Google testira plave verfikacione oznake za linkove u pretrazi

Vesti, 04.10.2024, 14:00 PM

Google testira plave verfikacione oznake za linkove u pretrazi

Google je počeo da eksperimentiše sa novom funkcijom verifikacije u pretrazi koja bi trebalo da pomogne korisnicima da izbegnu klikove na linkove za lažne veb-sajtove. Pojedini korisnici sada vide plave verifikacione kvačice pored linkova u rezultatima Google pretrage koje ukazuju na to da je sajt kompanije, poput Mete ili Applea pravi, a ne kopija sajta iza koje stoje prevaranti koji pokušavaju da zloupotrebe prepoznatljivost brenda.

„Stalno eksperimentišemo sa funkcijama koje pomažu korisnicima da prepoznaju kompanije od poverenja na mreži, a trenutno sprovodimo mali eksperiment koji pokazuje kvačice pored određenih kompanija na Googleu“, rekla je portparolka Googlea Moli Šahin za Verge.

Kvačice su primećene pored linkova za zvanične sajtove za Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali ih trenutno ne vide svi korisnici.

Ako se pređe kursorom preko kvačice, prikazuje se poruka u kojoj se objašnjava da Googleovi signali ukazuju da je u pitanju pravi sajt kompanije, a signali uključuju verifikaciju veb sajta i ručne preglede.

Ovaj eksperiment je po svemu sudeći proširenje Googlove funkcije Brand Indicators for Message Identification (BIMI), koja se koristi za prikazivanje kvačica u Gmailovim veb i mobilnim aplikacijama pored pošiljalaca koji koriste platformu za verifikaciju.

Google još uvek nije zvanično najavio verifikacione oznake u pretrazi, niti je rekao da li će ih i kada videti više korisnika.

Foto: Farhat Altaf | Unsplash


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke

Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi

Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje