Google će do kraja godine automatski uključiti dvofaktornu autentifikaciju za 150 miliona korisnika

Vesti, 07.10.2021, 10:30 AM

Google će do kraja godine automatski uključiti dvofaktornu autentifikaciju za 150 miliona korisnika

Google je najavio planove za automatsko uključivanje oko 150 miliona korisnika u svoj program dvofaktorske autentifikacije do kraja godine.

Osim toga, kompanija je rekla da namerava da zahteva od 2 miliona kreatora YouTube sadržaja da uključe verifikaciju u dva koraka (2SV) kako bi zaštitili svoje kanale od potencijalnih napada preuzimanja.

“2SV je najjači kada kombinuje “nešto što znate” (poput lozinke) i “nešto što imate” (poput telefona ili sigurnosnog ključa)”, kaže Google, dodajući da “drugi oblik autentifikacije dramatično smanjuje šanse napadača da dobije pristup nalogu.”

Google je takođe rekao da planira da doda funkciju u svoju istoimenu aplikaciju koja korisnicima omogućava pristup svim lozinkama sačuvanim u Google menadžeru lozinki („passwords.google.com“) direktno iz menija Google aplikacije, ali i da će obezbediti besplatne sigurnosne ključeve, koji pružaju najveći mogući stepen bezbednosti pri prijavljivanju, za više od 10.000 visokorizičnih korisnika.

Ovaj potez usledio je nekoliko nedelja nakon što je Microsoft uveo mehanizam bez lozinke koji omogućava korisnicima pristup nalozima bez lozinke samo pomoću Microsoft Authenticatora, Windows Hello, sigurnosnog ključa ili verifikacionog koda poslatog SMS-om ili e-mailom.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje