Korisnici ipak neće moći da spreče WhatsApp da deli njihove informacije sa Facebookom

Vesti, 29.08.2016, 07:00 AM

Korisnici ipak neće moći da spreče WhatsApp da deli njihove informacije sa Facebookom

WhatsApp je prošle nedelje izazvao negodovanje korisnika izmenama uslova servisa i politike privatnosti koje omogućavaju kompaniji da ubuduće deli korisničke informacije sa kompanijom Facebook koja je vlasnik WhatsAppa. Ove izmene su sporne posebno zbog toga što su se, kada je Facebook kupio WhatsApp, obe kompanije obavezale da će informacije korisnika čuvati odvojeno.

WhatsApp je dao korisnicima mogućnost da izaberu da se njihove informacije o njihovim WhatsApp nalozima ne dele sa Facebookom. Korisnicima je ostavljen rok od 30 dana nakon prihvatanja izmenjenih uslova servisa i politike privatnosti da to izaberu u odeljku Podešavanja > Nalog. Izgledalo je da će ta mogućnost stišati nezadovoljstvo korisnika ali problem je u tome što takav izbor ne sprečava deljenje informacija u potpunosti, i da će neke ključne informacije ipak biti deljene sa Facebookom, a da korisnici ne mogu da urade ništa da bi to zaustavili.

Ono što će moći da zaustave je da WhatsApp šalje Facebooku informacije koje Facebooku mogu biti od pomoći u prikazivanju relevantnijih oglasa i proizvoda. To znači da Facebook neće moći da koristi informacije o tome šta korisnici pričaju i da informacije sa WhatsAppa nalog neće uticati na to šta se korisnicima prikazuje na Facebooku i obrnuto.

Osim toga, korisnici neće moći da utiču na još neke sporne izmene. Ovo ažuriranje uslova i politike privatnosti omogućava WhatsAppu da prikazuje oglase svojim korisnicima. Iako je WhatsApp obećao da oglasi neće biti nametljivi, kompanija zapravo nije otkrila kako će oni izgledati.


Prijavite se na našu mailing listu i primajte najnovije vesti (jednom dnevno) putem emaila svakog radnog dana besplatno:

Izdvojeno

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google oglasi za Facebook vode do sajtova prevaranata

Google ima problem sa oglasima u pretrazi, upozorio je programer Džastin Poliačik, a njegove reči potvrdili su i istraživači kompanije Malwarebyt... Dalje

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Zloglasna ransomware grupa HelloKitty najavila povratak i novo ime

Sajber kriminalci iz ransomware grupe ranije poznate kao HelloKitty objavili su da se naziv grupe menja u „HelloGookie“. Oni su objavili n... Dalje

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Piramidalna šema prevare na Telegramu

Istraživači kompanije Kasperski upozorili su na prevarante koji koriste sofisticiranu taktiku da ukradu Toncoine (TON) od korisnika Telegrama širom... Dalje

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Od početka godine ransomware grupa Akira napala 250 organizacija od kojih je pokušala da naplati 42 miliona dolara

Da posao sa ransomwareom cveta pokazuju i podaci o ransomware grupi Akira koja je za manje od godinu dana rada iznudila milione od na stotine pogođen... Dalje

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u phishing napadima

Prema podacima kompanije Check Point, Microsoft je brend koji se najviše zloupotrebljavao, u čak 38% svih phishing napada u prvom kvartalu 2024. Ovo... Dalje