Hakeri Magecart grupe 5 meseci izvlačili podatke sa platnih kartica kupaca na sajtu u vlasništvu Procter & Gamble
Vesti, 29.10.2019, 08:30 AM
Francuska internet prodavnica ulične mode Sixthjune.com pre nekog vremena zaražena je kodom koji krade podatke sa platnih kartica posetilaca.
Sixthjune.com je prilično popularan u Evropi. Njegov Instagram nalog ima preko 394 000 pratilaca, dok ih skoro 160 000 ljudi prati na Facebooku. U septembru je sajt imao oko 70 000 posetilaca. Ovaj brend se oslanja na Magento e-commerce platformu za internet prodaju, a takođe ima i pet prodavnica u različitim gradovima u Francuskoj.
Kod koji je korišćen za krađu podataka naziva se MageCart ili “e-skimmer” jer prikuplja podatke sa kartica kada se koriste za kupovinu na internetu. Slično fizičkim skimerima koji kopiraju podatke sa kartica kada se koriste za podizanje gotovine na bankomatima, e-skimmer čita i čuva podatke sa sajta na kome korisnik kupuje karticom i šalje ih napadaču.
Kod koji je krao podatke o plaćanju i dalje se učitava na sajtu. Istraživač Jenkins (https://twitter.com/jknsCo) koji je otkrio maliciozni kod na sajtu obavestio je izvršnog direktora kompanije prošle nedelje, ali nije dobio odgovor.
Isto je prošao i istraživač Vilem de Hout koji je pokušao da prijavi MageCart skriptu na First Aid Beauty sajtu koji je u vlasništvu kompanije Procter & Gamble. U tom slučaju, napadači su izvlačili informacije od 5. maja. De Hout je pokušao da obavesti kompaniju nekoliko puta, ali bez uspeha do prošlog petka, kada je maliciozni kod najzad uklonjen.
Ukradeni podaci korisnika sajta First Aid Beauty uključuju brojeve kreditnih kartica, imena vlasnika, datume isteka i CVV brojeve.
First Aid Beauty trenutno ne radi, jer kompanija verovatno sprovodi istragu o ovome.
Iz Procter & Gamble su rekli da su softver, hardver i podaci sajta First Aid Beauty odvojeni i različiti od ostalih njihovih sajtova, i da nemaju naznaka da je na bilo koji drugi Procter & Gamble sajt ovo imalo uticaj.
Kompanija je istakla da im je poverenje potrošača veoma važno i da privatnost njihovih podataka shvataju veoma ozbiljno. Kompanija trenutno radi na identifikaciji i obaveštavanju korisnika koji su možda žrtve ovog malvera.
Magecart je i naziv za grupe koje rade od 2015. i koje se smatraju odgovornim za napade na brojne sajtove, od Ticketmastera do British Airwaysa. Skimmeri koje koriste ove grupe ubacuju se direktno na web sajtove, kao što je to sada slučaj sa First Aid Beauty, ili preko drugih servisa koje koriste sajtovi.
Izdvojeno
Piratske kopije Battlefield 6 pune malvera
Istraživači iz Bitdefender Labs-a upozorili su na novu kampanju koja cilja gejmere koji su u potrazi za „besplatnim“ ili hakovanim verzi... Dalje
Novi ClickFix napadi: lažni porno sajtovi iz oglasa šire malvere
Istraživači iz kompanije Acronis upozoravaju na novu kampanju koja kombinuje ClickFix trikove i lažne porno sajtove kako bi prevarila korisnike da ... Dalje
Novi ClickFix trik: lažno Windows ažuriranje navodi korisnike da instaliraju malver
Istraživač Danijel B. iz britanskog NHS-a, otkrio je kampanju koja je počela pre oko mesec dana na domenu groupewadesecurity[.]com. Kada žrtva otv... Dalje
Matrix Push C2: lažne notifikacije veb pregledača vode do malvera
Istraživači iz BlackFrog-a otkrili su novu komandno-kontrolnu infrastrukturu nazvanu Matrix Push C2, koja koristi legitimnu funkciju web pregledača... Dalje
WhatsApp propust otkrio 3,5 milijardi brojeva korisnika širom sveta
WhatsApp ima još jedan problem sa privatnošću - ovog puta zbog dizajna aplikacije. Kada je tim istraživača sa Univerziteta u Beču testirao funk... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





