, tvrdeći da će nove mere mladima dati više ... Dalje