YouTube uvodi nove mere protiv spam komentara i lažnih kanala

Društvene mreže, 01.07.2022, 10:00 AM

YouTube uvodi nove mere protiv spam komentara i lažnih kanala

Spam nije novi problem za društvene mreže, ali u poslednje vreme taj problem je eskalirao. YouTube u tom smislu nije izuzetak, što je bio motiv za servis da uvede promene koje bi trebalo da smanje broj neželjenih komentara i da otežaju lažno predstavljanje kanala.

Počev od 29. jula, YouTube kanali više neće moći da sakrivaju broj pretplatnika. YouTube kaže da je ovo taktika koju obično koriste oni koji se pretvaraju da stoje iza većih i etabliranih kanala. Imitatori često ostavljaju komentare ispod drugih videa na platformi kako bi doveli ljude na njihovu lažnu stranicu. Na primer, neko ko vidi komentar koji je ostavio korisnik po imenu MrBeast (sa posebnim karakterom umesto „B“) mogao bi da klikne na taj kanal i vidi da ima samo 100 pretplatnika, i da to nije kanal sa 97,7 miliona pretplatnika pravog MrBeasta.

YouTube kaže da „neki kreatori više vole da sakriju svoj broj pretplatnika dok pokušavaju da rastu“, ali kompanija je smatrala da je ova mera neophodna da bi se smanjio broj lažnih kanala.

Platforma takođe uvodi nova ograničenja za specijalne znakove u nazivima kanala, što je još jedna mera osmišljena da se oteža postojanje lažnih kanala. Neki specijalni znakovi više neće biti dozvoljeni, kao na primer „¥ouⓉube“, što je uobičajena taktika prevaranata. Spam nalozi često koriste ime onoga za koga se izdaju, ali suptilno, ili ne baš suptilno, menjaju jedan ili dva znaka u nazivu. Na prvi pogled, lažni kanal može izgledati kao pravi i da privuče neoprezne korisnike na kanal ili da kliknu na linkove ili da urade bilo šta drugo što žele prevaranti.

YouTube takođe najavljuje da će njegova postavka moderiranja komentara „increase strictness“ biti dostupna svim kreatorima sadržaja na platformi. Opcija, koja se može uključiti u meniju podešavanja, filtriraće komentare agresivnije od podrazumevane postavke, potencijalno eliminišući više onoga što YouTube naziva „zloupotrebom identiteta“, zajedno sa drugim neželjenim komentarima. To je manje stroga opcija od zahtevanja ručnog pregleda za sve komentare ili njihovog potpunog isključivanja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta testira alate za Instagram i Facebook koji treba da spreče seksualne ucene i zloupotrebu intimnih slika

Meta je objavila da će uskoro početi da testira novu funkciju zaštite od golotinje u Instagram DM-ovima, koja zamagljuje slike za koje se otkrije d... Dalje

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

TikTok kažnjen zbog štetnog sadržaja koji je preporučivan maloletnim korisnicima

Italijanska regulatorno telo za zaštitu konkurencije kaznilo je TikTok sa 10 miliona evra jer nije zaštitio korisnike od opasne igre poznate kao Fre... Dalje

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Investicione prevare u reklamama na Facebooku

Istraživači sajber bezbednosti iz firme Infoblox upozorili su korisnike na grupu Savvy Seahorse koja koristi Facebook reklame da bi prevarila korisn... Dalje

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Prevaranti na X-u tražili donacije sa hakovanog naloga Metjua Perija

Zvanični nalog Metjua Perija na X-u (nekadašnji Twitter) je hakovan, a oni koji su to uradili zatražili su donacije od obožavalaca pokojnog glumca... Dalje

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Od zabave do gubitka podataka: Mračna strana Facebook kvizova

Sećate li se svih onih naizgled bezazlenih kvizova na društvenim mrežama? Iako su mnogima zabavni, oni su zapravo ozbiljan rizik za privatnost i b... Dalje