YouTube uvodi nove mere protiv spam komentara i lažnih kanala
Društvene mreže, 01.07.2022, 10:00 AM

Spam nije novi problem za društvene mreže, ali u poslednje vreme taj problem je eskalirao. YouTube u tom smislu nije izuzetak, što je bio motiv za servis da uvede promene koje bi trebalo da smanje broj neželjenih komentara i da otežaju lažno predstavljanje kanala.
Počev od 29. jula, YouTube kanali više neće moći da sakrivaju broj pretplatnika. YouTube kaže da je ovo taktika koju obično koriste oni koji se pretvaraju da stoje iza većih i etabliranih kanala. Imitatori često ostavljaju komentare ispod drugih videa na platformi kako bi doveli ljude na njihovu lažnu stranicu. Na primer, neko ko vidi komentar koji je ostavio korisnik po imenu MrBeast (sa posebnim karakterom umesto „B“) mogao bi da klikne na taj kanal i vidi da ima samo 100 pretplatnika, i da to nije kanal sa 97,7 miliona pretplatnika pravog MrBeasta.
YouTube kaže da „neki kreatori više vole da sakriju svoj broj pretplatnika dok pokušavaju da rastu“, ali kompanija je smatrala da je ova mera neophodna da bi se smanjio broj lažnih kanala.
Platforma takođe uvodi nova ograničenja za specijalne znakove u nazivima kanala, što je još jedna mera osmišljena da se oteža postojanje lažnih kanala. Neki specijalni znakovi više neće biti dozvoljeni, kao na primer „¥ouⓉube“, što je uobičajena taktika prevaranata. Spam nalozi često koriste ime onoga za koga se izdaju, ali suptilno, ili ne baš suptilno, menjaju jedan ili dva znaka u nazivu. Na prvi pogled, lažni kanal može izgledati kao pravi i da privuče neoprezne korisnike na kanal ili da kliknu na linkove ili da urade bilo šta drugo što žele prevaranti.
YouTube takođe najavljuje da će njegova postavka moderiranja komentara „increase strictness“ biti dostupna svim kreatorima sadržaja na platformi. Opcija, koja se može uključiti u meniju podešavanja, filtriraće komentare agresivnije od podrazumevane postavke, potencijalno eliminišući više onoga što YouTube naziva „zloupotrebom identiteta“, zajedno sa drugim neželjenim komentarima. To je manje stroga opcija od zahtevanja ručnog pregleda za sve komentare ili njihovog potpunog isključivanja.

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade