Zbrka zbog promene email adresa na Facebook-u: promenjene adrese u mobilnim telefonima i izgubljeni emailovi
Društvene mreže, 02.07.2012, 10:18 AM

Tek što se stišala buka zbog promene kontakt email adresa email adresama koje koriste domen facebook.com, usledio je talas novih prigovora korisnika. Naime, prema pisanju sajta CNET ta promena je, osim nezadovoljstva korisnika imala još neke negativne efekte - promenu adresara mobilnih uređaja i izgubljene emailove.
To se izgleda dogodilo Facebook korisnicima sa mobilnim telefonima koji su sinhronizovali adresare svojih telefona sa Facebook kontaktima.
Prošle nedelje su korisnici Facebook-a mogli da primete da je Facebook bez najave i naknadnog obaveštenja promenio email adrese koje se prikazuju na Timeline-u profila i zamenio ih email adresama [email protected].
Na svom ličnom blogu, jedna od zaposlenih u kompaniji Adobe napisala je: “Danas je kolega otkrio da su moji kontakt podaci u njegovom telefonu ažurirani i da je moj poslovni email zamenjen Facebook email adresom. On je otkrio ovo tek nakon što je poslao poslovne emailove na pogrešnu adresu. Da stvari budu gore, emailovi uopšte nisu među mojim Facebook porukama. Nestali su i odande.”
To se dogodilo uprkos tome što je ova korisnica Facebook-a zamenila [email protected] adresu svojom primarnom email adresom.
Korisnici koji su zabrinuti da bi njihovi emailovi mogli da zalutaju na putu između odabrane email adrese i one koju im je dodelio Facebook treba da pregledaju ili čak onemoguće sinhronizaciju kontakata iz adresara telefona sa Facebook-om. Oni koji žele da koriguju email adresu na svom Facebook profilu to mogu učiniti u okviru odeljka About, klikom na link Edit pored Contact Info.
Nije još uvek jasno da li ove probleme imaju korisnici svih mobilnih telefona kod kojih je omogućena sinhronizacija kontakata sa Facebook-om.
Jedno je sigurno: Facebook je još jednom sproveo promene koje se veoma tiču korisnika a da ih pri tom nije obavestio o tome. U Facebook-u tvrde da zamena email adresa nije bila nenajavljena, aludirajući na kratko saopštenje za medije koje je kompanija objavila u aprilu ove godine.
U odgovoru koji je na pitanje CNET-a stigao iz kompanije, Facebook je za problem "okrivio" zbunjenost korisnika: "Standardno, poruke od prijatelja ili prijatelja prijatelja idu u vaš inbox. Sve ostalo ide u folder "Other". To je verovatno mesto gde se nalaze poruke koje dolaze sa email adresa dugih ljudi. Čak i ako je neko prijatelj sa njima na Facebook-u, ako prijatelj nema tu email adresu na svom Facebook profilu, njegova poruka (sa te email adrese) će završiti u folderu "Other"."

Izdvojeno
Facebook želi da koristi slike koje nikada niste objavili za obuku AI modela

Facebook već godinama koristi javne objave, fotografije i interakcije korisnika za obuku veštačke inteligencije. Kompanija je već iskoristila javn... Dalje
Facebook uvodi passkey – bezbedniji način prijave bez lozinke
.jpg)
Facebook je najavio da uvodi passkey (digitalni ključ) kao novi način prijavljivanja na mobilnim uređajima, bez potrebe za klasičnim lozinkama. Ov... Dalje
Zašto sajber kriminalci traže posao na LinkedIn-u
.jpg)
Sajber kriminalci iz poznate grupe FIN6 predstavljaju se kao ljudi koji traže posao na platformama poput LinkedIn-a kako bi zarazili poslodavce malve... Dalje
Oglasi za lažne AI video generatore na Facebook-u i LinkedIn-u šire malvere

Mandiant Threat Defens upozorava korisnike na prevaru iza koje stoji grupa UNC6032 koja na društvenim mrežama postavlja oglase za lažne AI video al... Dalje
TikTok video snimci šire malvere Vidar i StealC

Sajber kriminalci koriste TikTok video snimke za širenje malvera za krađu informacija Vidar i StealC u ClickFix napadima, upozorava Trend Micro. Re... Dalje
Pratite nas
Nagrade