DeepSeek deli podatke korisnika sa TikTokom, razlog nepoznat
Vesti, 26.02.2025, 10:00 AM

Deljenje podataka korisnika DeepSeeka sa ByteDance, TikTokovom matičnom kompanijom u Kini, ponovo je izazvalo zabrinutost za privatnost koja i inače postoji kada je reč o ovoj AI kompaniji. DeepSeek se ponovo našao u centru pažnje nakon što su južnokorejski istraživači za sajber bezbednost primetili da kompanija deli podatke korisnika sa trećim stranama.
Početkom februara, istraživači su identifikovali skriptu na veb sajtu DeepSeeka koja je prikupljala podatke za kreiranje naloga i podatke za prijavu i slala ih kineskoj državnoj telekom kompaniji China Mobile.
Sada je DeepSeek ponovo zabrinuo javnost, jer je otkriveno da kompanija šalje podatke TikTokovoj matičnoj kompaniji.
Južnokorejska komisija za zaštitu ličnih podataka (PIPC), ista ona koja je zaustavila nova preuzimanja DeepSeek mobilnih aplikacija zbog kršenja privatnosti, otkrila je da je AI kompanija slala podatke u ByteDance.
Trenutno nije jasno kolike su razmere prikupljanja podataka.
„Potvrdili smo da DeepSeek komunicira sa ByteDanceom“, rekao je portparol PIPC-a. On je dodao da agencija „tek treba da utvrdi koji su podaci preneti i u kom obimu“.
Razlog deljenja podataka korisnika DeepSeeka sa ByteDanceom i dalje je nejasan.
Kako se internet pretvara u igralište za razne kompanije i servise i polako se udaljava od svog prvobitnog dizajna koji je usredsređen na korisnika, zaštita naših digitalnih života postaje važnija nego ikad.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade