Evo kako će se Google boriti protiv lažnih YouTube pregleda
Vesti, 07.02.2014, 06:14 AM

Lajkovi, pregledi, komentari, foloveri postali su pitanje prestiža na internetu. To je mnogima postalo toliko važno da ne žale novac da bi kupili te pokazatelje popularnosti. S obzirom da postoji potražnja, kao i mogućnost zarade, pojavili su se brojni servisi koji nude sve što laska egu pojedinca ili reputaciji brenda.
Tako se na internetu mogu kupiti lažni fanovi za Facebook stranice, lajkovi za statuse objave, Twitter ili Instagram foloveri ili pregledi za najnoviji video.
Drugo je pitanje kolika je korist imati stotine ili hiljade fanova Facebook stranice ako u realnosti nemate kupce za svoj brend. Uprkos tome, mnoge kompanije, svesno ili nesvesno, kupuju ovakvu laž pogrešno verujući da će im to pomoći da budu prisutniji na društvenim mrežama.
To je metoda kojoj ponekad pribegavaju marketing timovi agencija koje angažuju kompanije bez mnogo pitanja o tome kako se nabavljaju armije fanova kompanije i njenih proizvoda i ko su hiljade ljudi koji su pogledali novi skupi video koji je na YouTube-u objavila kompanija.
Ponekad svi znaju da je reč o svojevrsnoj manipulaciji, ali pristaju na to. Tako javnost stiče utisak da su neki brendovi popularniji nego što jesu u stvarnosti.
Zato što su interakcije korisnika, pregledi, lajkovi i komentari, “jedan od najznačajnijih i jedinstvenih kvaliteta YouTube” servisa, Google je rešio da preduzme određene mere kako bi interakcije korisnika ostale autentične i reprezentativne. Zbog toga je kompanija započela sa sprovodi periodičnu kontrolu pregleda video snimaka na YouTube.
Google će ubuduće periodično proveravati broj pregleda i uklanjati lažne preglede.
U Google-u veruju da je od ključnog značaja poboljšanje ispravnosti računanja pregleda kako bi se sačuvalo poverenje fanova i kreatora sadržaja.
Iz Google-a savetuju kompanije da budu veoma oprezne kada sarađuju sa marketing agencijama jer će neke od njih probati da im prodaju lažne preglede.

Izdvojeno
40 lažnih ekstenzija za Firefox krade kriptovalute korisnika

Istraživači sajber bezbednosti iz kompanije Koi Security otkrili su više od 40 ekstenzija za Mozilla Firefox koje kradu privatne ključeve i seed f... Dalje
Budite oprezni: veštačka inteligencija ponekad izmišlja i može vas poslati na lažni veb sajt

Bezbednosni istraživači otkrili su ozbiljan rizik u radu velikih jezičkih modela (LLM), poput popularnih AI asistenata. Naime, kada ih pitate jedno... Dalje
Ažurirajte Chrome odmah: Hakeri koriste ranjivost u veb pregledaču

Google je objavio hitna bezbednosna ažuriranja za Chrome kako bi rešio ozbiljnu ranjivost koja se već zloupotrebljava u napadima. Ovaj „zero-... Dalje
Kada sajber kriminal ubija: Bolnice na udaru ransomware-a
.jpg)
Do skoro, sajber kriminal se uglavnom svodio na krađu podataka ili novca. Ali dva napada ransomware-a na evropske bolnice pokazuju da sajber kriminal... Dalje
Bluetooth ranjivosti: Hakeri vas mogu prisluškivati preko vaših slušalica

Istraživači iz nemačke kompanije ERNW su na konferenciji o bezbednosti TROOPERS u Nemačkoj otkrili tri ozbiljne ranjivosti u čipovima popularnih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade