Google će koristiti provereni logo brendova da bi zaštitio korisnike Gmaila od prevara
Vesti, 23.07.2020, 09:30 AM
Google će testirati novu bezbednosnu funkciju u Gmailu koja prikazuje logo brenda kao avatar koji će vam biti garancija da je email adresa prava, najavila je kompanija. Funkcija koristi standard Indikatora brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio prošle godine, a testiraće se sa ograničenim brojem pošiljalaca u narednim nedeljama.
Kako kažu iz Googlea, sa autentifikacijom sa BIMI primalac poruke može biti sigurniji u izvor emaila, što prevaranti inače često pokušavaju da zloupotrebe da bi naterali ljude da kliknu na linkove i/ili im daju svoje lične podatke prilikom fišing napada. Google će koristiti BIMI zajedno sa drugom tehnologijom, DMARC, koja sprečava prevarante da lažiraju email adresu, tako da izgleda da email dolazi iz legitimnog izvora.
Tehnologija je slična verifikovanim oznakama koje društvene mreže koriste za službene naloge slavnih i brendova. Google kaže da koristi dva certifikaciona tela za potvrdu vlasništva nad određenim logom: Entrust Datacard i DigiCert. Google očekuje da u narednim mesecima BIMI postane šire dostupan za brendove koji će ga koristiti.
Google je takođe najavio niz drugih bezbednosnih mera za video konferencije, ćaskanje i G Suite:
Google Meet dobija nove kontrole za zaštitu sastanaka. Nepozvanim gostima više neće biti dozvoljeno da pokušaju da se ponovo pridruže sastanku nakon što su sa njega izbačeni, a korisnicima će takođe biti onemogućeno da tražie da se pridruže sastanku nakon što su više puta odbijeni. Domaćini takođe dobijaju nove bezbednosne kontrole kako bi kontrolisali ko i kako može da se pridruži sastancima.
Linkovi poslani preko Chata biće označeni ako Google smatra da su zlonamerni, a takođe je planirano uvođenje alata za prijavljivanje i blokiranje za Chat Rooms.
Administratori G Suitea dobijaju nove i redizajnirane kontrole u svom paketu usluga. To uključuje alate koji olakšavaju da se blokira određenim aplikacijama pristup podacima G Suitea, upravljanje Apple iOS uređajima u vlasništvu kompanije i nove alate za sprečavanje gubitka podataka.
Više detalja o novim bezbednosnim funkcijama možete naći na Googleovom blogu.
Izdvojeno
Grok otkriva kućne adrese običnih ljudi i daje savete za uhođenje
Grok, AI četbot kompanije xAI Elona Maska, ponovo je pokazao zabrinjavajuće ponašanje, ovog puta tako što je na zahtev korisnika otkrivao kućne a... Dalje
Predator: najopasniji špijunski softver na svetu se instalira preko običnih oglasa
Jedan jedini oglas učitan na sasvim legitimnom sajtu ili u aplikaciji dovoljan je da instalira Intellexin Predator, jedan od najnaprednijih komercija... Dalje
ClickFix napad: lažni ChatGPT Atlas krade lozinke pomoću “copy-paste” trika
ClickFix napadi beleže dramatičan rast od čak 517%. Iako naizgled jednostavan “copy-paste” trik, ovaj napad je postao je ozbiljna pretn... Dalje
Ažurirane ekstenzije za Chrome i Edge zarazile 4,3 miliona uređaja
Istraživači iz kompanije Koi Security upozoravaju na opsežnu i izuzetno dobro prikrivenu kampanju koja je zarazila uređaje 4,3 miliona korisnika v... Dalje
Procurelo 1,3 milijarde lozinki i 2 milijarde imejl adresa - proverite da li je i vaša među njima
Ako niste skoro proveravali da li su vaše lozinke negde procurele, sada je pravi trenutak. U javnosti se pojavilo 1,3 milijarde jedinstvenih lozinki ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





