Google uvodi zaštitu od e-mail prevara: evo šta znači kada vidite logo brenda pored e-maila

Vesti, 14.07.2021, 12:00 PM

Google uvodi zaštitu od e-mail prevara: evo šta znači kada vidite logo brenda pored e-maila

Autentični logotipi brendova u Gmailu, bezbednosna funkcija koja je prvi put najavljena u julu prošle godine, pojaviće se u Gmailu narednih nedelja, najavio je Google u ponedeljak. Ova funkcija koristi standard Indikatori brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio 2019. godine.

Ideja je da se logo kompanije pojavi u vašem prijemnom sandučetu kada vam pošalju e-mail koji je verifikovan pomoću DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance) standarda kako bi se smanjila verovatnoća da ćete otvoriti e-mail koji je lažno predstavljen kao da dolazi od legitimnog pošiljaoca. U idealnom slučaju, autentifikovani logotipi brendova će funkcionisati kao verifikaciona značka koju ste mogli videti na društvenim mrežama i koja vam govori da je nalog u vlasništvu osobe ili kompanije za koju se tvrdi da predstavlja.

DMARC je standard koji obezbeđuje jaku potvrdu identiteta koja omogućava sigurnosnim sistemima da bolje filtriraju i odvajaju legitimne od lažnih poruka.

A evo šta kaže Google, kako sve ovo izgleda iza scene:

"Organizacije koje potvrde svoju elektronsku poštu pomoću SPF (Sender Policy Framework) ili (Domain Keys Identified Mail) i primenjuju DMARC, mogu Googleu da pruže svoje potvrđene logotipe putem VMC (Verified Mark Certificate). BIMI koristi oznake za verifikaciju, poput certifikacionih tela, da bi verifikovao vlasništvo nad logotipom i pružio dokaz o verifikaciji u VMC-u. Jednom kada ove overene e-mail adrese prođu naše druge provere protiv zloupotrebe, Gmail će početi da prikazuje logotip u postojećem mestu za avatar."

Korisnici Gmail-a neće morati ništa da rade kako bi videli autentične logotipe brendova, kaže kompanija.

Da li će ovo pomoći da se smanje prevare poput fišinga? Verovatno, jer sledeći put kada otvorite elektronsku poštu i vidite logotipe kompanija pored novih e-mailova, možete biti sigurni da su to e-mail adrese kojima možete verovati.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

WhatsApp dobija novu opciju za slanje ''jednokratnih'' fotografija i video snimaka

WhatsApp dobija novu opciju za slanje ''jednokratnih'' fotografija i video snimaka

Facebook je najavio uvođenje nove funkcije u WhatsApp, za koju kaže da će korisnicima dati “veću kontrolu nad njihovom privatnošću&rdqu... Dalje

Šta se krije iza misterioznog nestanka ransomware grupa Avaddon, Dark Side i REvil

Šta se krije iza misterioznog nestanka ransomware grupa Avaddon, Dark Side i REvil

Prošlog meseca pojavile su se najmanje dve nove grupe koje koriste takozvani “ucenjivački softver”, ransomware. Sa njima su se pojavile ... Dalje

Chrome više neće prikazivati HTTPS indikator na sigurnim sajtovima

Chrome više neće prikazivati HTTPS indikator na sigurnim sajtovima

Google već godinama ulaže napore da podstakne veb sajtove na korišćenje HTTPS-a. Da bi dodatno podstakao programere da koriste samo HTTPS na svo... Dalje

WeTransfer se zloupotrebljava za krađu lozinki, oprezno sa e-mailovima koje dobijate od WeTransfera

WeTransfer se zloupotrebljava za krađu lozinki, oprezno sa e-mailovima koje dobijate od WeTransfera

WeTransfer, servis za deljenje fajlova koji su suviše veliki da biste ih mogli poslati e-mailom, trenutno se zloupotrebljava za krađu Office 365 e-m... Dalje

Zoom pristao da plati 86 miliona dolara zbog ugrožavanja privatnosti korisnika i hakerskih upada u sesije

Zoom pristao da plati 86 miliona dolara zbog ugrožavanja privatnosti korisnika i hakerskih upada u sesije

Platforma za video konferencije Zoom pristala je da plati 86 miliona dolara za rešavanje kolektivne tužbe zbog ugrožavanja privatnosti korisnika u ... Dalje