Twitter potvrdio da je testirao personalizovane predloge koga možda treba otpratiti
Društvene mreže, 30.08.2018, 10:00 AM
"Who to Follow" je dobro poznata funkcija Twittera čiji softver automatski preporučuje naloge za koje misli da bi možda želeli da ih zapratite, uzimajući u obzir naloge koje već pratite i sa kojima imate interakciju.
Twitter sada testira funkciju koja predlaže naloge koje biste možda želeli da otpratite. Twitter je ovo potvrdio u izjavi za Slate:
"Znamo da ljudi žele relevatnu vremensku liniju na Twitteru. Jedan od načina da se to uradi jeste da se ljudi koji se ne angažuju redovno (na Twitteru) otprate", rekli su iz kompanije objašnjavajući da su testirali novu funkciju kako bi videli da li korisnici žele da otprate naloge koji nisu redovno aktivni na društvenoj mreži.
Test je trajao samo nekoliko dana, bio je vidljiv malom broju korisnika, nakon čega je okončan, rekao je portparol kompanije. Kompanija je odbila da komentariše da li smatraju da je test bio uspešan i da li bi ova funkcija možda mogla da se pojavi u nekom trenutku u budućnosti.
Twitter je potvrdio da testira novu funkciju kada je nekoliko korisnika objavilo snimke ekrana u sredu popodne, a među njima i Met Navara iz The Next Weba.
Ideja da se predlažu ljudi koje bi korisnici možda voleli da otprate, na prvi pogled, izgleda riskantno. Ljudi verovatno neće biti oduševljeni kad saznaju da softver platforme preporučuje drugima da ih otprate.
Ali iz Twittera kažu da ova funkcija nije namenjena da daje sud o vrednosti nekog naloga. Umesto toga, namera je da vam se pomogne da pročistite spisak naloga koje pratite tako što će vam skrenuti pažnju na neke naloge sa kojima niste mnogo komunicirali.
Izgleda da je test deo aktuelnih napora Twittera da poveća angažman i zadovoljstvo korisnika pomoću softvera za personalizaciju njihovih feedova.
U teoriji, predlozi koga možda treba otpratiti imaju smisla kao dodatak algoritmu vremenske linije, jer vam daju veću kontrolu u smislu toga šta ćete videti na svom feedu, iako zapravo algoritam donosi svoje odluke na osnovu vašeg ponašanja.
Izdvojeno
TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima
Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje
Investicione prevare u reklamama na Facebooku
Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje
Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija
Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje
Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova
Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje
Evropska komisija pokreće istragu o TikToku zbog kršenja zakona EU o zaštiti i privatnosti dece
Evropska komisija otvorila je istragu o TikToku zbog sumnje da krši pravila Evropske unije o zaštiti dece, transparentnosti oglašavanja, pristupa p... Dalje
Pratite nas
Nagrade