Twitter u borbi protiv lažnih naloga: Poznate ličnosti izgubile milione pratilaca

Društvene mreže, 13.07.2018, 09:30 AM

Twitter u borbi protiv lažnih naloga: Poznate ličnosti izgubile milione pratilaca

Neke od najpoznatijih ličnosti u svetu izgubile su milione pratilaca na Twiteru nakon što je kompanija preduzela korake protiv "zaključanih" naloga.

Američka pevačica Kejti Peri, jedan od najpraćenijih korisnika na Twitteru, i Lejdi Gaga izgubile su oko 2,5 miliona pratilaca. Barak Obama je smanjio broj svojih pratilaca za 2,1 milion.

Twitter je rekao da je ovaj potez rezultat "tekućih i globalnih napora kompanije da izgradi poverenje".

Nove mere znače da svaki korisnik čiji je nalog zaključan zbog neobičnih aktivnosti - ako su na primer blokirani ili su slali neobične količine tvitova, a koji nije odgovorio na poziv da potvrdi svoj identitet biće isključen iz brojanja pratilaca na Twitteru.

Šefica pravnog tima kompanije Vidžia Gade je rekla da će većina naloga izgubiti u proseku oko četiri pratioca kao rezultat novih mera.

Ona je ipak upozorila da će popularniji nalozi "doživeti značajniji pad" broja pratilaca.

To se pre svih dogodilo nalogu samog Twittera na platformi, koji je izgubio oko 7,7 miliona pratilaca.

Twitter tvrdi da je ovaj potez usmeren ka izgradnji poverenja korisnika i odražava činjenicu da su pratioci "vidljiva funkcija" na platformi.

U januaru je glavni tužilac Njujorka rekao da je država pokrenula istragu o kompaniji koja je navodno prodala milione lažnih pratilaca korisnicima društvene mreže.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta uklonila 63.000 Instagram naloga povezanih sa seksualnom iznudom

Meta je obrisala 63.000 Instagram naloga iz Nigerije koji su bili umešani u prevare i seksualne ucene, među kojima i mrežu od 2.500 naloga povezani... Dalje

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meti dat rok do septembra da odgovori na zabrinutost EU zbog primoravanja korisnika da plaćaju svoje pravo na privatnost

Meta je dobila rok do 1. septembra da odgovori na pitanja Evropske komisije u vezi sa svojim novim modelom oglašavanja koji primorava korisnike da bi... Dalje

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Epidemija oglasa na Facebooku koji nude besplatan popularni softver a dovode do infekcije uređaja

Sajber kriminalci koriste poslovne Facebook stranice i oglase za reklamiranje lažnih Windows tema, piratskih igara i softvera Sora AI, 3D image creat... Dalje

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Zbog obmane korisnika i netransparentnosti EU preti platformi X kaznom od 6% godišnjeg prometa

Evropska komisija je u petak zvanično rekla da veruje da je X (bivši Twitter) prekršio tehnološke propise EU i da bi mogao da se suoči sa kaznom ... Dalje

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Meta krši evropski zakon primoravanjem korisnika Facebooka i Instagrama da pristanu na prikupljanje podataka

Evropska komisija je obavestila Metu da njen model „plati ili pristani“ krši zakon EU jer ne dozvoljava korisnicima da bez prisile odluč... Dalje