Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

Društvene mreže, 30.08.2018, 10:00 AM

Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti

"Who to Follow" je dobro poznata funkcija Twittera čiji softver automatski preporučuje naloge za koje misli da bi možda želeli da ih zapratite, uzimajući u obzir naloge koje već pratite i sa kojima imate interakciju.

Twitter sada testira funkciju koja predlaže naloge koje biste možda želeli da otpratite. Twitter je ovo potvrdio u izjavi za Slate:

"Znamo da ljudi žele relevatnu vremensku liniju na Twitteru. Jedan od načina da se to uradi jeste da se ljudi koji se ne angažuju redovno (na Twitteru) otprate", rekli su iz kompanije objašnjavajući da su testirali novu funkciju kako bi videli da li korisnici žele da otprate naloge koji nisu redovno aktivni na društvenoj mreži.

Test je trajao samo nekoliko dana, bio je vidljiv malom broju korisnika, nakon čega je okončan, rekao je portparol kompanije. Kompanija je odbila da komentariše da li smatraju da je test bio uspešan i da li bi ova funkcija možda mogla da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti.

Twitter je potvrdio da testira novu funkciju kada je nekoliko korisnika objavilo snimke ekrana u sredu popodne, a među njima i Met Navara iz The Next Weba.

Ideja da se predlažu ljudi koje bi korisnici možda voleli da otprate, na prvi pogled, izgleda riskantno. Ljudi verovatno neće biti oduševljeni kad saznaju da softver platforme preporučuje drugima da ih otprate.

Ali iz Twittera kažu da ova funkcija nije namenjena da daje sud o vrednosti nekog naloga. Umesto toga, namera je da vam se pomogne da pročistite spisak naloga koje pratite tako što će vam skrenuti pažnju na neke naloge sa kojima niste mnogo komunicirali.

Izgleda da je test deo aktuelnih napora Twittera da poveća angažman i zadovoljstvo korisnika pomoću softvera za personalizaciju njihovih feedova.

U teoriji, predlozi koga možda treba otpratiti imaju smisla kao dodatak algoritmu vremenske linije, jer vam daju veću kontrolu u smislu toga šta ćete videti na svom feedu, iako zapravo algoritam donosi svoje odluke na osnovu vašeg ponašanja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju za poruke i pozive u Messengeru

Meta počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju za poruke i pozive u Messengeru

Meta je objavila da počinje da uvodi podrazumevanu end-to-end enkripciju (E2EE) za poruke i pozive jedan na jedan u Messengeru. E2EE za grupne razgov... Dalje

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

Zloupotreba veštačke inteligencije u prevarama na TikToku

TikTok se pokazao kao plodno tlo za finansijske prevare, posebno prevare koje uključuju kriptovalute, upozorava kompanija Avast. Širok domet platfor... Dalje

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

TikTok u bezbednosti zaostaje za konkurentskim platformama

Istraživanje koje je sprovela kompanija Cerby otkrilo je da, kada je reč o bezbednosti, TikTok značajno zaostaje za konkurentskim platformama, kao ... Dalje

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Malver NodeStealer ponovo otima naloge korisnika Facebooka, mamac za žrtve su provokativne fotografije

Istraživači iz kompanije Bitdefender upozoravaju da sajber kriminalci koriste Facebook oglase za širenje malvera i otimanje korisničkih naloga na ... Dalje

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

EU će zabraniti ciljano oglašavanje na Facebooku i Instagramu

Evropski odbor za zaštitu podataka produžio je privremenu zabranu ciljanog oglašavanja na Facebooku i Instagramu, koju je u julu uvela Norveška ag... Dalje