Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

Društvene mreže, 30.08.2018, 10:00 AM

Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

"Who to Follow" je dobro poznata funkcija Twittera čiji softver automatski preporučuje naloge za koje misli da bi možda želeli da ih zapratite, uzimajući u obzir naloge koje već pratite i sa kojima imate interakciju.

Twitter sada testira funkciju koja predlaže naloge koje biste možda želeli da otpratite. Twitter je ovo potvrdio u izjavi za Slate:

"Znamo da ljudi žele relevatnu vremensku liniju na Twitteru. Jedan od načina da se to uradi jeste da se ljudi koji se ne angažuju redovno (na Twitteru) otprate", rekli su iz kompanije objašnjavajući da su testirali novu funkciju kako bi videli da li korisnici žele da otprate naloge koji nisu redovno aktivni na društvenoj mreži.

Test je trajao samo nekoliko dana, bio je vidljiv malom broju korisnika, nakon čega je okončan, rekao je portparol kompanije. Kompanija je odbila da komentariše da li smatraju da je test bio uspešan i da li bi ova funkcija možda mogla da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti.

Twitter je potvrdio da testira novu funkciju kada je nekoliko korisnika objavilo snimke ekrana u sredu popodne, a među njima i Met Navara iz The Next Weba.

Ideja da se predlažu ljudi koje bi korisnici možda voleli da otprate, na prvi pogled, izgleda riskantno. Ljudi verovatno neće biti oduševljeni kad saznaju da softver platforme preporučuje drugima da ih otprate.

Ali iz Twittera kažu da ova funkcija nije namenjena da daje sud o vrednosti nekog naloga. Umesto toga, namera je da vam se pomogne da pročistite spisak naloga koje pratite tako što će vam skrenuti pažnju na neke naloge sa kojima niste mnogo komunicirali.

Izgleda da je test deo aktuelnih napora Twittera da poveća angažman i zadovoljstvo korisnika pomoću softvera za personalizaciju njihovih feedova.

U teoriji, predlozi koga možda treba otpratiti imaju smisla kao dodatak algoritmu vremenske linije, jer vam daju veću kontrolu u smislu toga šta ćete videti na svom feedu, iako zapravo algoritam donosi svoje odluke na osnovu vašeg ponašanja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook za 6 meseci obrisao više od 3 milijarde lažnih naloga

Facebook za 6 meseci obrisao više od 3 milijarde lažnih naloga

Facebook je objavio izveštaj sa podacima o tome koliko je objava i naloga bilo protiv kojih su preduzete određene mere u periodu između oktobra 201... Dalje

Facebook menja News Feed, prioritet daje bliskim prijateljima i relevantnim linkovima

Facebook menja News Feed, prioritet daje bliskim prijateljima i relevantnim linkovima

Facebook ponovo menja News Feed. Kompanija je u četvrtak objavila dva ažuriranja algoritma koji pokreće News Feed. Jedan od njih će prednost u no... Dalje

Twitter priznao da je ''greškom'' delio podatke o lokaciji korisnika iPhone uređaja sa neimenovanom kompanijom

Twitter priznao da je ''greškom'' delio podatke o lokaciji korisnika iPhone uređaja sa neimenovanom kompanijom

Twitter je priznao grešku koja je omogućila kompaniji da prikuplja podatke o lokaciji korisnika iPhone uređaja i da ih deli sa neimenovanim partne... Dalje

Facebook tuži južnokorejsku firmu zbog zloupotrebe podataka korisnika aplikacija

Facebook tuži južnokorejsku firmu zbog zloupotrebe podataka korisnika aplikacija

Facebook je tužio jednu južnokorejsku firmu zbog navodnog nezakonitog korišćenja i prodaje podatke korisnika aplikacija na njegovoj platformi. Dru... Dalje

Suosnivač Facebooka kaže da kompaniju treba hitno razbiti jer je Zakerberg suviše moćan

Suosnivač Facebooka kaže da kompaniju treba hitno razbiti jer je Zakerberg suviše moćan

Facebook hitno treba “razbiti” jer je Mark Zakerberg suviše moćan, tvrdi Kris Hjuz, suosnivač kompanije. Direktor Facebooka, Mark Zake... Dalje