Google testira plave verfikacione oznake za linkove u pretrazi
Vesti, 04.10.2024, 14:00 PM
Google je počeo da eksperimentiše sa novom funkcijom verifikacije u pretrazi koja bi trebalo da pomogne korisnicima da izbegnu klikove na linkove za lažne veb-sajtove. Pojedini korisnici sada vide plave verifikacione kvačice pored linkova u rezultatima Google pretrage koje ukazuju na to da je sajt kompanije, poput Mete ili Applea pravi, a ne kopija sajta iza koje stoje prevaranti koji pokušavaju da zloupotrebe prepoznatljivost brenda.
„Stalno eksperimentišemo sa funkcijama koje pomažu korisnicima da prepoznaju kompanije od poverenja na mreži, a trenutno sprovodimo mali eksperiment koji pokazuje kvačice pored određenih kompanija na Googleu“, rekla je portparolka Googlea Moli Šahin za Verge.
Kvačice su primećene pored linkova za zvanične sajtove za Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali ih trenutno ne vide svi korisnici.
Ako se pređe kursorom preko kvačice, prikazuje se poruka u kojoj se objašnjava da Googleovi signali ukazuju da je u pitanju pravi sajt kompanije, a signali uključuju verifikaciju veb sajta i ručne preglede.
Ovaj eksperiment je po svemu sudeći proširenje Googlove funkcije Brand Indicators for Message Identification (BIMI), koja se koristi za prikazivanje kvačica u Gmailovim veb i mobilnim aplikacijama pored pošiljalaca koji koriste platformu za verifikaciju.
Google još uvek nije zvanično najavio verifikacione oznake u pretrazi, niti je rekao da li će ih i kada videti više korisnika.
Foto: Farhat Altaf | Unsplash
Izdvojeno
Najnovija WhatsApp prevara: video poziv, panika i krađa novca
ESET je objavio upozorenje o WhatsApp prevari u kojoj prevaranti koriste funkciju deljenja ekrana da bi ukrali novac i osetljive podatke korisnika. Ov... Dalje
Nova opcija na Google Mapama: zaštita od lažnih ocena i pokušaja ucene
Google je objavio da uvodi novu opciju za prijavljivanje pokušaja ucene putem lažnih negativnih recenzija na Google Mapama. Reč je o situacijama u ... Dalje
Najčešće korišćene lozinke u 2025.
Novo istraživanje kompanije Comparitech otkriva da ljudi i dalje masovno koriste slabe lozinke poput „123456“, „admin“ i &bdq... Dalje
Hakeri upali u Booking.com i Airbnb naloge, gosti hotela plaćali iste rezervacije dva puta
Istraživači iz kompanije Sekoia.io otkrili su masovnu fišing kampanju koja koristi kompromitovane hotelske naloge za napade na ljude koji su rezerv... Dalje
Hakeri mogu prepravljati poruke i lažirati identitet u Microsoft Teamsu
Istraživači kompanije Check Point otkrili su ozbiljne bezbednosne propuste u Microsoft Teamsu, koji su omogućavali napadačima da se predstave kao ... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





