Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Društvene mreže, 21.12.2011, 08:07 AM

Zašto dodajmo i uklanjamo Facebook prijatelje

Prosečan Facebook korisnik ima 132 prijatelja, pokazuje novo istraživanje koje je sproveo NM Incite. Mnogi faktori igraju ulogu prilikom odlučivanja da li ćete dodati nekog kao prijatelja ili ignorisati nečiji zahtev za prijateljstvo ali većina ispitanika koji su korisnici najveće svetske društvene mreže, njih 82%, kaže da je lično poznanstvo razlog broj jedan na listi onih zbog kojih postaju prijatelji sa nekim na Facebook-u. Drugi razlog koji je navelo 60% anketiranih su zajednički prijatelji.

Sa druge strane, glavni razlog zbog kojeg se korisnici odlučuju da nekog uklone sa liste prijatelja jesu uvredljivi komentari. Više od polovine ispitanika, tačnije njih 55% navelo je ovaj razlog kao odlučujući prilikom uklanjanja prijatelja sa liste, ali on nije jedini.

Ukoliko ne biste da postanete nepoželjni kao prijatelj klonite se depresivnih komentara ili korišćenja društvene mreže kao mesta za prodaju jer je velika verovatnoća da će vas na kraju ukloniti sa liste prijatelja. I ne samo to. Učestalo ažuriranje statusa, previše objava u jedinici vremena, premalo ili previše prijatelja su takođe bitni faktori kada je reč o vašoj reputaciji na Facebook-u - sve ovo će vas učiniti poželjnim ili nepoželjnim Facebook prijateljem.

“Muškarci su sa Marsa, žene su sa Venere”, pokazuju rezultati i ovog istraživanja. Dok muškarcima Facebook služi za poslovno umrežavanje i flert, žene koriste društvenu mrežu kao ventil za kreativnost, za dobijanje promotivnih kupona ili davanje pozitivnih povratnih informacija o proizvodima ili uslugama. Odlučujući razlozi prilikom dodavanja prijatelja za muškarce su poslovni ali i fizički izgled potencijalnog prijatelja, dok je za žene presudno da je to neko koga poznaju iz stvarnog života.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

''Nije do vas, do nas je'': Instagram će ubuduće obaveštavati korisnike o ''tehničkim problemima''

Instagram je najavio nove funkcije koje će ljudima pružiti više informacija direktno u aplikaciji kada “nešto krene naopako”. Instagra... Dalje

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram najavio da će podsticati tinejdžere da ''odmore'' od Instagrama

Instagram će uvesti nove mere kako bi tinejdžere odvratio od štetnog sadržaja i podstakao ih da “predahnu”, izjavio je potpredsednik ... Dalje

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Na Telegramu se besplatno dele podaci 700 miliona korisnika LinkedIna

Baza podataka koja sadrži podatke o više od 700 miliona korisnika, za koje se veruje da su prikupljeni sa LinkedIna, procurila je ove nedelje, tri m... Dalje

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook uvodi promene u kontrolama kolačića za korisnike u Evropi

Facebook je najavio promene u kontrolama saglasnosti za kolačiće u Evropi sa ciljem da korisnicima omogući veću kontrolu nad privatnošću, ali... Dalje

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook demantuje izveštaje da je namerno odlagao rešavanje ozbiljnih problema na svojim platformama

Facebook tvrdi da je od 2016. godine potrošio više od 13 milijardi dolara na bezbednost i zaštitu, kao i da se 40.000 zaposlenih u kompaniji bavi i... Dalje