Lažne LinkedIn pozivnice vode do Trojanca Cridex
Vesti, 20.03.2012, 09:05 AM

GFI Labs je upozorio korisnike poslovno-društvene mreže LinkedIn da obrate pažnju na emailove koje navodno šalje LinkedIn u kojima se nalazi podsednik o navodnim pozivnicama koje su primili i koje čekaju da na njih bude odgovoreno.
Linkovi u lažnim email porukama koje navodno dolaze od LinkedIna odvode korisnike na veb sajt na kome se nalazi ozloglašeni BlackHole exploit alat. Ukoliko BlackHole uspešno iskoristi postojeće ranjivosti u softveru na računaru korisnika, on istalira dobro poznatog kradljivca podataka potrebnih za prijavljivanje na naloge, Trojanca Cridex.
Pored krađe lozinki za naloge društvenih mreža i online banking, Cridex je osposobljen za različite zlonamerne aktivnosti.
Korisnicima se savetuje da ne klikću na linkove u sumnjivim emailovima. Pored toga, još jedna mera zaštite korisnika je da sajtove, uključujući i LinkedIn, posećuju tako što će ili koristiti sopstvene bookmarkovane linkove ili ukucavanjem adrese sajta u adresni bar brauzera.

Izdvojeno
Da li su vaše lozinke među najslabijim lozinkama?

Analiza više od 19 milijardi procurelih lozinki otkrila je i dalje prisutnu, široko rasprostranjenu pojavu ponovne upotrebe slabih lozinki. Lozinke,... Dalje
Prevare sa „tajanstvenim kutijama“ kradu podatke sa platnih kartica i novac sa računa kupaca

Istraživači kompanije Bitdefender upozorili su veoma sofisticirane prevare putem pretplata, za koje sajber kriminalci koriste „neverovatno ube... Dalje
Nalozi trećine korisnika interneta hakovani prošle godine zbog slabe lozinke
.jpg)
Bar jedan onlajn nalog više od trećine (36%) ljudi prošle godine je hakovan zbog slabe ili ukradene lozinke, otkrilo je novo istraživanje FIDO al... Dalje
Google: Softverske ranjivosti nultog dana veoma tražene i sve ih je lakše nabaviti, a evo ko ih i zašto koristi
.jpg)
Sajber kriminalci su koristili najmanje 75 bezbednosnih ranjivosti za koje proizvođači softvera nisu znali - takozvane nulte ranjivosti - otkriva iz... Dalje
Microsoft glavna meta fišing napada, Mastercard se vratio na listu najčešće zloupotrebljavanih brendova

Microsoft je i dalje brend koji se najviše zloupotrebljava u fišing napadima. Ime tehnološkog giganta pojavljuje se u više od trećine (36%) svih ... Dalje
Pratite nas
Nagrade