Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Ostale vesti, 26.12.2019, 02:30 AM

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Popularni sajt Booking.com pristao je da izvrši niz promena na platformi nakon razgovora sa Evropskom komisijom i nacionalnim potrošačkim organizacijama, navodi se u saopštenju za medije Evropske komisije.

Booking.com je optužen da je koristio određene taktike da bi prevario kupce, uključujući pogrešno predstavljanje popusta i vremenski ograničene ponude.

Evropska komisija kaže da će Booking.com izmeniti “način na koji prezentuje ponude, popuste i cene potrošačima”, a platforma kaže da bi sve promene bile implementirane do 16. juna 2020. godine.

Prvo i najvažnije, Booking.com će izmeniti način na koji obaveštava korisnike o „poslednjoj sobi koja je na raspolaganju“. Ova poruka će jasno naznačiti da se to odnosi samo na Booking.com i da ne predstavlja poslednju sobu dostupnu u određenom hotelu.

Pored toga, Booking.com više neće prikazivati ponudu kao vremenski ograničenu ako ista cena bude dostupna i nakon isteka tog vremena. Ukupne cene za potrošače, uključujući poreze i druge naknade, takođe će biti prikazane na jasniji način, kaže Booking.com, a rasprodat smeštaj biće stavljen na poziciju na stranici rezultata pretrage koja ima više smisla, dakle ne među prvim rezultatima.

Booking.com kaže da će primeniti jasnije pokazatelje smeštaja koje nude privatni domaćini i profesionalci i osigurati da poređenja cena predstavljena korisnicima predstavljaju stvarnu uštedu.

Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača sarađivaće sa Booking.com kako bi osigurale da se ove promene pravilno sprovedu, kaže Evropska komisija.

„Kao lider na tržištu, od vitalnog je značaja da kompanije poput Booking.com ispunjavaju svoje odgovornosti u ovoj oblasti, osiguravajući da online sistem rezervacija smeštaja bude bez manipulativnih tehnika, poput skrivanja sponzora u rangiranju, prekomernog pritiska na korisnike ili pogrešnog predstavljanja rabata. Evropska komisija i nacionalne organizacije za zaštitu potrošača nastaviće da prate sve online platforme za putovanja kako bi obezbedili fer online okruženje za potrošače“, rekao je Didier Reinders, komesar za pravosuđe i potrošače EU.

Od 2007. do početka ove godine, Booking.com je imao 3 milijarde rezervacija. Platforma pruža smeštaj za 148000 destinacija u 220 zemalja.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Procureli dokumenti koji navodno otkrivaju da je Huawei kršio američke sankcije

Procureli dokumenti koji navodno otkrivaju da je Huawei kršio američke sankcije

Interni dokumenti u koje je Rojters imao uvid pokazuju da je Huawei računarsku opremu kompanije Hewlett-Packard isporučio najvećem iranskom mobiln... Dalje

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft reklamira Edge u Windowsu 10 na račun konkurentskog Firefoxa

Microsoft je nedavno objavio novu verziju Microsoft Edgea baziranu na Chromiumu, tako da ne iznenađuje to što kompanija sada pokušava da ubedi kori... Dalje

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google uvodi nova ograničenja za oglase u Chromeu i na YouTubeu

Google postavlja nova ograničenja za video oglase u Chromeu i na YouTubeu. Chrome će blokirati oglase koji se reprodukuju usred kratkih videa, duž... Dalje

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Da li spremni dočekujete 14. januar i ukidanje podrške za Windows 7?

Samo nekoliko dana nas deli od trenutka kada će Windows 7 dobiti poslednji paket bezbednosnih ispravki, posle čega će Microsoft ukinuti podršku za... Dalje

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Booking.com obećao da će prestati da obmanjuje i vrši pritisak na korisnike

Popularni sajt Booking.com pristao je da izvrši niz promena na platformi nakon razgovora sa Evropskom komisijom i nacionalnim potrošačkim organizac... Dalje