Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Ostale vesti, 26.12.2019, 02:30 AM

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Popularni sajt Booking.com pristao je da izvrši niz promena na platformi nakon razgovora sa Evropskom komisijom i nacionalnim potrošačkim organizacijama, navodi se u saopštenju za medije Evropske komisije.

Booking.com je optužen da je koristio određene taktike da bi prevario kupce, uključujući pogrešno predstavljanje popusta i vremenski ograničene ponude.

Evropska komisija kaže da će Booking.com izmeniti “način na koji prezentuje ponude, popuste i cene potrošačima”, a platforma kaže da bi sve promene bile implementirane do 16. juna 2020. godine.

Prvo i najvažnije, Booking.com će izmeniti način na koji obaveštava korisnike o „poslednjoj sobi koja je na raspolaganju“. Ova poruka će jasno naznačiti da se to odnosi samo na Booking.com i da ne predstavlja poslednju sobu dostupnu u određenom hotelu.

Pored toga, Booking.com više neće prikazivati ponudu kao vremenski ograničenu ako ista cena bude dostupna i nakon isteka tog vremena. Ukupne cene za potrošače, uključujući poreze i druge naknade, takođe će biti prikazane na jasniji način, kaže Booking.com, a rasprodat smeštaj biće stavljen na poziciju na stranici rezultata pretrage koja ima više smisla, dakle ne među prvim rezultatima.

Booking.com kaže da će primeniti jasnije pokazatelje smeštaja koje nude privatni domaćini i profesionalci i osigurati da poređenja cena predstavljena korisnicima predstavljaju stvarnu uštedu.

Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača sarađivaće sa Booking.com kako bi osigurale da se ove promene pravilno sprovedu, kaže Evropska komisija.

„Kao lider na tržištu, od vitalnog je značaja da kompanije poput Booking.com ispunjavaju svoje odgovornosti u ovoj oblasti, osiguravajući da online sistem rezervacija smeštaja bude bez manipulativnih tehnika, poput skrivanja sponzora u rangiranju, prekomernog pritiska na korisnike ili pogrešnog predstavljanja rabata. Evropska komisija i nacionalne organizacije za zaštitu potrošača nastaviće da prate sve online platforme za putovanja kako bi obezbedili fer online okruženje za potrošače“, rekao je Didier Reinders, komesar za pravosuđe i potrošače EU.

Od 2007. do početka ove godine, Booking.com je imao 3 milijarde rezervacija. Platforma pruža smeštaj za 148000 destinacija u 220 zemalja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

LinkedIn se povlači iz Kine

LinkedIn se povlači iz Kine

LinkedIn, jedina velika američka društvena mreža kojoj je dozvoljeno da radi u Kini, objavila je da će platforma u Kini prestati sa radom. znatno... Dalje

Rusija kaznila WhatsApp, Facebook i Twitter zato što podatke ruskih korisnika ne čuvaju u Rusiji

Rusija kaznila WhatsApp, Facebook i Twitter zato što podatke ruskih korisnika ne čuvaju u Rusiji

Moskovski sud kaznio je WhatsApp, Facebook i Twitter zbog toga što ne čuvaju podatke ruskih korisnika unutar granica Rusije, objavio je Roskomnadzor... Dalje

Kina zabranila mlađima od 16 godina pojavljivanje na striming i video platformama

Kina zabranila mlađima od 16 godina pojavljivanje na striming i video platformama

Kineska uprava za sajber prostor (CAC) u sredu je donela odluku kojom zabranjuje pojavljivanje mlađih od 16 godina u sadržaju na striming i video pl... Dalje

Rusija tužila Facebook, Google, Telegram i Twitter zbog ''zabranjenog sadržaja''

Rusija tužila Facebook, Google, Telegram i Twitter zbog ''zabranjenog sadržaja''

Rusija je podnela tužbe protiv Facebooka, Googlea, Telegrama i Twittera zbog toga što nisu uklonili sadržaj koji se smatra nezakonitim. Kremlj tvrd... Dalje

Internet Explorer neće biti na Windowsu 11

Internet Explorer neće biti na Windowsu 11

Najavljujući Windows 11, Microsoft je naveo funkcije i aplikacije koje će biti uklonjene kada korisnici nadograde operativni sistem. U saopštenju ... Dalje