Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Društvene mreže, 21.12.2011, 08:07 AM

Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Prosečan Facebook korisnik ima 132 prijatelja, pokazuje novo istraživanje koje je sproveo NM Incite. Mnogi faktori igraju ulogu prilikom odlučivanja da li ćete dodati nekog kao prijatelja ili ignorisati nečiji zahtev za prijateljstvo ali većina ispitanika koji su korisnici najveće svetske društvene mreže, njih 82%, kaže da je lično poznanstvo razlog broj jedan na listi onih zbog kojih postaju prijatelji sa nekim na Facebook-u. Drugi razlog koji je navelo 60% anketiranih su zajednički prijatelji.

Sa druge strane, glavni razlog zbog kojeg se korisnici odlučuju da nekog uklone sa liste prijatelja jesu uvredljivi komentari. Više od polovine ispitanika, tačnije njih 55% navelo je ovaj razlog kao odlučujući prilikom uklanjanja prijatelja sa liste, ali on nije jedini.

Ukoliko ne biste da postanete nepoželjni kao prijatelj klonite se depresivnih komentara ili korišćenja društvene mreže kao mesta za prodaju jer je velika verovatnoća da će vas na kraju ukloniti sa liste prijatelja. I ne samo to. Učestalo ažuriranje statusa, previše objava u jedinici vremena, premalo ili previše prijatelja su takođe bitni faktori kada je reč o vašoj reputaciji na Facebook-u - sve ovo će vas učiniti poželjnim ili nepoželjnim Facebook prijateljem.

“Muškarci su sa Marsa, žene su sa Venere”, pokazuju rezultati i ovog istraživanja. Dok muškarcima Facebook služi za poslovno umrežavanje i flert, žene koriste društvenu mrežu kao ventil za kreativnost, za dobijanje promotivnih kupona ili davanje pozitivnih povratnih informacija o proizvodima ili uslugama. Odlučujući razlozi prilikom dodavanja prijatelja za muškarce su poslovni ali i fizički izgled potencijalnog prijatelja, dok je za žene presudno da je to neko koga poznaju iz stvarnog života.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

X tužen za kršenje zakona zbog korišćenja podataka korisnika za obuku AI bez njihove dozvole

X tužen za kršenje zakona zbog korišćenja podataka korisnika za obuku AI bez njihove dozvole

Evropski neprofitna organizacija za zaštitu privatnosti NOYB (None of Your Business) podnela je devet žalbi protiv X-a (Twitter) u kojima navodi da ... Dalje

Meta i Google su imali tajni dogovor o reklamama koje bi se prikazivale deci na YouTubeu

Meta i Google su imali tajni dogovor o reklamama koje bi se prikazivale deci na YouTubeu

Meta i Google su planirali (a navodno i sproveli) sada otkazanu tajnu kampanju na YouTubeu u okviru koje su tinejdžerima namerno prikazivane reklame ... Dalje

Facebook oglasi za AI alate za uređivanje slika vode do malvera koji krade lozinke

Facebook oglasi za AI alate za uređivanje slika vode do malvera koji krade lozinke

Trend Micro upozorava na oglase na Facebooku koji ciljaju korisnike koji traže AI alate za uređivanje slika i kradu njihove lozinke tako što ih pre... Dalje

EU primorala TikTok da zbog bezbednosti dece povuče novi program za TikTok Lite iz unije

EU primorala TikTok da zbog bezbednosti dece povuče novi program za TikTok Lite iz unije

TikTok je primoran da trajno povuče svoj program „Lite Rewards“ iz Evropske unije zbog zabrinutosti Evropske komisije zbog njegovog utica... Dalje

Američka vlada tužila TikTok zbog masovnog prikupljanja podataka dece mlađe od 13 godina

Američka vlada tužila TikTok zbog masovnog prikupljanja podataka dece mlađe od 13 godina

Američka vlada podnela je tužbu protiv popularne platforme TikTok i njene matične kompanije ByteDance, zbog masovnog kršenja zakona o privatnosti ... Dalje