Virtuelni grad duhova: Korisnici na Google+ provode 3 minuta mesečno

Društvene mreže, 29.02.2012, 09:08 AM

Virtuelni grad duhova: Korisnici na Google+ provode 3 minuta mesečno

Virtuelni grad duhova. Tako je Wall Street Journal nazvao Google+, društevnu mrežu u pokušaju, za koju u kompaniji Google kažu da ovog trenutka ima 90 miliona registrovanih korisnika.

Međutim, ovaj naizgled impresivan podatak za mrežu koja je započela sa radom u junu prošle godine samo maskira ono što se ustvari tamo događa.

A tamo, uprkos brojkama, nema skoro nikoga. Tri minuta mesečno koliko korisnici Google+ u proseku provedu na ovoj mreži teško da je dostojno poređenja sa Facebook-ovim odanim korisnicima koji na najpopularnijoj društvenoj mreži provedu 7,5 sati mesečno.

Ovo su rezultati koje objavio comScore prema kojima su korisnici u novembru na Google+ u proseku provodili 5,1 minuta u novembru i 4,8 minuta u decembru a trend smanjenog interesovanja korisnika za ovu društvenu mrežu nastavio se i ove godine.

Ne samo da je Google+ daleko iza Facebook-a, već su ispred njega MySpace koji sada ima svega 27 miliona korisnika koji provode 8 minuta mesečno na nekada popularnoj društvenoj mreži. Bolje rezultate imaju u LinkedIn sa 17 minuta, Twitter sa 21, i Pinterest i Tumblr sa po 89 minuta.

Podacima koje je objavio comScore nisu obuhvaćeni korisnici koji mrežama pristupaju sa mobilnih telefona.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje