Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Društvene mreže, 21.12.2011, 08:07 AM

Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Prosečan Facebook korisnik ima 132 prijatelja, pokazuje novo istraživanje koje je sproveo NM Incite. Mnogi faktori igraju ulogu prilikom odlučivanja da li ćete dodati nekog kao prijatelja ili ignorisati nečiji zahtev za prijateljstvo ali većina ispitanika koji su korisnici najveće svetske društvene mreže, njih 82%, kaže da je lično poznanstvo razlog broj jedan na listi onih zbog kojih postaju prijatelji sa nekim na Facebook-u. Drugi razlog koji je navelo 60% anketiranih su zajednički prijatelji.

Sa druge strane, glavni razlog zbog kojeg se korisnici odlučuju da nekog uklone sa liste prijatelja jesu uvredljivi komentari. Više od polovine ispitanika, tačnije njih 55% navelo je ovaj razlog kao odlučujući prilikom uklanjanja prijatelja sa liste, ali on nije jedini.

Ukoliko ne biste da postanete nepoželjni kao prijatelj klonite se depresivnih komentara ili korišćenja društvene mreže kao mesta za prodaju jer je velika verovatnoća da će vas na kraju ukloniti sa liste prijatelja. I ne samo to. Učestalo ažuriranje statusa, previše objava u jedinici vremena, premalo ili previše prijatelja su takođe bitni faktori kada je reč o vašoj reputaciji na Facebook-u - sve ovo će vas učiniti poželjnim ili nepoželjnim Facebook prijateljem.

“Muškarci su sa Marsa, žene su sa Venere”, pokazuju rezultati i ovog istraživanja. Dok muškarcima Facebook služi za poslovno umrežavanje i flert, žene koriste društvenu mrežu kao ventil za kreativnost, za dobijanje promotivnih kupona ili davanje pozitivnih povratnih informacija o proizvodima ili uslugama. Odlučujući razlozi prilikom dodavanja prijatelja za muškarce su poslovni ali i fizički izgled potencijalnog prijatelja, dok je za žene presudno da je to neko koga poznaju iz stvarnog života.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke

Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u

Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje