Evo kako će se Google boriti protiv lažnih YouTube pregleda

Vesti, 07.02.2014, 06:14 AM

Evo kako će se Google boriti protiv lažnih YouTube pregleda

Lajkovi, pregledi, komentari, foloveri postali su pitanje prestiža na internetu. To je mnogima postalo toliko važno da ne žale novac da bi kupili te pokazatelje popularnosti. S obzirom da postoji potražnja, kao i mogućnost zarade, pojavili su se brojni servisi koji nude sve što laska egu pojedinca ili reputaciji brenda.

Tako se na internetu mogu kupiti lažni fanovi za Facebook stranice, lajkovi za statuse objave, Twitter ili Instagram foloveri ili pregledi za najnoviji video.

Drugo je pitanje kolika je korist imati stotine ili hiljade fanova Facebook stranice ako u realnosti nemate kupce za svoj brend. Uprkos tome, mnoge kompanije, svesno ili nesvesno, kupuju ovakvu laž pogrešno verujući da će im to pomoći da budu prisutniji na društvenim mrežama.

To je metoda kojoj ponekad pribegavaju marketing timovi agencija koje angažuju kompanije bez mnogo pitanja o tome kako se nabavljaju armije fanova kompanije i njenih proizvoda i ko su hiljade ljudi koji su pogledali novi skupi video koji je na YouTube-u objavila kompanija.

Ponekad svi znaju da je reč o svojevrsnoj manipulaciji, ali pristaju na to. Tako javnost stiče utisak da su neki brendovi popularniji nego što jesu u stvarnosti.

Zato što su interakcije korisnika, pregledi, lajkovi i komentari, “jedan od najznačajnijih i jedinstvenih kvaliteta YouTube” servisa, Google je rešio da preduzme određene mere kako bi interakcije korisnika ostale autentične i reprezentativne. Zbog toga je kompanija započela sa sprovodi periodičnu kontrolu pregleda video snimaka na YouTube.

Google će ubuduće periodično proveravati broj pregleda i uklanjati lažne preglede.

U Google-u veruju da je od ključnog značaja poboljšanje ispravnosti računanja pregleda kako bi se sačuvalo poverenje fanova i kreatora sadržaja.

Iz Google-a savetuju kompanije da budu veoma oprezne kada sarađuju sa marketing agencijama jer će neke od njih probati da im prodaju lažne preglede.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Ove nedelje stupio na snagu prvi zakon koji zabranjuje slabe lozinke na pametnim uređajima

Ove nedelje stupio na snagu prvi zakon koji zabranjuje slabe lozinke na pametnim uređajima

Nacionalni centar za sajber bezbednost Velike Britanije (NCSC) pozvao je proizvođače pametnih uređaja da se pridržavaju novog zakona koji im zabra... Dalje

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Većina ljudi priznaje da se i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir za lozinke

Istraživanje o lozinkama koje je sprovela kompanija Bitwarden pokazalo je da se većina ljudi i dalje oslanja na pamćenje i olovku i papir kada je r... Dalje

Posle SAD, Avast kažnjen i u EU zbog kršenja zakona o zaštiti podataka korisnika

Posle SAD, Avast kažnjen i u EU zbog kršenja zakona o zaštiti podataka korisnika

Kancelarija za zaštitu ličnih podataka u Češkoj (UOOU) izrekla je kaznu od 15,8 miliona evra kompaniji Avast zbog kršenja Opšte uredbe za zašti... Dalje

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje