Google će koristiti provereni logo brendova da bi zaštitio korisnike Gmaila od prevara
Vesti, 23.07.2020, 09:30 AM

Google će testirati novu bezbednosnu funkciju u Gmailu koja prikazuje logo brenda kao avatar koji će vam biti garancija da je email adresa prava, najavila je kompanija. Funkcija koristi standard Indikatora brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio prošle godine, a testiraće se sa ograničenim brojem pošiljalaca u narednim nedeljama.
Kako kažu iz Googlea, sa autentifikacijom sa BIMI primalac poruke može biti sigurniji u izvor emaila, što prevaranti inače često pokušavaju da zloupotrebe da bi naterali ljude da kliknu na linkove i/ili im daju svoje lične podatke prilikom fišing napada. Google će koristiti BIMI zajedno sa drugom tehnologijom, DMARC, koja sprečava prevarante da lažiraju email adresu, tako da izgleda da email dolazi iz legitimnog izvora.
Tehnologija je slična verifikovanim oznakama koje društvene mreže koriste za službene naloge slavnih i brendova. Google kaže da koristi dva certifikaciona tela za potvrdu vlasništva nad određenim logom: Entrust Datacard i DigiCert. Google očekuje da u narednim mesecima BIMI postane šire dostupan za brendove koji će ga koristiti.
Google je takođe najavio niz drugih bezbednosnih mera za video konferencije, ćaskanje i G Suite:
Google Meet dobija nove kontrole za zaštitu sastanaka. Nepozvanim gostima više neće biti dozvoljeno da pokušaju da se ponovo pridruže sastanku nakon što su sa njega izbačeni, a korisnicima će takođe biti onemogućeno da tražie da se pridruže sastanku nakon što su više puta odbijeni. Domaćini takođe dobijaju nove bezbednosne kontrole kako bi kontrolisali ko i kako može da se pridruži sastancima.
Linkovi poslani preko Chata biće označeni ako Google smatra da su zlonamerni, a takođe je planirano uvođenje alata za prijavljivanje i blokiranje za Chat Rooms.
Administratori G Suitea dobijaju nove i redizajnirane kontrole u svom paketu usluga. To uključuje alate koji olakšavaju da se blokira određenim aplikacijama pristup podacima G Suitea, upravljanje Apple iOS uređajima u vlasništvu kompanije i nove alate za sprečavanje gubitka podataka.
Više detalja o novim bezbednosnim funkcijama možete naći na Googleovom blogu.

Izdvojeno
Bivši menadžer za bezbednost optužuje WhatsApp: „Nismo imali ni osnovnu kontrolu nad korisničkim podacima“

Bivši šef bezbednosti WhatsApp-a, Ataula Bejg, podneo je tužbu protiv Mete i niza visokih rukovodilaca u kompaniji, optužujući ih za odmazdu nak... Dalje
Hakovani Gucci, Balenciaga i Alexander McQueen, ukradeni podaci kupaca

Poznata hakerska grupa ShinyHunters navodno je hakovala francuski konglomerat Kering, u čijem su vlasništvu brendovi Gucci, Balenciaga i Alexander M... Dalje
Hakeri manipulišu Google pretragom: malveri sakriveni u lažnim verzijama aplikacija Signal, WhatsApp i Chrome

Istraživači iz FortiGuard Labs-a otkrili su novu kampanju u kojoj sajber kriminalci manipulišu rezultatima pretrage da bi prevarili korisnike da pr... Dalje
Sajber kriminalci imaju novi alat za krađu Microsoft 365 i Google naloga

Istraživači iz Okta Threat Intelligence otkrili su novu platformu za onlajn prevare pod nazivom VoidProxy. U izveštaju objavljenom 11. septembra, i... Dalje
Apple upozorio korisnike na nove napade špijunskog softvera

Apple je upozorio korisnike da su njihovi uređaji meta nove serije napada špijunskog softvera. Apple je ove godine do sada poslao najmanje četiri s... Dalje
Pratite nas
Nagrade