G Data: ''Security made in Germany'' nije slogan nego standard

Vesti, 08.11.2013, 08:01 AM

G Data: ''Security made in Germany'' nije slogan nego standard

“G Data ne sarađuje sa NSA, CIA ili bilo kojim drugim obaveštajnim agencijama ili istražnim organima”, kaže se u saopštenju koje je objavio nemački proizvođač antivirusa kao odgovor na otvoreno pismo koje su prošlog meseca proizvođačima antivirusa uputili Fondacija za elektronske granice i još dvadesetak drugih grupa, organizacija i pojedinaca.

Iz kompanije kažu da njihov bezbednosni softver ne sadrži bilo kakav backdoor za državne agencije ili organizacije i da se o ovom pitanju G Data izjasnila još 2011. godine.

G Data razvija svoj softver u Nemačkoj tako da proizvodi kompanije moraju biti u skladu sa strogim odredbama nemačkog saveznog Zakona o zaštiti podataka, kojim se između ostalog zabranjuje prikupljanje, obrada ili korišćenje ličnih podataka bez prethodnog odobrenja.

„IT bezbednosna rešenja moraju da ponude efikasnu zaštitu od svih rizika“, kaže Frank Hajsler, direktor G Data Software AG. “Ne bi trebalo praviti razliku pri ocenjivanju malvera iz kriminalnih izvora ili iz obaveštajnih izvor jer bi to zaista bilo kobno.”

G Data je 2011. postala član neprofitnog udruženja “TeleTrusT” koje je iste godine formiralo radnu grupu „IT bezbednost proizvedena u Nemačkoj“ (ITSMIG) sa zadatkom da definiše kriterijume za oznaku kvaliteta za bezbedna i pouzdana IT bezbednosna rešenja. ITSMIG ("IT Security made in Germany”) je konzorcijum nemačkih IT kompanija koje se bave bezbednošću, koji je pod patronatom nemačkog saveznog ministarstva za uutrašnje poslove i saveznog ministarstva ekonomije i tehnologije.

Svi članovi ITSMIG, uključujući i G Data, moraju da zadovolje pet kriterijuma da bi se kvalifikovali za oznaku kvaliteta:

  • Centrale kompanije moraju biti u Nemačkoj.
  • Kompanija mora da ponudi pouzdana IT sigurnosna rešenja.
  • Proizvodi kompanija ne smeju sadržati bilo kakvu skrivenu pristupnu tačku (backdoor).
  • Istraživanje i razvoj moraju se obavljati u Nemačkoj.
  • Kompanija mora biti posvećena ispunjavanju uslova iz nemačkog Zakona o zaštiti podataka.

G Data je podsetila da je američki USA Patriot Act (Uniting (and) Strengthening America (by) Providing Appropriate Tools Required (to) Intercept (and) Obstruct Terrorism Act) koji je stupio na snagu 2001. godine praktično ukinuo slobodu američkim kompanijama koje su obavezne da sarađuju sa vlastima pa i sa NSA i CIA. To znači da su američke IT kompanije, pa i proizvođači antivirusa, obavezni da sarađuju sa obaveštajnim službama.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje