Google će koristiti provereni logo brendova da bi zaštitio korisnike Gmaila od prevara

Vesti, 23.07.2020, 09:30 AM

Google će koristiti provereni logo brendova da bi zaštitio korisnike Gmaila od prevara

Google će testirati novu bezbednosnu funkciju u Gmailu koja prikazuje logo brenda kao avatar koji će vam biti garancija da je email adresa prava, najavila je kompanija. Funkcija koristi standard Indikatora brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio prošle godine, a testiraće se sa ograničenim brojem pošiljalaca u narednim nedeljama.

Kako kažu iz Googlea, sa autentifikacijom sa BIMI primalac poruke može biti sigurniji u izvor emaila, što prevaranti inače često pokušavaju da zloupotrebe da bi naterali ljude da kliknu na linkove i/ili im daju svoje lične podatke prilikom fišing napada. Google će koristiti BIMI zajedno sa drugom tehnologijom, DMARC, koja sprečava prevarante da lažiraju email adresu, tako da izgleda da email dolazi iz legitimnog izvora.

Tehnologija je slična verifikovanim oznakama koje društvene mreže koriste za službene naloge slavnih i brendova. Google kaže da koristi dva certifikaciona tela za potvrdu vlasništva nad određenim logom: Entrust Datacard i DigiCert. Google očekuje da u narednim mesecima BIMI postane šire dostupan za brendove koji će ga koristiti.

Google je takođe najavio niz drugih bezbednosnih mera za video konferencije, ćaskanje i G Suite:

Google Meet dobija nove kontrole za zaštitu sastanaka. Nepozvanim gostima više neće biti dozvoljeno da pokušaju da se ponovo pridruže sastanku nakon što su sa njega izbačeni, a korisnicima će takođe biti onemogućeno da tražie da se pridruže sastanku nakon što su više puta odbijeni. Domaćini takođe dobijaju nove bezbednosne kontrole kako bi kontrolisali ko i kako može da se pridruži sastancima.

Linkovi poslani preko Chata biće označeni ako Google smatra da su zlonamerni, a takođe je planirano uvođenje alata za prijavljivanje i blokiranje za Chat Rooms.

Administratori G Suitea dobijaju nove i redizajnirane kontrole u svom paketu usluga. To uključuje alate koji olakšavaju da se blokira određenim aplikacijama pristup podacima G Suitea, upravljanje Apple iOS uređajima u vlasništvu kompanije i nove alate za sprečavanje gubitka podataka.

Više detalja o novim bezbednosnim funkcijama možete naći na Googleovom blogu.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta

Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta

Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje

Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu

Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu

Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje

Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove

Google redizajnira reCAPTCHA: pametniji filter za botove

Google je najavio veliku nadogradnju svog besplatnog servisa reCAPTCHA, koji štiti veb sajtove od spama i zloupotrebe. Novi sistem sada inteligentno ... Dalje

Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu

Bez zvanične zabrane, Rusija blokira verifikaciju na Telegramu i WhatsAppu

Ruski korisnici sve teže mogu da se registruju na Telegram i WhatsApp, jer su ruski mobilni operateri počeli da blokiraju SMS i kodove za verifikaci... Dalje

WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape

WhatsApp uvodi passkey - kraj lozinkama za bekape

WhatsApp je najavio da uvodi novu opciju zaštite razgovora - passkey-šifrovane bekape, koja korisnicima omogućava da šifruju rezervne kopije ćas... Dalje