Google najavio da će eksplicitne slike u pretrazi biti podrazumevano zamućene

Vesti, 08.02.2023, 10:35 AM

Google najavio da će eksplicitne slike u pretrazi biti podrazumevano zamućene

Obeležavajući Dan bezbednijeg interneta, Google je najavio neke nove funkcije koje internet treba da učine bezbednijim mestom za korisnike. Jedna od novina je zamućenje eksplicitnih fotografija u rezultatima pretrage za sve korisnike kao podrazumevano podešavanje, čak i ako nemaju uključenu opciju SafeSearch.

SafeSearch (Sigurna pretraga) već podrazumevano filtrira sadržaj koji je nasilan, seksualno eksplicitan ili na neki drugi način nebezbedan za decu, za prijavljene korisnike mlađe od 18 godina. Sigurna pretraga se može uključiti za lične naloge ili pregledače, za uređaje koji pripadaju deci i naloge pod nadzorom u aplikaciji Family Link, kao i za uređaje i mreže na poslu ili u školi.

Sigurna pretraga radi samo sa rezultatima Google pretrage. Kada je uključena možete i dalje naći eksplicitan sadržaj preko drugih pretraživača ili ako direktno posetite sajt sa takvim sadržajem. Ipak, treba imati na umu da ona nije 100% precizna.

Google je sada najavio novo podešavanje koje će zamutiti eksplicitne slike ako se pojave u rezultatima pretrage ako SafeSearch filtriranje nije uključeno. Ovo podešavanje će biti podrazumevano za ljude koji još uvek nemaju uključen SafeSearch filter, sa mogućnošću podešavanja u bilo kom trenutku ako baš želite da vidite takve slike u pretrazi.

Google će zamućivati slike, ali ne tekst ili linkove, dok SafeSearch filter pokriva sve navedeno.

Kompanija očekuje da će ova opcija biti dostupna „u narednim mesecima“ a novi prekidač korisnici će naći u podešavanjima za SafeSearch.

Naslovna fotografija: Google


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje