Google uvodi zaštitu od e-mail prevara: evo šta znači kada vidite logo brenda pored e-maila

Vesti, 14.07.2021, 12:00 PM

Google uvodi zaštitu od e-mail prevara: evo šta znači kada vidite logo brenda pored e-maila

Autentični logotipi brendova u Gmailu, bezbednosna funkcija koja je prvi put najavljena u julu prošle godine, pojaviće se u Gmailu narednih nedelja, najavio je Google u ponedeljak. Ova funkcija koristi standard Indikatori brenda za identifikaciju poruka (BIMI), čijoj se radnoj grupi Google pridružio 2019. godine.

Ideja je da se logo kompanije pojavi u vašem prijemnom sandučetu kada vam pošalju e-mail koji je verifikovan pomoću DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting, and Conformance) standarda kako bi se smanjila verovatnoća da ćete otvoriti e-mail koji je lažno predstavljen kao da dolazi od legitimnog pošiljaoca. U idealnom slučaju, autentifikovani logotipi brendova će funkcionisati kao verifikaciona značka koju ste mogli videti na društvenim mrežama i koja vam govori da je nalog u vlasništvu osobe ili kompanije za koju se tvrdi da predstavlja.

DMARC je standard koji obezbeđuje jaku potvrdu identiteta koja omogućava sigurnosnim sistemima da bolje filtriraju i odvajaju legitimne od lažnih poruka.

A evo šta kaže Google, kako sve ovo izgleda iza scene:

"Organizacije koje potvrde svoju elektronsku poštu pomoću SPF (Sender Policy Framework) ili (Domain Keys Identified Mail) i primenjuju DMARC, mogu Googleu da pruže svoje potvrđene logotipe putem VMC (Verified Mark Certificate). BIMI koristi oznake za verifikaciju, poput certifikacionih tela, da bi verifikovao vlasništvo nad logotipom i pružio dokaz o verifikaciji u VMC-u. Jednom kada ove overene e-mail adrese prođu naše druge provere protiv zloupotrebe, Gmail će početi da prikazuje logotip u postojećem mestu za avatar."

Korisnici Gmail-a neće morati ništa da rade kako bi videli autentične logotipe brendova, kaže kompanija.

Da li će ovo pomoći da se smanje prevare poput fišinga? Verovatno, jer sledeći put kada otvorite elektronsku poštu i vidite logotipe kompanija pored novih e-mailova, možete biti sigurni da su to e-mail adrese kojima možete verovati.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje