Korisnici ipak neće moći da spreče WhatsApp da deli njihove informacije sa Facebookom
Vesti, 29.08.2016, 07:00 AM
WhatsApp je prošle nedelje izazvao negodovanje korisnika izmenama uslova servisa i politike privatnosti koje omogućavaju kompaniji da ubuduće deli korisničke informacije sa kompanijom Facebook koja je vlasnik WhatsAppa. Ove izmene su sporne posebno zbog toga što su se, kada je Facebook kupio WhatsApp, obe kompanije obavezale da će informacije korisnika čuvati odvojeno.
WhatsApp je dao korisnicima mogućnost da izaberu da se njihove informacije o njihovim WhatsApp nalozima ne dele sa Facebookom. Korisnicima je ostavljen rok od 30 dana nakon prihvatanja izmenjenih uslova servisa i politike privatnosti da to izaberu u odeljku Podešavanja > Nalog. Izgledalo je da će ta mogućnost stišati nezadovoljstvo korisnika ali problem je u tome što takav izbor ne sprečava deljenje informacija u potpunosti, i da će neke ključne informacije ipak biti deljene sa Facebookom, a da korisnici ne mogu da urade ništa da bi to zaustavili.
Ono što će moći da zaustave je da WhatsApp šalje Facebooku informacije koje Facebooku mogu biti od pomoći u prikazivanju relevantnijih oglasa i proizvoda. To znači da Facebook neće moći da koristi informacije o tome šta korisnici pričaju i da informacije sa WhatsAppa nalog neće uticati na to šta se korisnicima prikazuje na Facebooku i obrnuto.
Osim toga, korisnici neće moći da utiču na još neke sporne izmene. Ovo ažuriranje uslova i politike privatnosti omogućava WhatsAppu da prikazuje oglase svojim korisnicima. Iako je WhatsApp obećao da oglasi neće biti nametljivi, kompanija zapravo nije otkrila kako će oni izgledati.
Izdvojeno
Malver u torentu novog filma Leonarda Dikaprija
Istraživači kompanije Bitdefender otkrili su da torent fajl za novi film Leonarda Dikaprija „Jedna bitka za drugom“ (One Battle After An... Dalje
Grok otkriva kućne adrese običnih ljudi i daje savete za uhođenje
Grok, AI četbot kompanije xAI Elona Maska, ponovo je pokazao zabrinjavajuće ponašanje, ovog puta tako što je na zahtev korisnika otkrivao kućne a... Dalje
Predator: najopasniji špijunski softver na svetu se instalira preko običnih oglasa
Jedan jedini oglas učitan na sasvim legitimnom sajtu ili u aplikaciji dovoljan je da instalira Intellexin Predator, jedan od najnaprednijih komercija... Dalje
ClickFix napad: lažni ChatGPT Atlas krade lozinke pomoću “copy-paste” trika
ClickFix napadi beleže dramatičan rast od čak 517%. Iako naizgled jednostavan “copy-paste” trik, ovaj napad je postao je ozbiljna pretn... Dalje
Ažurirane ekstenzije za Chrome i Edge zarazile 4,3 miliona uređaja
Istraživači iz kompanije Koi Security upozoravaju na opsežnu i izuzetno dobro prikrivenu kampanju koja je zarazila uređaje 4,3 miliona korisnika v... Dalje
Pratite nas
Nagrade






Pratite nas preko RSS-a





