Facebook, Google, Twitter i AOL zajedno u borbi protiv loših oglasa na internetu

Vesti, 15.06.2012, 09:55 AM

Facebook, Google, Twitter i AOL zajedno u borbi protiv loših oglasa na internetu

Facebook, Google, Twitter i AOL priključili su se alijansi za borbu protiv “loših oglasa” na internetu, koji uključuju i one oglase preko kojih se distribuiraju kompjuterski virusi, one koji usmeravaju korisnike ka prevarama, kao i one kojima se reklamira prodaja falsifikovane robe, objavila je organizacija StopBadware koja je promoter alijanse.

StopBadware je neprofitna organizacija koja od 2006. godine omogućava veb sajtovima, servis provajderima i proizvođačima softvera razmenu aktuelnih informacija sa ciljem upozoravanja korisnika i eliminacije kompjuterskih virusa, fišing sajtova i sprečavanja distribucije malvera na vebu.

Ads Integrity Alliance koja je započela sa radom u sredu, ima za cilj identifikovanje i uklanjanje loših oglasa sa veba.

U saopštenju objavljenom na zvaničnom Google-ovom blogu se kaže da je Google tokom 2011. godine uklonio više od 130 miliona oglasa i 800000 oglašivača koji su kršili politiku kompanije na njenim sajtovim kao i partnerskim sajtovima, reklamirajući falsifikovane proizvode i distribuirajući malvere. I drugi partneri u alijansi su preduzimali slične korake ali se pokazalo da pojedinačno, kompanije ili agencije za zadužene za sprovođenje zakona teško mogu udaljiti “loše momke” sa veba.

Zato je osnovana alijansa koja treba da razvija principe i daje preporuke o najboljim načinima borbe protiv ove pošasti interneta, da služi kao platforma za razmenu informacija o prevarantima ali i da ukaže zakonodavcima i institucijama zaduženim za sprovođenje zakona na relevantne trendove u ovoj oblasti.

“Mislimo da je veb vredan borbe zbog čega podržavamo napore alijanse da se pozabavi lošim igračima na vebu koji pokušavaju da mu nanesu štetu,” poručuju iz Google-a.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Fullscreen Browser-in-the-Middle: hakeri imaju novu taktiku za napad koji se teško prepoznaje

Fullscreen Browser-in-the-Middle: hakeri imaju novu taktiku za napad koji se teško prepoznaje

Nova tehnika fišinga otežava korisnicima da uoče veb sajtove napadača. Metoda, nazvana „Fullscreen Browser-in-the-Middle“ (BitM) napad... Dalje

Sajber kriminalci šire opasne malvere sakrivene u programima za instalaciju popularnih AI alata

Sajber kriminalci šire opasne malvere sakrivene u programima za instalaciju popularnih AI alata

Progami za instalaciju popularnih alata veštačke inteligencije (AI) poput OpenAI ChatGPT i InVideo AI koriste se kao mamci za širenje malvera, kao ... Dalje

Hakovan Adidas, ukradeni podaci korisnika

Hakovan Adidas, ukradeni podaci korisnika

Ljubitelji Adidasa trebalo bi da budu oprezni, nakon što je nemački proizvođač sportske opreme saopštio da je pretrpeo sajber napad u kojem su ko... Dalje

Prevare u App Store: prošle godine Apple sprečio prevare u vrednosti od 2 milijarde dolara

Prevare u App Store: prošle godine Apple sprečio prevare u vrednosti od 2 milijarde dolara

Apple-ova prodavnica aplikacija (App Store) sprečila je oko 2 milijarde dolara spornih transakcija samo u 2024. godini i oko 9 milijardi dolara u pos... Dalje

Hakeri prodaju 94 milijarde kolačića ukradenih iz veb pregledača korisnika širom sveta

Hakeri prodaju 94 milijarde kolačića ukradenih iz veb pregledača korisnika širom sveta

Prema istraživanju kompanije NordVPN, sajber kriminalci su ukrali čak 94 milijarde kolačića iz veb pregledača korisnika širom sveta, koje prodaj... Dalje