Kina traži od SAD da odgovore na tvrdnje da je CIA 11 godina hakovala ciljeve u Kini
Vesti, 06.03.2020, 09:30 AM

Kinesko ministarstvo spoljnih poslova zatražilo je od Sjedinjenih država „jasno objašnjenje“ povodom tvrdnji da je CIA hakovala ciljeve u Kini najmanje 11 godina.
Ove tvrdnje je izneo Qihoo 360, poznata kompanija za sajber-bezbednost sa sedištem u Pekingu.
Kompanija je saopštila da je pronašla dokaze u zlonamernom softveru koji sugerišu da je CIA napadala aviokompanije, naftne kompanije i vladine agencije u Kini.
Qihoo je rekao da je analizirao zlonamerni kod korišćen u tim napadima i pronašao sličnosti između njega i informacija o navodnim alatima za hakovanje koje koristi CIA, a koje su objavljene pre tri godine.
Među ostalim navodnim metama hakerske kampanje bile su internet kompanije, naučne institucije i energetske kompanije.
Kina je pozvala SAD da daju jasno objašnjenje o ovome, i da sajber-prostor učine mirnim i sigurnim.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade