Google uvodi zaštitu od e-mail prevara: evo šta znači kada vidite logo brenda pored e-maila
Vesti, 14.07.2021, 12:00 PM
Autentični logotipi brendova u Gmailu, bezbednosna funkcija koja je prvi put najavljena u julu prošle godine, pojaviće se u Gmailu narednih nedelja, najavio je Google u ponedeljak. Ova funkcija koristi standard Indikatori brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio 2019. godine.
Ideja je da se logo kompanije pojavi u vašem prijemnom sandučetu kada vam pošalju e-mail koji je verifikovan pomoću DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance) standarda kako bi se smanjila verovatnoća da ćete otvoriti e-mail koji je lažno predstavljen kao da dolazi od legitimnog pošiljaoca. U idealnom slučaju, autentifikovani logotipi brendova će funkcionisati kao verifikaciona značka koju ste mogli videti na društvenim mrežama i koja vam govori da je nalog u vlasništvu osobe ili kompanije za koju se tvrdi da predstavlja.
DMARC je standard koji obezbeđuje jaku potvrdu identiteta koja omogućava sigurnosnim sistemima da bolje filtriraju i odvajaju legitimne od lažnih poruka.
A evo šta kaže Google, kako sve ovo izgleda iza scene:
"Organizacije koje potvrde svoju elektronsku poštu pomoću SPF (Sender Policy Framework) ili (Domain Keys Identified Mail) i primenjuju DMARC, mogu Googleu da pruže svoje potvrđene logotipe putem VMC (Verified Mark Certificate). BIMI koristi oznake za verifikaciju, poput certifikacionih tela, da bi verifikovao vlasništvo nad logotipom i pružio dokaz o verifikaciji u VMC-u. Jednom kada ove overene e-mail adrese prođu naše druge provere protiv zloupotrebe, Gmail će početi da prikazuje logotip u postojećem mestu za avatar."
Korisnici Gmail-a neće morati ništa da rade kako bi videli autentične logotipe brendova, kaže kompanija.
Da li će ovo pomoći da se smanje prevare poput fišinga? Verovatno, jer sledeći put kada otvorite elektronsku poštu i vidite logotipe kompanija pored novih e-mailova, možete biti sigurni da su to e-mail adrese kojima možete verovati.
Izdvojeno
Lažna PayPal obaveštenja navode korisnike da pozivaju prevarante
Sajber kriminalci pronašli su način da zloupotrebe PayPal-ov sistem za naplatu pretplata kako bi slali mejlove koji izgledaju kao da dolaze direktno... Dalje
Nova prevara: hakeri u vašem WhatsApp nalogu
Istraživači kompanije Gen Digital upozoravaju na novu prevaru u kojoj korisnici sami, nesvesno, dele svoje WhatsApp naloge sa hakerima, verujući da... Dalje
Budući AI modeli donose nove sajber rizike, upozorava OpenAI
OpenAI upozorava da bi buduće generacije velikih jezičkih modela mogle značajno da utiču na sajber bezbednost, povećavajući i napadačke i odbra... Dalje
Malver GhostPoster otkriven u 17 Firefox ekstenzija
Istraživači kompanije Koi Security otkrili su novu kampanju pod nazivom GhostPoster, u kojoj su napadači zloupotrebljavali logo fajlove Firefox eks... Dalje
Popularne Chrome i Edge ekstenzije potajno prikupljale razgovore sa ChatGPT-om i drugim AI alatima
Popularne ekstenzije za Chrome i Edge potajno su prikupljale razgovore korisnika sa AI četbotovima, a zatim te podatke prosleđivale trećim stranama... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





