Apple platio ogromnu odštetu zbog toga što su procurile eksplicitne fotografije iz iPhonea koji je bio na popravci
Vesti, 09.06.2021, 11:30 AM
Apple je pristao na višemilionsku nagodbu po tužbi korisnice čije su eksplicitne fotografije iz njenog iPhonea objavljene na Facebooku dok je telefon bio na popravci.
Žena koja je tužila Apple, nekada studentkinja Univerziteta u Oregonu, 2016. godine je poslala poštom mobilni telefon na popravku servisu u Sakramentu, u Kaliforniji, koji je u vlasništvu kompanije Pegatron.
Pegatron je dugogodišnji partner proizvođača iPhonea.
Dvojica servisera su pristupili eksplicitnim slikama i video snimcima sačuvanim na uređaju i zatim ih objavili na Facebook profilu oštećene, tako da je izgledalo kao da ih je ona sama objavila.
Eksplicitni materijal je u sudskim dokumentima opisan kao „fotografije u raznim fazama svlačenja i seks video“.
Žena je saznala za to tek kada ju je neko od njenih prijatelja upozorio, posle čega je uspela da ukloni slike i video snimak sa svog profila.
Međutim, šteta je već učinjena zbog čega je ona pokrenula tužbu protiv Applea zbog narušavanja privatnosti i emocionalnog bola.
Serviseri su otpušteni nakon istrage, ali nije poznato da li su protiv njih podnete krivične prijave.
Apple se nagodio za oštećenom za višemilionski iznos, koji je nadoknadio Pegatron. Sporazum uključuje klauzulu koja sprečava oštećenu da obelodani iznos odštete, kao i detalje o slučaju. Ono što je poznato je da su advokati oštećene tražili odštetu od pet miliona dolara, kao i da su upozorili Apple da bi tužba rezultirala neizbežnim negativnim publicitetom za kompaniju.
Pegatron se nagodio sa tužiteljkom odvojeno.
Apple je u izjavi rekao da su nakon što su saznali za incident i „grubo kršenje“ politike privatnosti i bezbednosti podataka preduzeli trenutne mere i da od tada jačaju svoje protokole za ovlašćene servise kako bi obezbedili zaštitu podataka tokom procesa popravke.
Izdvojeno
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove
Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





